Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

MODELSPOOR 2019 by MTD - 19 & 20 Oktober 2019 in EDEGEM (B)

Gestart door SuSke, 20 september 2019, 23:37:01 PM

SuSke

't Is inderdaad weer gedaan en het is fijn geweest.

Bedankt aan alle bezoekers die ons ook dit jaar weer gevonden hebben. Het was bij momenten echt gezellig druk, interesse van de bezoekers en kinderen die op de rangeerbaan van Jan of op het rondje van Gilbert mochten rijden.

Bedankt ook aan de gasten die voor de prachtige banen zorgden. Het waren fijne contacten en leuke momenten samen.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

2de stop deze namiddag was MTD Modelspoor.

Eerlijk toegegeven, dit jaar nog meer de moeite dan voorgaande jaren. Een hele hoop kwaliteitsvolle banen met verschillende afkomst en thema. Maar 1 ding gemeenschappelijk en dat is de goede afwerking!
Leuke extra was inderdaad de baantjes voor de kinderen maar ook het "live-modelbouwen / verweren / Etc .... "

Doe alvast zo verder!
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Ronald

Frans en heel de MTD club; het was een mooi weekeinde bij jullie. Team Ronald en Ronald van Cornfield Yard dankt jullie allemaal voor de moeite die jullie voor ons als deelnemers hebben gedaag. Het hotel, het diner,m de verzorging en de accomodatie; allemaal prima in orde waarvoor grote dank. We hebben veel plezier gehad aan de tentoonstelling en we houden ons zeker aanbevolen voor de toekomst om nog eens te mogen komen :)

Top!! (y) (y)

20191019_174847 by Ronald-45, on Flickr


Steam.N

Leuk weerzien bij MTD !
Mooie dingen gezien !!!

Na een hele tijd modelbouw-windstilte deed het deugd me nog eens onder te dompelen in deze heerlijke modelbouw wereld !!!
Veel : oude" bekenden tegen het lijf gelopen.  TOF  :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Geert

#65
Leuk dat je terug bent Jean, je avatar begon al wazig te worden na je afwezigheid ;)

Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

Chrisrail

#66
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Koen

Citaat van: Chrisrail op 21 oktober 2019, 15:44:37 PM
Citaat van: Geert op 21 oktober 2019, 14:28:12 PM
Leuk dat je terug bent Jean

Ik denk dat er hier wel meerdere zijn met dezelfde mening.  :)

Welcome back

Idem dito Jean. We hebben je gemist!!!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

Metpetergaathetbeter

#68
Jean,

Leuk je nog eens te horen (schrijven)

Groeten Peter ;)

Stedahult

Wij ( Gerda en ikzelve) hebben twee topdagen gehad.
Het laatste bouwwerkje wat Danielle en ik gebouwd
hebben viel goed in de smaak bij alle leeftijden. We
willen de dames en heren van MTD hartelijk danken
voor een pracht evenement en de goede verzorging.
Jullie zijn een goed voorbeeld voor anderen!
Mvh. Steef

janjozef

Het was een zeer geslaagde tentoonstelling de mooiste die we ooit gehad hebben. Nu komen de problemen volgend jaar MOET ze beter zijn dan dit jaar.
Onze toekomst is simpel bij de absolute top van tentoonstellingen behoren.

Jan
penningmeester MTD
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Luc

Oufti!

Gerolf

Enkele beelden die ik geschoten heb ...
Meer beelden op http://meb.gerolf.be/home/expo/nmtd.htm
Een filmpje dat de gezellige drukte toont: http://meb.gerolf.be/home/expo/MTD19/MVI_0444.MP4

















Citaat van: janjozef op 21 oktober 2019, 19:01:41 PM
Het was een zeer geslaagde tentoonstelling de mooiste die we ooit gehad hebben. Nu komen de problemen volgend jaar MOET ze beter zijn dan dit jaar. Onze toekomst is simpel bij de absolute top van tentoonstellingen behoren.
Citaat van: Luc op 21 oktober 2019, 20:37:32 PM
Bent ge eral niet?  ;)

Bedankt voor het compliment  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Steam.N

Citaat van: Koen op 21 oktober 2019, 15:50:08 PM
Citaat van: Chrisrail op 21 oktober 2019, 15:44:37 PM
Citaat van: Geert op 21 oktober 2019, 14:28:12 PM
Leuk dat je terug bent Jean

Ik denk dat er hier wel meerdere zijn met dezelfde mening.  :)

Welcome back

Merci mannen.  Doet deugd  :)
Geef me nog wat tijd, vóór ik terug aan de slag ga.
Idem dito Jean. We hebben je gemist!!!

Groetjes,
Koen
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }