10 jaar N160 VZW

Gestart door Luc160, 27 augustus 2019, 11:32:32 AM

Luc160


Jappy

Dat zet ik alvast in de agenda!
Schaal H0, vooral schaal N. Liefhebber van stoom, diesel en alles wat obscuur en moeilijk te verkrijgen is...

Stoker bij de Miljoenenlijn

renstimpie


SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirkh

Wat valt er allemaal te beleven :

MSM-N-forumbaan (digitaal) met uitbreiding Scheldewindeke (in primeur).
Nm-trambaantje (analoog) Nog nooit vertoond in België.
Eigen werk (Balegem) gekoppeld aan de modules van franstalige modulebaan (analoog).
Leden van RMM hebben een standje waarbij zij bepaalde modelbouwtechnieken laten zien

En uiteraard een bar met democratische prijzen. En de inkom is ook laagdrempelig.

59erke

Citaat van: Dirkh op 25 september 2019, 17:37:11 PM


MSM-N-forumbaan (digitaal) met uitbreiding Scheldewindeke (in primeur).


Dat wordt de moeite !
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

celtjan

Hélaas dienst.
Suc6 en de leute!

Gr,
Jan(tje)

BC911

MSM N module-baan opgesteld voor een weekendje rijden. Kom gerust eens een kijkje nemen in Deurne, het wordt toch geen weer om iets anders buiten te gaan doen  ;).

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

mahtoska1

Ik ben vandaag (Zaterdag) eens binnen gesprongen. Zeer mooie tentoonstelling met mooi afgewerkte banen. Een gezellige babbel gehad met enkele N spoorders.

Zeker een aanrader voor wie nog een gaatje heeft in de agenda dit weekend.

Koen

Ik ben ook even binnen gesprongen en een warm ontvangst gekregen  :). Bedankt Jim en de anderen voor het fijne ontvangst.
Laat onze N-bouwers niet in de steek en ga hen zeker bezoeken! Het is zeker de moeite waard!!!

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

renstimpie

ook gestopt en leuke babbels gedaan..  en wat scouting voor een bepaalde expo in april. ;)
zeker de moeite om te gaan..

Tim

Luc160

daar onze flyer momenteel niet meer getoond wordt
hierbij nog even de details

Zondag 06/10, zaal Kriekenhof
Knyffstraat 19
2100 Deurne (Antwerpen)
van 10:00 tot 17:00 uur

modelbaanHO

Spijtig genoeg heb ik dit event gemist wegens andere activiteiten.
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be