Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Sehr-Am-Üzant

Gestart door Alan On Track, 21 januari 2019, 15:34:31 PM

sdz1976

nice pringelwerk  8) 8)


Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Alan On Track

Zozo. De kogel is door de kerk.

Een kleine mijlpaal bereikt: het kerkje is -op een stukje dak, een paar details en penseelvegen na - klaar. Ik heb de hoekstenen opnieuw geschilderd en het torentje is eindelijk permanent bevestigd. Ik heb me gerealiseerd dat dit een stuk eenvoudiger geweest was indien ik de kerk zelf nog niet had vastgezet in het dorp, maar het is gelukt. En zo kunnen we weer op naar het volgende  ;D

IMG_20201029_114903773 by Alan Jockmans, on Flickr

IMG_20201029_114837937 by Alan Jockmans, on Flickr

IMG_20201029_114944187 by Alan Jockmans, on Flickr

IMG_20201029_115110796 by Alan Jockmans, on Flickr
Modelbouw is een kunst

Decapod

Prachtig. Je kan wat mij betreft filmsets gaan bouwen. Mooi sfeertje.
NMBS IIb, IIIa, IIIb
Trots op het spoorwegverleden van ons kleine landje.

SuSke

Mooi geheel en een kerkje op schaal  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Niet enkel Am-Üzant, maar ook impressionnant!
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

DFS

Die kleuren van de berg zijn ook goed aan het komen !

Alan On Track

Citaat van: DFS op 30 oktober 2020, 18:47:50 PM
Die kleuren van de berg zijn ook goed aan het komen !

Ja, die gaan de goede richting uit, in het echt ziet het er beter uit dan op de foto zelfs. Ik ga als ik tijd heb her en der nog een beetje met de drybrush langsgaan en eventueel een wash om meer diepte te creëren, maar ik ben er al erg tevreden van  ;D
Modelbouw is een kunst

Gerolf

Prachtig project - ik volg het nog steeds graag  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Alan On Track

Intussen begonnen aan de basis van het laatste bouwwerk van het dorp: het gemeentehuis/stadspoort. Ik heb lang zitten nadenken over de vorm van dit gebouw, maar ben uiteindelijk tot een leuk ontwerp gekomen.

Ik heb een concepttekening gemaakt van hoe het gemeentehuis er moet gaan uitzien. Misschien voer ik hier en daar nog een aanpassing uit, maar dit geeft toch alvast een indruk:

Rathaus Sehr by Alan Jockmans, on Flickr

De stenen basis is alvast gelegd en in de primer. Schilderen doe ik later wel.

IMG_20201104_121845377 by Alan Jockmans, on Flickr

Ik was eerst aan een alternatief deurportaal begonnen, maar realiseerde me dat dit niet echt bij de andere architectuur van het gebouw past. In de rommeldoos ermee, wie weet komt het nog eens voor een ander projectje van pas  ;)

IMG_20201104_121819202 by Alan Jockmans, on Flickr
Modelbouw is een kunst

Geert

Mooi tekenwerk zeg.

We kijken uit naar het vervolg,

Geert
Schaal H0 - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB

Floris

oh, dit wordt weer leuk! Enne... zou t niet erg vinden meer van je tekenwerk te zien, al valt t misschien wat buiten t onderwerp van t forum.

Alan On Track

ik zal eens wat meer concept-art maken van de andere huisjes Floris  ;)
Modelbouw is een kunst

mahtoska1

Dat is prachtig teken werk. Dit doet me uitkijken naar de bouw van het gemeente huis. Het ziet er niet simpel uit.

Floris

Dat mag natuurlijk altijd!  :P
maarre... ik vermoed dat je wel meer tekent buiten wat conceptjes voor modelbouwwerk?

Alan On Track

Citaat van: Floris op 04 november 2020, 18:21:48 PM
Dat mag natuurlijk altijd!  :P
maarre... ik vermoed dat je wel meer tekent buiten wat conceptjes voor modelbouwwerk?

Wel, ik ben zelfstandig tekenaar naast mijn studies, dus ik teken inderdaad wel meer  ;D
Modelbouw is een kunst