Den Overslag & Marchan'Dix

Gestart door SuSke, 04 juni 2017, 20:53:19 PM

doomslu

Maandag.
Het verbaasde me dat er hier nog niemand iets over had gezegd.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Gratis reclame voor de hobby....

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 27 februari 2025, 23:03:04 PMGratis reclame voor de hobby....

Gratis....?
Niet uitgesloten dat Suske d'r een pak geld aan verdiend heeft...ik weet niet hé... ;D

 ;)

Ronald


den T

Ik heb het stukje ook terug kunnen zien. Goed gedaan Frans en ook aan de andere modelspoorders in beeld.
grtjs Julien

TimB

Idd een leuk stukje televisie.  :)

SuSke

Man bijt hond op maandag 24/02 - nog terug te zien op VRT MAX
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

SuSke

Stof wegblazen...  ???

Zolang niets meer geschreven over wat er met de baan allemaal nog moet gebeuren...  :-[

Maar toch vandaag 2 bevestigingen binnen gekregen om met 'Den Overslag' weer de hort op te gaan:

7 & 8 Maart 2026 sta ik in Junglinster en op 18 & 19 April 2026 wordt weer een weekend lol gemaakt op MobExpo

     

Tot op één van deze.


Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be- 50 jaar MTD -
Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - 2026  - Hangar 27, Edegem op 24 & 25 Oktober 2026
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Ronald

We zien elkaar bij MobExpo   :)

Koen

Drukke tijden voor Den Overslag  ::) .

Groetjes,
Koen
Nooit te oud om te leren

den T

Ik wens je veel voldoening van je uitstappen met de baan, Frans.
grtjs Julien