Nieuws:

Nu in MSM 249 PRAKTIJK: Beladen van ouderwetse goederenwagens: buizen en langsliggers * Terminus: de baan, deel 4

Hoofdmenu

Een blik in het loc depot van Pairi Daiza

Gestart door Stieven76, 20 april 2017, 22:19:21 PM

Stieven76

In de Paasvakantie met mijn vrouw en kinderen naar Pairi Daiza geweest. Er rijdt daar een echt stoomtreintje rond en je kan ook in het depot kijken.
Daar staan nog enkele leuke locjes afgesteld.
Hieronder enkele foto's:











Het album:
https://www.flickr.com/photos/109395347@N06/albums/72157682849721435

philippe_007

mooie foto's en proper depot zou ik zeggen.
Zo te zien zeker de moeite waard om even te bezoeken.
thx om te delen

Metpetergaathetbeter

't schijnt er vaak ook Couckenbak te zijn ! ;D ;)

Chrisrail

#3
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

B_Modelbouw

Waarom niet ? ... Die brengt misschien geld in het laatje om deze stomers te laten rijden ...

Afgelopen WE een toerke gemaakt en voorbij Baasrode gereden ... Er staat daar mooi gerief,
maar ook veel te verloederen op het spoor. Ik kreeg bijna de tranen in de ogen hoe het met
ons oud materiaal is gesteld.

Laat dan maar een geldschieter als Coucke maar eens zot doen.

Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC


dani

Citaat van: B_Modelbouw op 11 mei 2017, 17:42:40 PM
Afgelopen WE een toerke gemaakt en voorbij Baasrode gereden ... Er staat daar mooi gerief,
maar ook veel te verloederen op het spoor. Ik kreeg bijna de tranen in de ogen hoe het met
ons oud materiaal is gesteld.
Je bent niet de enige die het jammer vindt om die pareltjes daar te zien verkommeren.  Het is schrijnend !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Havoc

Citaat van: dani op 11 mei 2017, 20:35:41 PM
Citaat van: B_Modelbouw op 11 mei 2017, 17:42:40 PM
Afgelopen WE een toerke gemaakt en voorbij Baasrode gereden ... Er staat daar mooi gerief,
maar ook veel te verloederen op het spoor. Ik kreeg bijna de tranen in de ogen hoe het met
ons oud materiaal is gesteld.
Je bent niet de enige die het jammer vindt om die pareltjes daar te zien verkommeren.  Het is schrijnend !!

Heb ergens (maar waar?) een artikel van de jaren stillekes over Baasrode. Als je ziet wat er toen allemaal stond! Wat er nu staat is misschien 1/20-ste van wat er toen was.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama