Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

"Ooit zal het klaar zijn" - derde fragment voor MTD

Gestart door Gerolf, 19 november 2016, 12:48:19 PM

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

sdz1976

Bijna even knap als in het echt  ;D ;D :o

Grtz,

Samuel.
https://hetlocje.org/
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Gerolf

Citaat van: Chrisrail op 13 juli 2017, 18:10:42 PMKijk nu, de Gerolf heeft zijn benen gewaxt.  :o :o :o :o
Nog een VEET-liefhebber??  :-\ :-\

Daar wil ik nog iets aan doen, alleen de juiste spullen vinden  ::)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Gerolf

Truitje gebreid:

Witte nylonkous, secondelijm en verf  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

PeterC

Citaat van: Gerolf op 16 juli 2017, 15:31:00 PM
...Witte nylonkous...

Je hebt toch weer niet in de Veritas kousen staan 'betasten'  ;)
Groetjes, Peter

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Pierre

Groet Pierre.

Metpetergaathetbeter

gelukkig had dat ventje al een short aan, ik zou het niet willen gedroomd hebben !  ;D ;)

Maar Gerolf je blijft verbazen,als je denkt nu hebben we het allemaal gehad kom jij toch maar weer met iets af waarbij je jezelf de vraag stelt :"Waar haalt hij het toch ?" ;)

Gerolf

Bedankt  :D
Ik ben ook wel best content dat het idee zo'n goed resultaat geeft  8)

Citaat van: PeterC op 16 juli 2017, 15:49:09 PM
Citaat van: Gerolf op 16 juli 2017, 15:31:00 PM
...Witte nylonkous...
Je hebt toch weer niet in de Veritas kousen staan 'betasten'  ;)

Nee  ;D  ;D Ik heb gelukkig nog voorraad - want gebruik telkens maar enkele vierkante centimeters ...

Steam.N

Ik heb die foto met dat gezicht nog eens bekeken:
je moet dringend zalf op je voorhoofd smeren: je zit vol puisten  ;D
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Chrisrail

.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Michiel

Weergaloos! Schitterend hoe je werkelijk alles uit de kast haalt om dat ventje aan te kleden, wetende dat dit ook mechanisch een straf staaltje vakmanschap is.  8) 8) 8)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Gerolf

Dank U !
Eindelijk nog eens wat tijd om te zitten prutsen  ::)

Puisten zijn weg, hemd erbij, mechanisch behoorlijk OK ...

... nu verder met de rest van het volk ...

Steam.N

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan