Revolte? Mine opinion! - voor fragmentwedstrijd 2 van MTD

Gestart door Gerolf, 28 februari 2016, 14:56:37 PM

Gerolf

Citaat van: modelbouwpatrick op 17 augustus 2016, 21:18:06 PM
Brussel,Antwerpen,London de stad maakt niet uit een rioolarbeider

... en vooral ne sukkelaar (maar dat zal blijken uit de beweging  ::) )
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelbouwpatrick

ziet er alvast goed uit .Waar kan het voor het eerst bewonderd worden?

loebaske


Op 22-23 okt. ergens in Antw.
Denk dat wel iemand van de club je meer info kan geven...

755philippe

Ik ben geen lid van MTD maar het is toch de moeite om daar naar de tentoonstelling te komen kijken. Ben er de laatste 2 jaar steeds op post. Vooral de wedstrijd is de moeite. Ongelofelijk welke ideeën sommige hebben om te maken. Oei, ben nu eigenlijk reklame aan het maken voor M..
Mvg

755philippe

Gerolf

Ik ben wel lid van MTD :)



Pakje uit de States is aangekomen - 68.42 USD Inhoud + 34.50 USD Shipping + 33.10 Euro Douane  ::)
... maar ik kan verder met de nieuwe parkbaan - de eerste styreenstrips plakken al vast  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Citaat van: modelbouwpatrick op 18 augustus 2016, 09:32:55 AM
en wanneer is die openderur van MTD als leek wat is MTD en waar ligt dat ?
Citaat van: Gerolf op 18 augustus 2016, 10:40:36 AM
Ik ben wel lid van MTD :)



en meer info over de tentoonstelling op http://mtdtreinenclub.be/over/tentoonstelling/index.html
en over de club op http://www.mtdtreinenclub.be/

Citaat van: Gerolf op 18 augustus 2016, 10:40:36 AM
Pakje uit de States is aangekomen - 68.42 USD Inhoud + 34.50 USD Shipping + 33.10 Euro Douane  ::)
... maar ik kan verder met de nieuwe parkbaan - de eerste styreenstrips plakken al vast  8)

Jawadde Gerolf, dat is bijna het dubbele van wat je aan materiaal besteld hebt  :o
Maar ik ben er van overtuigd dat je dat baantje binnen de kortste keren terug aan het bollen hebt.
Je weet waar je de ballast kan vinden  ;) ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Gerolf soms heb je pech, de andere keer geluk, maar je doet er niet moeilijk over en geld moet rollen.
Veel plezier met bouwen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Citaat van: loebaske op 18 augustus 2016, 09:36:55 AM

Op 22-23 okt. ergens in Antw.
Denk dat wel iemand van de club je meer info kan geven...
Ik hoop dat dit een vergissing is en dat we dit moois wat Gerolf aan het bouwen is op de expo te zien krijgen, een weekje eerder, weekend van 16 oktober?
22 oktober ben ik bezet.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Gerolf

Work in progress :



Citaat van: SuSke op 18 augustus 2016, 11:41:26 AM
Citaat van: Gerolf op 18 augustus 2016, 10:40:36 AM
Pakje uit de States is aangekomen - 68.42 USD Inhoud + 34.50 USD Shipping + 33.10 Euro Douane  ::)
Jawadde Gerolf, dat is bijna het dubbele van wat je aan materiaal besteld hebt  :o

Meer dan het dubbele - de Euro heeft nog steeds een hogere koers dan de Dollar, dacht ik   ???
Maar 't is inderdaad nogal wat, en allemaal omdat er een tandriempje vast zat  ::)

Citaat van: Michael op 18 augustus 2016, 12:22:07 PMIk hoop dat dit een vergissing is en dat we dit moois wat Gerolf aan het bouwen is op de expo te zien krijgen, een weekje eerder, weekend van 16 oktober?
22 oktober ben ik bezet.

Sorry, man. Dit bouwsel is gereserveerd voor MTD, en zal dan pas publiek worden  ;)

Normaalgesproken zal de top drie van de vorige wedstrijd wel in Leuven te zien zijn, dus "Maarschalk Connerie straat" ook  :)

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Citaat van: SuSke op 18 augustus 2016, 13:29:37 PM
Citaat van: Michael op 18 augustus 2016, 13:16:10 PM
Wat in 't vat zit verzuurd niet zullen we maar zeggen, wel jammer maar ik kan niet op twee plaatsen tegelijk zijn.
Wellicht krijgen we hier nog na de MTD tentoonstelling een filmpje te zien?

Het zijn 2 opeenvolgende weekends (14&15/10-MSM expo - 22&23/10-MTD tentoonstelling) dus je moet niet op 2 plaatsen gelijk zijn tenzij die andere plaats telkens niets met een tentoonstelling te maken heeft  ;) ;)

22 oktober heb ik een ander groots evenement, Workshop landschapsbouw met één van de tofste gasten van het forum. Dat sla ik echt niet over.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Citaat van: SuSke op 18 augustus 2016, 13:37:49 PM
Dan heb je voor 23 oktober nog geen excuus  ;)

Een excuus van 200 km enkele reis. Maar ik zal kijken wat de madam zegt. Ik geef het gewoon toe ik zit onder de slof!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

modelbouwpatrick

Bedankt mannen voor de info ga zeker een van de 2 dagen langs en binnenkomen

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michiel

Het blijft een raadsel wat het is, en wat het doet. Lange tijd blijkt een mechanisme iets omhoog te werken, en wanneer het bijna zichtbaar is, schiet het weer weg. Mogelijk dat men het in't echt moet zien. Mogelijk heb je het expres onduidelijk en raadselachtig gehouden, maar op het filmpje zie ik nog steeds niet wat het vele draaien van het mechanisme nu eigenlijk doet. Mechanisch is het wel weer een knap bedacht en gebouwd.

groetjes van een in het haar krabbende Michiel...  ;)
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)