Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Photobucket nog altijd down??

Gestart door Peter, 29 januari 2016, 18:43:30 PM

755philippe

Ik lees hier dat verschillende forumleden zijn overgestapt naar een ander programma.
Mijn vragen : - welk prg
                    - betalend of niet
                    - gebruiksvriendelijkheid
Zou misschien ook wel overschakelen naar een ander programma afhankelijk van verschillende faktoren.
Ik zou zeggen kom maar af met suggesties.
Mvg

755philippe

erik de noorman

Werkt nog steeds perfect bij mij.

Erik.

Steam.N

Voor mij heeft photobucket bijna steeds perfect gewerkt.
Ook nu nog.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Havoc

Citaat van: 755philippe op 31 januari 2016, 16:52:18 PM
Ik lees hier dat verschillende forumleden zijn overgestapt naar een ander programma.
Mijn vragen : - welk prg
                    - betalend of niet
                    - gebruiksvriendelijkheid
Zou misschien ook wel overschakelen naar een ander programma afhankelijk van verschillende faktoren.
Ik zou zeggen kom maar af met suggesties.
Mvg

755philippe

Photobucket (of flickr) is geen programma, het is gewoon een plaats waar je je foto's kan zetten zodat ze bereikbaar zijn op het internet. Probleem dat ik steeds met photobucket had is dat de interface om foto's op te laden elke keer anders was als ik er eentje wou opladen. Meestal problemen, wou de file niet, timeouts, etc.

Nu zet ik mijn foto's gewoon op de plaats die mijn provider me geeft bij mijn abonnement van internet. Dus het is "gratis", ik betaal er niet extra voor. Gebruiksvriendelijk vind ik het ook. Gewoon een ftp programma op je pc zetten en je kan je foto's overzetten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

De meesten gebruiken Flickr. Is gratis.
Google maar...
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

mnieuwlaet

Voor mij werkt photobucket nog altijd goed, en idd de interface verandert wel eens maar nu is die zeker ok.

HYA

Citaat van: doomslu op 31 januari 2016, 17:51:20 PM
De meesten gebruiken Flickr. Is gratis.
Google maar...
PB toch is toch ook gratis (?). Ik heb toch nog geen € betaald.
En andere aanbieders, gratis of niet, kunnen ook falen.

"90%" heb ik ook gehad in de laatste weken, maar dan bleek inderdaad de foto toch opgeladen.

Chrisrail

#22
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

marc goovaerts


Gerolf

Ik gebruik ftp en eigen webruimte, al jaren ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw