Verdwenen ?

Gestart door dani, 09 januari 2016, 19:41:59 PM

janieburton

Citaat van: milocomarty op 19 januari 2016, 02:59:18 AM
CiteerOk daar heb je een punt maar als ik dan bij PietB naar zijn bijdragen ga kijken dan heb ik 212 pagina's, alle bijdragen; de door hem gestarte bijdragen en ook die hij niet zelf heeft gestart maar waarin hij ook een reactie heeft geplaatst. 

Niet helemaal Janie, bovenin weer 3 buttons / knoppen en dan zie je dat Piet 10 paginas aan topics is gestart..

Je wil naar Antwerpen(topics gestart door auteur) en je moet eerst  naar Leuven(profiel pagina openen) en dan nog via Hasselt(3 buttons / knoppen)  om dan op de eindbestemming te komen ::)
 

Dirky

en wat je hier nu weer presteert Janie, dat is wat ik bedoel met prietpraat. Je krijgt een duidelijk antwoord van mensen MET kennis en je blijft maar doordraven...

ThierryDS

#92
Ik heb me heel erg lang ingehouden om te reageren. Normaal doe ik het niet. Ik blijf er graag tussenuit maar deze keer maak ik een uitzondering.
Ik ga rechtuit zijn met jullie. Vorig jaar ben ik ziek geworden, met name burn-out, kantje boord depressie. Ben toen me meer op de treinen, groot en klein, beginnen storten. Deze mooie hobby is echt een van de redenen waardoor ik me, na een lange weg weliswaar, beter ben gaan voelen.
Wat heb ik geleerd? Af en toe tijd voor jezelf maken en ontspannen.
Nu komt de kat op de koord voor mij. Ik volg zeer regelmatig het forum hier. Wel, zoals men hier bezig is, dan is dit geen ontspanning meer! In dit draadje snap ik nog dat er gediscussieerd wordt. Maar, meer en meer zie je in andere topics dat men elkaar op de huid kruipt!
Een forum, volgens mij toch, is er om met elkaar te praten, tips en tricks, e.d. Discussies kunnen ook wel, maar op een respectvolle manier.
Ik vraag me soms af wat nieuwkomers hier moeten denken. Wat een beeld hangen we hier,van ons op? Wanneer iemand nieuw een vraag stelt, dan wordt die soms, niet altijd, vrij snel meegedeeld dat hij of zij maar in de topics moet zoeken want dit "is al een keer aan bod gekomen". En dan? Ik zit er niet mee in om de vraag voor iemand opnieuw te beantwoorden.
Ik heb een korte boodschap hier voor iedereen: PLUK DE DAG MET EEN LACH, en alles is anders dan. Laat ons hier op het forum genieten van onze hobby, elkaar helpen. Ieder bouwt volgens mij zoals hij of zij wil. Tips, tricks, opbouwende kritiek? Moet kunnen. Elkaar op de huid kruipen? Laat het aub stoppen.
Bij deze, collega modeltreinliefhebbers, stof om na te denken. Laat ons terug 'dichter' bij elkaar komen. Er is al genoeg miserie in de wereld.
Verder ga ik er niet op ingaan, ik heb m'n hobby waar ik positieve energie wil insteken ;-)
Met oprechte groeten,
Thierry

marc goovaerts


Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

PeterVG


viking

Thierry

volledig mee eens

+1

Grts
Johan

raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Frans Bosmans

@Thierry
Dan zou ik hier wegblijven of je zit binnen de kortste keren terug in de lappenmand.  ;)

Die +1tjes, is dat zoiets als "vind ik leuk" ? :)

marc goovaerts

Nee, zoiets als 'volledig akkoord !'

dani

Citaat van: Frans Bosmans op 19 januari 2016, 12:01:22 PM
Dan zou ik hier wegblijven of je zit binnen de kortste keren terug in de lappenmand.  ;)
Dat soort opmerkingen heeft iemand, die een burn-out gehad heeft, precies nodig om hem op te peppen.....
Binnenkort weer een forumlid minder ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ronald

En daar gaan we weer.... da's iemand die een mening heeft die van de jouwe afwijkt. Dat kan en mag op een openbaar forum. Toch?

dani

ja daar gaan we weer, als je mensen gaat aanpakken op een punt dat gevoelig ligt, dan krijg je zo'n reaktie.   Niemand maakt een burnout mee voor zijn plezier . kijk es wat verder dan je neus lang is .
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Ronald

Dani, er staat een knipoog achter...... denk je nou werkelijk dat die opmerking hatelijk bedoeld is?

Misschien moeten we eens lekker gaan modelbouwen ipv oeverloos gezeur zoals dit ;)

dani

ja, een "knipoog" maakt het mogelijk om dingen te zeggen die je anders zou zwijgen...

zeikerds ;-)
ziezo, knipoog
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.