Verkiezing model 2015

Gestart door doomslu, 03 januari 2016, 11:04:08 AM

GDE

Voila, gestemd  ;) door de feestdagen was dat een beetje uitgesteld. De moeilijkste keuze was toch wel kiezen tussen de piko 73/82 en vanbiervliet 91. Me dunkt dat ze beiden de eerste plaats verdienen.

Metpetergaathetbeter

krijg je bevestiging of je stem doorging bij mij werd scherm wit en bleef wit! ;)

Metpetergaathetbeter

oebr

Citaat van: geert desc op 04 januari 2016, 12:13:10 PM
De moeilijkste keuze was toch wel kiezen tussen de piko 73/82 en vanbiervliet 91. Me dunkt dat ze beiden de eerste plaats verdienen.

absoluut waar...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Powered By Diesel

running on heavy fuel

Doornroosje

Mijn stem uitgebracht. Maar bijna overal 'geen intresse' moeten invullen.

OlivierV

Gestemd, heb overal wel op iets gestemd, ook al is het soms bij zaken die mij op dit moment niet of minder interesseren. Ge zoekt dat dan eens op en dan kunt ge snel een oordeel geven. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

just4fun

Ik heb nog niet gestemd omdat ik het boekske gisterenavond pas in m'n bus heb gevonden (en dus niet weet uit wat ik kan kiezen).
Zal dus pas iets voor dit weekend zijn (als de tijd het toelaat).
Paul

Jurgen

Citaat van: just4fun op 07 januari 2016, 13:01:57 PM
Ik heb nog niet gestemd omdat ik het boekske gisterenavond pas in m'n bus heb gevonden (en dus niet weet uit wat ik kan kiezen).
Paul

Je kan dat toch gewoon zien op de website? In het boekje staan ook geen foto's hoor.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 08 januari 2016, 20:48:48 PM
Citaat van: just4fun op 07 januari 2016, 13:01:57 PM
Paul

Je kan dat toch gewoon zien op de website? In het boekje staan ook geen foto's hoor.
Toch wel, in de nummers 143 tot 153.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Ja, ok, maar dan moet hij niet speciaal wachten op het laatste nummer hé.  ;)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

doomslu

Citaat van: Jurgen op 08 januari 2016, 23:33:59 PM
Ja, ok, maar dan moet hij niet speciaal wachten op het laatste nummer hé.  ;)
Juist!  ;)

BD1701

Voila ook zo pas mijn stem uitgebracht. Toch heb ik één opmerking, namelijk : Ik vind het toch wel heel erg jammer dat de I6-rijtuigen en het MU-slaaprijtuig die ACME heeft uitgebracht, nergens terug te vinden zijn in de categorie van de rijtuigen. Want deze zijn toch wel zeker de moeite waard, en voor mij persoonlijk zeker de nummer één van dit jaar in de categorie.
Er heeft ook nooit een bespreking in modelspoormagazine gestaan, wat ik ook heel vreemd vind. Hopelijk komt dit nog wel eens ....

doomslu

Morgen de laatste kans om te stemmen.
Laat deze kans niet voorbijgaan!

eric

Is hier niemand die de uitslag durft plaatsen?  ;)