De Stoase van Aantwaarpe

Gestart door Huugooke, 27 oktober 2015, 16:11:47 PM

Huugooke


Huugooke



Huugooke

Ik denk dat zowat de helft van de ZOO in verbouwing is. Het opmerkelijkste is het ingangsplein, waar het restaurant en de kassa verdwenen zijn, wat dit nieuwe zicht oplevert.

Dirkh

Het is en het blijft toch een mooi gebouw. Heeft er iemand dat eigenlijk al eens nagebouwd ?

SuSke

Het werd ooit nagebouwd voor Antwerpen Miniatuurstad in H0, maar het is (spoorloos) verdwenen na de ontmanteling van de Miniatuurstad  :(
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Peter

Er heeft lange tijd een makette van het gebouw gestaan in de grote hal (lokettenzaal) welks als goede basis had kunnen dienen.
Het was wel naar het voorbeeld van de huidige versie. Waar die makette gebleven is weet ik helaas niet. Wat ik wel weet is dat je jaren geleden de plans van het gebouw kon verkrijgen, mits betaling, in Antwerpen-Centraal (de naam van de dienst??)
Met vriendelijke groeten
Peter

BC911

Bedankt voor het delen. Denk dat ik met de zoon nog eens langs de zoo (centraal station) moet  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...