Nieuws:

Nu in MSM 249 TEST: KATO NMBS 5405 in spoor N

Hoofdmenu

Modules in Z?

Gestart door Havoc, 23 december 2004, 20:41:27 PM

depovero

Dank je wel, Tony.

Amaai, je begint zerieuz onze zpraakgebrek te krijgen! Of dit echt een goed teken iz, dat valt nog eenz te zien.

All?, tot zienz, ? pluz, duz,

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Havoc

Jamaar, zijn het zwaarden of degens? Dat is een klein maar belangrijk verschil, en het moet juist zijn he... [:p] (zet nu helm op, doe kogelvrij vest aan en zoek dekking)

Zeg, kunnen we dat gedoe met die citaten niet laten vallen? Want dat is de boel hier aan het verwateren.

Er moet inderdaad wat op gelet worden, maar wat plaats betreft denk ik niet dat er een probleem is. Wat de oorzaak is van die citaten met volledige posts in, volgens mij is dat te wijten aan die knop ervoor die bovenaan elke post staat. Die lijkt zeer sterk op de "reply" van een mail programma. Verder is er hier niet echt een probleem vergeleken met andere fora waar ik langsga. Daar vindt je soms 3-4 citaten in elkaar, geraak daar maar wijs uit.

PS: en nee, ik hoef helemaal niet te weten of het nu degens of zwaarden zijn.

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

tonycabus

Schrijf jij "Degens" met een "Z"[?][:D]

Wat je daar zegt van de verkeerde knop kon wel ens waar zijn!
Ik denk dat iedereen wel eens naast het potje ....[;)]


Tony

Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

depovero

Dag de Muzketierz,

Merzi voor de vertaling, als ik zo twijfel voor woorden, is teken van moe zijn. Trouwens, dat het degenz zijn of swaarden, maak niet veel uit, daar wij duz ?ne touch? willen maken! Of niet zomz?

Ach, ja, het schrijven van dit, is om jullie te zeggen dat ik een wat verduidelijkend uitleg gegeven heb aan 'ceux du sud' - zo'n uitdrukking waarvan ik hou, trouwens [:D] -. Of er wat reactie zal zijn, we zullen wel zien. Ik hoop het!

All?, goed voorbereiden onze ontmoeting,

Denis.


Deze twee weken zal ik het wat stillekes houden, ik bereid ook voor, chut, jullie zullen zien, na!
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn


depovero

Goeienavond, de Muzketiers, les Mouzquetairez,

Ja, Tom, je ging effe te snel, ik heb deze link gisteren ook gevonden. Het spreekt van de Z bend track norm, wel met metrische maten. De verschillen zijn miniem, voor hetgeen ik heb kunnen lezen. De afstand tussen US en Eur ,- middenas tot as der sporen bedraagt nog geen mm!
Daar zij gebruik maken van de rechte n? 8592 (van 100 tot 120mm 'rekbare' rechte) zou het een niet te groot probleem zijn om samen te werken. Dat is hetgeen zij beweren, althans.

Nou, ja, zo ver 'buiten de grenzen' kijken, is iets dat te enthousiast kan zijn, vooral dat ik een dubbel-dubbel spoor op 61 cm breedte niet echt ziet zitten.

Voil?, dat is mijne bescheiden mening, en nu, terug naar het voorbereiden, voor de 12.

Denis

citaat:
Geplaatst door Hapag Lloyd

Nog modules : http://www.spurzminiclub220.de/index.html

Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Havoc

Denis, je hebt 2 normen gemist: Zmod en FkdS-Z (club in Hamburg, gebaseerd op NEM).

Zmod ziet er niet slecht uit. De uitleg bij FkdS-Z over de blokbeveiliging is nuttig. Allebij maar 40cm breed.

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Guy Van Meroye

Aan de Zmannen,
Goed nieuws voor diegenen die Zbelgisch willen rijden : op de Messe 2005 zal M?rklin toekomende week een Z modelletje voorstellen van de Belgische reeks 54 zdiesel (weliswaar als 204 in oude kleurstelling met vliegend wiel op de neus en rie koplampen).
Guy
 

depovero

Hallo, de Muzketiers,

Danku, Guy, ik wil niet moeilijk zijn, ik wist het al. Enfin, beter ??n keer te veel op de hoogte gebracht zijn dan zo'n evenement te missen! Non, peut-?tre! Volgens mijn info, zou het de vlottende cabine zijn. Ikke zijne curieus, zenne. Peins zelve van niet alleen te zijn, h? de Muzketiers!

Johan, ik zijn toch een lastige, Zmod ga ik eens bekijken, gisteren - of de dag ervoor - heb ik die site vluchtig bekeken; gelinkt via de links-pagina.

Mercikkes voor dit, heren.

Nu ga ik eens op papier zetten wat ik hier en op de Z forum zowat als bedenkingen en opmerkingen gezien heb

Tot zienz,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

Beste Denis ,

De type 54 (88630) is met een bolle neus.  Geen vlottende cabine.  Fotootje is te vinden bij www.lokshop.de , bij de nieuwigheden van Marklin.

Groetjes ,

Tom.

depovero

Sorry Tom, ik had mijn inkomende berichten wat beter moeten lezen.

Denis

De type 54 (88630) is met een bolle neus.  Geen vlottende cabine.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Havoc

Vermits het al enige tijd geleden is: de afspraak van 13h bij Da Pepe in Zaventem blijft doorgaan? Geen bedenkingen van het laatste ogenblik? Angstzweet? Rillingen en koude voeten?

Neen? Tot dan...

Johan

Expert in non-working solutions.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

depovero

Dag Johan,

Den twaalde om 13h zal ik zekers niet missen. Deze avond al ons mailtjes eens doorgelezen, gelachen, gedachtenwisselingen en serieuze opmerkingen, dat er geen prijs op gegeven kan worden, ge't er geen idee van!

Al een beetje een opsomming samengetikt om als een soort werkbasis te gebruiken; ik hoop van niet teveel 'overgelezen' te hebben. Saai werkje, maar ja, als we het gezond willen opbouwen [?], is het pers? nodig.

All?, mannen, goe zweten, beven, en, netjes aankomen den zaterdag!

Denis.
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

Hapag Lloyd

Beste vrienden ,

Door omstandigheden kan ik aanstaande zaterdag niet komen naar Zaventem.

Hiervoor mijn oprechte excuses.

Met vriendelijke groeten ,

Tom.

depovero

Dag Tom,

Dat is een zpijtige zaak. Als je last-minute bedenkingen , links, ide?en, of zoiets dergelijks zou hebben, plaatst het dan hier, ik zal ze dan noteren en op tafel brengen. Er wordt aan de anderen niet gevraagd om deze zomaar op te eten [?]

All?, zuccezz,

Denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn