Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Micro-baantje voor expo 40 jaar MTD

Gestart door Gerolf, 25 juni 2015, 08:54:26 AM

Metpetergaathetbeter

#270
die 3de dacht ik aan de foto's maar kon het niet uit de tekst op de foto halen

Shocking Blue (venus)- Sweet - Mud - Golden Earrings (radarlove)- Tom Jones - Engelbert Humpercinck  the Cats - Donna Summer- Barry Ryan-Osmonds - the Partrige Family - the Jacksons 5 en kleine Michael - Gloria Gaynor - Taveres - Mouth and MacNeal

wereldhits van Ned.Oorsprong(tss haakjes)

The Pebbles Ned. talig Will Tura - Willy sommers -Iimmy Frey - Marva- Rita de Neve  en Samantha kenden dan hun hoogdagen

just4fun

Citaat van: Gerolf op 11 september 2015, 09:36:55 AM
ABBA klopt, Middle of the Road is de derde.
Nog suggesties voor andere uit begin 70's? Ik wou nog wat postertjes tussen de ramen hangen.
Ike and Tina Turner (in de jaren 70 al minder populair, voor Tina Turner solo was het net te vroeg).
Bee Gees, Boney M, Kiss, ...
Struin eens je oude LP's af?
Paul

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

The Bee Gees natuurlijk: gekende koppen en mannen die mede de Disco leven hebben ingeblazen met oa Saterday Night Fever! ... oops Paul was me voor...
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

just4fun

Citaat van: just4fun op 11 september 2015, 09:48:01 AM
Ike and Tina Turner (in de jaren 70 al minder populair, voor Tina Turner solo was het net te vroeg).
Bee Gees, Boney M, Kiss, ...
Ook The Strangers, Antwerpse groep, m'n tante was er grote fan van en m'n moeder kende enkele van die gasten, wonende op 't Kiel.
Paul

Metpetergaathetbeter

#275
maar bovenal Gerolf vargat je toch wel een iconische poster, vaak vind je hem nog wel hier en daar, maar toen hing hij op heel wat kamers : https://nl.wikipedia.org/wiki/Che_Guevara   (of een waar deze heer in kleuren opstond, als je het een beetje geloofwaardig wilt maken dan hoort die daar ook bij !  ;D ;)

Dirkh

Knap gedaan maar ik blijf die muziek missen op dat filmpje.  :D

Metpetergaathetbeter

klakjes van de Rubettes en Smokie vergat ik nog   :) ;) helaas denk ik dat Dirk gelijk heeft !

Gerolf

6 postertjes hangen er intussen bij: Bee Gees, Pebbles, Mud, Sweet, Boney M en Golden Earring

En nee - geen muziek. Want dan zouden er ook geluiden moeten zijn vanuit de andere kamers:
gepiep, gekreun, kettingzaag, ruzie, gejammer, zagende bengels, modeltreintje, ...
... en dat wordt dan niet om aan te horen ...  ::)

Ik ga door met het plafond/dak, en dan zijn de huizen klaar  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Gerolf op 11 september 2015, 11:02:44 AM
Ik ga door het plafond/dak
doet dat niet pijn ?  ;D grapje ! Fraai, toch zou Ché daartss niet misstaan  ! ;)

philippe_007

Citaat van: Gerolf op 11 september 2015, 11:02:44 AM
...

En nee - geen muziek. Want dan zouden er ook geluiden moeten zijn vanuit de andere kamers:
gepiep, gekreun, kettingzaag, ruzie, gejammer, zagende bengels, modeltreintje, ...
... en dat wordt dan niet om aan te horen ...  ::)


het leven zoals het is... :-)

mooi micro baantje, en dan vragen deze die een baan van 7m x 4m hebben zich af waarom dit niet af geraakt of een levenswerk is... Als je ziet hoeveel tijd een mens in zo'n baantje steekt.


SuSke

Door het clubbestuur is ondertussen beslist dat de 2de prijs mooier zal zijn dan de 1ste prijs, dit om de andere kandidaten ook nog iets te geven om voor te strijden  8) :-X

Wij proberen het met minder technische hoogstandjes  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Gerolf

Als dit een verzoek is om dit ding te downgraden - gaat niet door. Ik doe voort met dezelfde ijver  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Citaat van: SuSke op 11 september 2015, 11:31:31 AM
Door het clubbestuur is ondertussen beslist dat de 2de prijs mooier zal zijn dan de 1ste prijs, dit om de andere kandidaten ook nog iets te geven om voor te strijden  8) :-X

Wij proberen het met minder technische hoogstandjes  ::)
Vreselijk dat er zo mensen bestaan die er in slagen dat elke andere vorm van modelbouw van andere als als amateurisme beschouwd kan worden ! ;D ;D ;D ;) Nee Gerolf grapje, steeds kijken we er naar uit wat je weer uit je mouw schudt ! :) ;)
Groeten Peter ;)

Peter

#284
Citeeren dan vragen deze die een baan van 7m x 4m hebben zich af waarom dit niet af geraakt


Sommige "super" banen geraken wel af hoor.
Mijn favoriete baan aller tijden is en blijft John Allen's "Gorre & Daphetid" modelspoorbaan, die helaas 10 dagen na het overlijden van John, door een onvoorzichtige bezoeker bijna volledig afbrande.
Met vriendelijke groeten
Peter