Waar het goedkoopste ESU decoders kopen?

Gestart door Stieven76, 26 april 2015, 21:43:09 PM

Stieven76

Hi,

Zoals het topic het al zegt hé  ;D Meestal breng ik ermee van een beurs en daar staat een Duitser waar de Lopi4's 25€ kosten. Deze stond of staat nog in Houten en stond ook op de MSM beurs in Leuven.
Als ik hier sommige webshops bekijk dan kosten dezelfde decoders 30 à 32€. Een paar euro's kan me nu niet direct iets schelen, maar dit is toch al wel een groot verschil, zeker als je dan nog eens extra verzendkosten moet betalen. Veel naar een beurs gaan lukt niet gemakkelijk, vandaar dat ik een andere manier zoek.
Iemand een goed (web)adres om ESU decoders te kopen? Als alternatief dacht ik ook al wel aan TAMS, heb ik via Dani eens doorgehad maar nog niet geprobeerd.

Enfin, het is maar een vraag. Je mag het ook altijd via PM door sturen als dit te gevoelig ligt  ;)

oebr

On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

loebaske

Heb ook wel interesse om in groep aan te kopen...

dani

je kan natuurlijk ook aan iemand vragen om er mee te brengen als hij naar een beurs gaat .....
Dan heb je ze aan 25 euro, maar moet je natuurlijk wachten tot er een beurs is, maar dat deed je voorheen ook vermoed ik.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

bellejt

enkel DCC vind je in de winkel voor 26.95 euro.Als je er mss in grote getale koopt zal de prijs nog wel zakken.Voor de multi/M4 betaal ik 30 euro.Ik soldeer er dan gewoon de AUX3/4 op en heb 4 uitgangen erop.