Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * RĂ¼gen kustbaan

Hoofdmenu

Snijplotter

Gestart door MARKLINRIJDER, 29 mei 2006, 17:12:38 PM

eddy

Hoi Krispy,

de bouw van deze perrontrappenhuisjes staat ook beschreven in MSM 30.

Mvgr Eddy

krispy

citaat:
Geplaatst door eddy



de bouw van deze perrontrappenhuisjes staat ook beschreven in MSM 30.




Ha zo , das goed om te weten , dat is van voor mijn start , ik ben begonnen aan nr 40
MAW ik ga opzoek naar nr 30 gaan denk ik

Bedankt Eddy
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

loebaske

Mooi David, maar ik kan het spijtig genoeg niet gebruiken voor op de baan, te modern.....maar dat preiser meiske kan ikke wel gebruiken, een schoon ding [:D][:D][:D]

MARKLINRIJDER

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER

Het volgende project.  We komen in het dorp aan een hoek dus een hoekappartement:[:D]



Groetjes,

David



Hier de eerste resultaten van de hoekwoning:

http://i79.photobucket.com/albums/j123/marklinrijder/POLDERSTRAAT/b53bcda1.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j123/marklinrijder/POLDERSTRAAT/fd7a9b93.jpg
http://i79.photobucket.com/albums/j123/marklinrijder/POLDERSTRAAT/c69edd35.jpg

Groetjes,

David

jan77

Dit is weer een heel mooi project David
Gr Jan

MARKLINRIJDER


MARKLINRIJDER

Ik wens iedereen te bedanken om me gedurende de voorbije periode te motiveren en te bekritiseren daar waar nodig.  Vanaf heden zal je mijn projecten, jammer genoeg niet meer hier tentoongesteld zien in de groeifase.  Ik ben in geen geval aangevallen geweest maar ik ondervindt de laatste tijd van links en rechts dat ze het minder appericieren dat ik jullie de projecten laat volgen.

Groetjes,

David

martintje

David , dat begrijp ik niet
Stop je met je werk te laten zien omdat andere het niet appricieren ???? dus je bezwijkt onder kritiek van herzenloze jaloerse mensen of zie ik dat verkeerd????
kan me niet voorstellen dat er normaal denkende mensen zijn die andere het niet gunnen dat ze mooie dingen maken.
kan me ook niet voorstellen dat er van bovenaf beperkingen opgelegd worden of iets in die strekking
Laat ze lekker lullen, en blijf plaatsen, ik weet zeker dat 99,9 % van de lezers het wel apprivieren, laat je niet kisten man.
Mvg Marty

Gizzmo

Ik kan inderdaad ook niet goed volgen ... ?[:0]
Sterker nog ik heb met net door jou laten overtuigen!
Ik zat ook al lang te spelen met het idee om een freesmachine aan te kopen ... nadat ik jou werk heb mogen aanschouwen was voor mij de kogel wel door de kerk.

Sinds vorige week ben ik de bezitter van een Proxxon MC70CNC freesmachine ... maar later meer hierover...

Laat je vooral niets wijs maken en blijf gerust verder andere mensen inspireren, een goede leermeester is goud waard.[:I]

GreetZ
David

Roderik

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER

Ik ben in geen geval aangevallen geweest maar ik ondervindt de laatste tijd van links en rechts dat ze het minder appericieren dat ik jullie de projecten laat volgen.



Da's nu iets wat ik niet begrijp. Telkens hier op het (Nederlandstalige!) forum iemand met hart en ziel zijn werk toont, houdt het na een tijdje op omdat er steeds met afgunstige blikken wordt gegooid. Bij de Franstaligen kunnen ze niet genoeg krijgen van elkaars werk.

WIE doet dat dan? WIE kan het licht in andermans ogen niet zien schijnen? [:(!]

Ik heb de reacties even overlopen en die zien er in het algemeen zeer positief uit. Het kan altijd beter, da's normaal. Maar vanwaar komt de figuurlijke druppel dan die de emmer doet overlopen?

Of wordt dat dan afgeraden om hier dingen te tonen? (En opnieuw: door WIE?)
Is het ijskoude jaloezie? "Jij kan zo'n machine betalen dus jij hebt meer geluk dan ik, dus kan ik het niet appreci?ren dat je dat allemaal laat zien." Is dit dan de reactie die boven iedereen zijn hoofd hangt?

We hebben een hele tijd terug net hetzelfde gezien met Ervin. Die kreeg ook ineens de wind van voren omdat hij zoveel foto's van zijn baan liet zien.

Wat voor laffe maffia-praktijken zijn dit? Als je kritiek wil geven doe het dan waar iedereen het kan zien en niet met een geniepig mailtje of iets dergelijks.

Marklinrijder, laat je alstublieft niet op je kop zitten. We appreci?ren je werk en vooral je foto's. Ik heb ook geen CNC-machine maar geniet er ten volle van om je werk te kunnen bewonderen.

DOE ZO VOORT!
Always be modelling!

ERVIN

citaat:
Geplaatst door Gerolf_Peeters

citaat:
Geplaatst door MARKLINRIJDER
Groetjes en graag jullie reacties
Ik heb wat een dubbel gevoel hier, David:
enerzijds reageer je (terecht) op de leesbaarheid van iemands bijdrage,
anderzijds probeer je iemands draadje over "een vraag naar een interessant gebouw" in te palmen met je eigen - overigens mooi - project.
Dit draadje, ?n dat andere over de snijplotter, begint trouwens een beetje op reclame te lijken... en je weet dat daar forumregels voor bestaan, niet?



Ik denk dat alles hier mee te maken heeft, maar zoals ik al in een ander draadje te kennen gaf, waar heeft David hier ergens reclame gemaakt, graag een woordje uitleg heren moderators.

David kennende, niet alleen hier op het forum, maar ook in het dagdagelijkse leven, is hij absoluut geen opschepper, het is een zeer gepassioneerde modelbouwer die er lang heeft over gedaan om "zijn" machine volledig te kunnen benutten, nu hij eindelijk zover is, en nu hij eindelijk kan laten zien wat de mogelijkheden zijn van zulk een pracht staaltje techniek, wordt hij hier op de vingers getikt, gaan jullie vooral zo verder heren, dan zal het hier , voor mij, snel gedaan zijn!!

erik de noorman

Men durft hier (forum) al eens met twee maten en gewichten meten.
Een marktonderzoek voor commerciale doeleinden (op het forum)kan bleikbaar wel. De bouwresultaten dat men met een snijplotter kan bekomen blijkbaar niet. David laat je niet ontmoedigen.

Erik

Peter

Zoals ik in een ander draadje al schreef, vind ik dat we wat meer tolerant moeten zijn. Ikzelf ben zeker niet jaloers. Waarom ook. Marklinrijder kan prachtige dingen maken met zijn plotter.
Erwin heeft een grotere baan.
Jos maakt SUPER bomen
Cees-Rees enz. hebben een grotere en mooi wordende baan
Gerolf kan heel goed etsen
Enz, enz, enz.
Prachtig wat die mensen kunnen. Jaloers NEE!!, Maar ik leer er wel veel van.
En dat is toch het doel van dit forum, of waren we dat vergeten?
Dat iemand "reklame" maakt voor hetgeen hij kan en doet, moet kunnen.
Want dat is toch niet hezelfde als reklame maken voor een winkel.

Dus TOLERANTIE !!! Het is onze hobby en het moet een hobby blijven. Als we dat niet kunnen aanvaarden, zijn we hier niet op onze plaats.
Met vriendelijke groeten
Peter

krispy

Ik moet Peter hier helemaal in volgen ! [^]

Ik heb hier op het forum al van velen iets opgestoken [;)] en wat David betrefd , van hem heb ik ook al een reeks ideeen opgedaan zoals onlang nog het trappenhuisje voor op perrons ( was al lang naar zoiets op zoek maar vond mijn zin nergen ), nu door dat VB heb ik het mijne kunnen realiseren door zelfbouw.( was blijkbaar vroeger reeds eens geplubiceerd maar dat wist ik niet )
Ik vindt dat het zeker moet kunnen dat iemand zijn kunnen toont en neen , daar moet of MAG nem zelfs niet jaloers om zijn.

@ David , onderhou zeker U WEBruimte met uw projecten , ik zal daar zeker nog dikwijls langs gaan[:p], want voor TP V rijders zijn daar zeker gedachten op te doen .
Laat U zeker niet ontmoedigen[;)]

Iedereen heeft wel iets of kan wel iets dat een ander niet heeft of kan , maar dat is het leven .[;)]

David , doe zo voort man [;)]
MVG
Kispy
Modelbouw Foto-album op flicker
https://flic.kr/s/aHsmTwwZ6m

C.B.

citaat:
Geplaatst door ERVINDavid kennende, niet alleen hier op het forum, maar ook in het dagdagelijkse leven, is hij absoluut geen opschepper, het is een zeer gepassioneerde modelbouwer die er lang heeft over gedaan om "zijn" machine volledig te kunnen benutten, ...


Voila,
en David mag terecht fier zijn van het resultaat, dat hij doet met die plotter.

Groetjes.
Claudio.