Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Oeversijde

Gestart door evan, 17 maart 2015, 11:46:16 AM

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Peter

Je geraakt er nooit op uitgekeken
Dus Evan ..........foto's aub
Met vriendelijke groeten
Peter

evan

OK OK foto's he....

Merci voor de positieve reacties,  dat stimuleert extra!


Overzichtje van Oeversijde op vraag van Olivier.

We zien hier de rechtse 3 meter van de 4,2 meter korte baan:






Momenteel ben ik de laatste details aan het aanbrengen en dan kan er een primerlaagje over...





Nu dus de leuningen plakken  :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

OlivierV

Dat is nog eens leuk om naar te kijken, daar zou ik al wel eens een trein in durven laten rijden.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

evan

Wees welkom :)

Ondertussen moet ik kleur bekennen  :)









En de laatste met de scheve palen doordat de constructie nog los in het gras staat...



Groetjes
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Chrisrail

#335
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

Ik heb geen woorden  :-X is gewoon dik in orde  ;)

evan

Merci Eric,

Ben ondertussen een poort aan het maken...

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

Knap werkje, mijn poort is minder geslaagd....toch ga ik je niet naapen, ieder zijn ding Evan, zo leren we van elkaar  ;)

RD25

excuseer mijn slecht Nederlands.
mijn oud werkplaats ....
'Het is gelukkiger te geven dan te ontvangen.'

doomslu

Beter een lelijk manneke als profielfoto dan een lelijke trein in een lelijk landschap...  8) :o ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ERVIN

Wow , weer super goed op dreef!!  ;)

Floris

beh, t voorbeeld is al niet roestig genoeg.  ;D
Maar mooi gedaan! Ik vind die grove betonnen muren ook wel gaaf, er staat hier ongetwijfeld ergens hoe die gemaakt zijn dus ik vraag het gewoon lekker toch... hoe zijn die gemaakt?  :-X

Stedahult

Je poort.... dat kan zo niet. Veel te grof. Spijlen niet dikker dan 0,3 messing maken.
En de spijlafstand niet groter dan 1,3 mm. Kokerframe 0,8 mm houden, schoor 0,3 strip.
Mvh. Steef