Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Te bestellen via MSM type 201

Gestart door Snobby Crash, 27 februari 2015, 07:00:15 AM

ward

Bij gmail kwam het bericht aan bij de rubriek "reclame".
Altijd eerst afzender controleren voor ik die wis ;)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Johnnytrein

"kan toch toeken " oei nu word het gevaarlijk iemand gaat toeken uit delen. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Herwig op 06 juni 2015, 23:52:41 PM
aan Luc D.,

#   in de spams niks van MSM teruggevonden, wél boodschappen van mij onbekende Kristels, Local Woman, Girls  (?????)

oei , jij leest niet alleen MSM-forum, misschien ooit al eens die eerste M vergeten indrukken !   :-\ ;)

doomslu

Tja, hoe goed bedoeld en nuttig die spam-filters ook zijn, soms halen ze gekke streken uit.
Ik heb ook al mails uit de spamfolder gehaald van mensen met wie ik regelmatig mail... je zou dan toch veronderstellen dat de spamfilter die doorlaat...  :(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Een spamfilter is niets meer dan een computer en een computer is dom!

Vanaf nu altijd je spamfolder checken! Allé, eind goed, al goed.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Herwig

Het MSM-e-bericht, onbedoeld terechtgekomen tussen mijn  "G-mail"-reclame -boodschappen.
(zie ook hierboven #195 van Ward:  ook G-mail...)
Zou het een ongewenst verschijnsel kunnen zijn specifiek bij  m'n  "G-MAIL" -systeem ?   

D_Loc

Vreemd, ik heb ook GMail en bij mij staat de mail gewoon bij de primaire mail.

Nu was ik de betaling wel bijna vergeten maar dat had een andere oorzaak: door het  faillissement en doorstart van mijn werkgever had ik wat andere zaken aan m'n hoofd.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Jurgen

Citaat van: Herwig op 08 juni 2015, 12:55:21 PM
Het MSM-e-bericht, onbedoeld terechtgekomen tussen mijn  "G-mail"-reclame -boodschappen.
(zie ook hierboven #195 van Ward:  ook G-mail...)
Zou het een ongewenst verschijnsel kunnen zijn specifiek bij  m'n  "G-MAIL" -systeem ?

Neen, maar ik denk dat je wel kan aanduiden dat dit een betrouwbaar mailadres is zodat de volgende mails wel correct toekomen. Bij Hotmail (of Outlook tegenwoordig) kan dat in ieder geval.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

ward

Op de website van VBV staat sinds vandaag te lezen dat ze het eerste prototype van de MSM loc 59 verwachten voor begin augustus.

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

doomslu

Jullie hebben nog te goed: foto's van het 2e prototype...



luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

OlivierV

Die is precies al een stuk beter op het eerste zicht. Zijn er nog meerdere foto's? Van de voorkant enzo?
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

 Kan je de sound ook laten horen Luc? ;D ;D ;D

;)

Herwig

#207
De draaistellen van de échte 201.010 komen aan de kopzijden tot onder de helft van de deuren van de loc.

Op het H0-proefmodel ziet ge  "openingen"  onderaan de loc die  in werkelijkheid toch iets minder lijken te zijn    ??
Of gaat het hier over een optisch, fotografisch bedrog ?

Zie ook tekening(en) van Rik De Bleser:  kopkanten van de bogies bevinden zich meer naar de koppen v.d. loc.

Model staat, zo op eerste gezicht, nogal   "hoog op de poten"  ??

Vergelijk met, bijvoorbeeld,  de foto  (zijaanzicht) van Max Delie in zijn Märklin/Trix 59 boek blz. 20

OlivierV

Wat Herwig zegt klopt wel. Ge zit daar wel met dat trapje, dat kan dan op banen met korte bochten problemen gaan geven als het draaistel draait? Nu de draaistellen komen inderdaad nogal kort over.

Zeker als ik ze vergelijk met de foto hieronder, hier moet je wel niet letten op de lichten die te laag staan bij de loc.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Herwig

#209
Op échte zijaanzicht-foto's  of -tekening is dit goed zichtbaar.

( Meeste foto's worden/werden wel van schuins vooraan genomen )

Als je de De Bleser-tekening goed bekijkt zie je zelfs dat de bogie onder het dakrooster iets meer naar het midden van de loc zit, dan het andere draaistel  !? 
Zie deze De Bleser-afmetingen, centrum draaistellen tot aan voorkant loc-kast:   respectievelijk  3.505  en  3.685   . 
Raar maar waar .  Zal wel technische verklaring voor zijn ... .