Nieuws:

Nu in MSM 247 PRAKTIJK: Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 2 | Terminus: de baan, deel 3 | Werken met MIFO SHAPE | Blaas uw Lima loc nieuw leven in met een ombouwset van Micromotor.eu | Verroest

Hoofdmenu

Luikse staalindustriebaan en aanverwante zaken

Gestart door Floris, 29 januari 2015, 19:02:50 PM

Michiel

Je blijft me telkens verbazen, Floris. Het heerlijkste draadje met Meesterlijke Modelbouw.
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

SuSke

Ik kom bij jou toch ook eens een sessie "klooien" volgen, denk ik maar.
Je zet er weer een prachtig resultaat neer Floris.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Michiel op 11 juni 2024, 07:34:40 AMJe blijft me telkens verbazen, Floris. Het heerlijkste draadje met Meesterlijke Modelbouw.
eerder rubriek MEESTERWERKEN  ;)

Floris

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 11 juni 2024, 01:05:18 AMVoor te klooien is dit toch bijzonder goed geslaagd. Nooit bang iets onherroepelijk verkeerd te doen ? ;)
wat is onherroepelijk? heb t zelf gemaakt dus als er dingen misgaan fix ik t wel weer... Al een laddertje twee keer aan scherven gelopen als ik wat te vlot langs de baan kwam al dan niet met een biertje teveel in de nek, nouja... stukjes bijmekaar vegen, buigen, plakken, verf beetje bijtippen... t wordt pas vervelend met gekochte rommel die niet meer verkrijgbaar is enzo