Nieuws:

Nu in MSM 270 MODELBANEN: Sourbrodt | Hamburg HBF Oost | Gröna Sverige | La Rue des Caves | Lavinia en Madonna del Sasso | De Rodachtalbahn

Hoofdmenu

Melsbeke Statie

Gestart door reeves, 14 augustus 2014, 19:48:35 PM

reeves

Idd met een mooie imitatie schroefkoppeling zal het een ander zicht zijn maar heb dat niet voorhanden voor de moment.

De rest wordt natuurlijk ook nog grondig verweerd zodat alles een mooi geheel word en "het plaatje klopt"

Groet Tom

OlivierV

Citaat van: Geert op 07 december 2015, 17:12:26 PM
Zeer mooie lok zeg...  Persoonlijk zal ik de koppeling langs de voorzijde wegnemen, dan zal hij nog mooier zijn.

Geert

Naar mijn mening hoeft dit niet, een lokje waar mee gerangeerd wordt heeft het best langs beide zijden een koppeling. Mijn locs hebben dat trouwens allemaal omdat het erg handig is. Wel gebruik ik de fijnere Fleischmann profi koppeling. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

Beste vrienden,

Een vrolijk kerstfeest en alvast een prettig eindjaar!!

Groet Tom

reeves

Note to myself,

Bij programmeren seinen in koploper , indien sein naar meerdere sporen kan met volgend sein kan gaan, zal dit sein dubbelgeel blijven, omdat er steeds maar een rijweg sein op groen staat en de andere op rood blijven.

Oplossing: in wisselstraten waar bezet het betreffende volgend sein selecteren en alles zal werken waarvoor dank aan mezelf. Toch paar uur achter gezocht maar de voldoening is des te meer omdat ik het euvel heb kunnen oplossen.

Groet Tom

reeves

NielsVV

H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

reeves

Mij een beetje belachelijk maken of wa  ;D

Ik dacht al dat het beeld zo smal was, straks nieuw filmke maken

Groet Tom

NielsVV

Oe nee Tom, mijn excuses. Dat was niet mijn bedoeling, sorry.

Maar als je je telefoon draait, kunnen we zo meer zien van je prachtige baan in opbouw.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

reeves

Stond lachend manneke achter was graptje  ;)

Groet Tom

reeves

philippe_007

Nieuwe lens gekocht voor uw  camera ?  ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;)
ziet er goed uit....

raf

amaj breedbeeld tv
zeg nu zelf das toch veel mooier hé
mooie baan trouwens maar ook nog veul werk aan
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves

Beetje verder gefrutseld, een hoop seinen op de baan geplaatst en voorzien van decoder.

De steengroeve is veranderd omdat ik vergeten was ne "put" te voorzien waar men de stenen uit haalde, dus oplossing gezocht, wou eerst een gigantische berg met steentjes leggen maar die moeten ook van ergens komen niewaar ;D.
Heb dan maar een overslag-silo bedrijfje ervan gemaakt. Op de foto kan je de voorlopige opstelling zien van de silo's en het oogt beter dan een losinstalatie zonder aanvoer.

Groet Tom

Enkele foto's:

De Groeve is nu silo opslag:

Enkele gewone foto's:

Stieven76

Knappe baan, moet de moeite zijn om in het echt eens te bekijken  ;D
Zo seinen erbij maakt het weer net wat levendiger  ;)