Nieuws:

Nu in MSM 247 TEST: Lineas 186 295 van ROCO | Minitrix 186 252 Lineas | PIKO NS 1138 | De CFL 'Wegmann'-rijtuigen van Pullman/ESU | Vergelijkende test silowagens Uacns van NME en PIKO

Hoofdmenu

Märklin 39008 H0 : zichtbaar kolenverbruik Youtube video

Gestart door eve, 25 juli 2014, 11:29:53 AM

froelants

#15
Ik ga er geen geld aan geven maar het is knap gevonden. Deze trend is als een tijdje ingezet. We hebben bij ESU de vele geluids en lichteffecten, Roco heeft wagon waarbij je de deuren kan openen en de goederenwagons die open schuiven. Märklin volgt de trend en  en (ik denk) om wille van patentenrechten verzinnen de fabrikanten dan telkens andere dingen. De openende deuren van de roco personenwagons vind ik echt knap en naar mijn mening beter dan de LCD oplossing van Märklin. Wat mij stoort aan de LCD versie is dat de mensen groter worden als ze uitstappen. Ze hadden beter met een greenscreen gewerkt in een studio van een grotere afstand gefilmd om dit effect te vermijden of beter rechten genomen op de Roco uitvinding.

Frank
AC modulebaan naar fremo B96 (hoogte,connectors = eigen norm) - loconet HDL - Intellibox Originele - Loc's mix van merken.https://www.lmtc.be/drupal/?q=blogs/froelants

janieburton

Citaat van: doomslu op 25 juli 2014, 11:33:40 AM
Leuk, maar er zijn twee vragen die bij me opkomen:

1. Hoe ver gaan we nog met dergelijke fratsen?
2. Hoe ver willen we gaan, en wat willen we er voor betalen?  ;)

Dit is een "spielerei" voor dozenkopers die hun geld beleggen in Marklin, dit wordt verkocht aan de mensen die met die befaamde dikke Koll catalogus rondlopen.
 

B_Modelbouw

De twee mooiste gadgets zijn toch wel de openende deurbewegingen en de panto's tegen de draad ...

Maar inderdaad waar houdt dit op ...   
Modelbaan 'Station Ekeren L12' en 'Containerterminal'  in tijdperiode V-VI
Sturing: Koploper - Systeem: 2R-DCC