Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Kermisattraktie-eendjes vangen

Gestart door 755philippe, 19 juli 2014, 10:02:16 AM

755philippe

#60
Hallo,
Ik heb gisteren het dak hermaakt en terug uit stof. Ziet er volgens mij toch wat beter uit.


Mvg
755philippe

loebaske

ziet er stukken beter uit...TOP

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stedahult

Zeker. Wil je het nog strakker hebben? Of laat je het zo..
Mvh. Steef

sdz1976

Vind dit meer dan geslaagd 8) 8)

Grtz,


Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

raf

als je papier gebruikt kun je nadien er spanlak over zetten
dit word in de vliegtuig modelbouw gebruikt om de vleugels die met zijden papier worden bespannen op te spannen
dit is passee natuurlijk maar de spanlak is nog te vinden
nu is het allemaal molicote of ander kunststof materiaal
gr raf en het ziet er wel goed uit
ps spanlak was ook gebruikt op den hindenburg en andere lucht schepen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

755philippe

Hallo Raf,
Gewoon een vraag. Zou ik hierover nog spanlak nog kunnen gebruiken. Het doek is gelijmd tussen elke spant en geverfd met combinatie van houtlijm. Maar de boel zit zowel boven, onder en aan de zijkanten vast. Weet niet of spanlak er iets kan aan veranderen want het doek voel nu wel harder aan door de lijm. Trouwens geeft zo wel wat effekt dat er wat wind waait. Nu puzzelen met OC32 om de elektronika aan de praat te krijgen met verschillende effekten : looplicht over 11 circuits, 2x knipperen en dan de ganse boel enkele seconden aan. Ik ben nog wat aan het zoeken maar komt wel goed.
Mvg

755philippe

raf

nee kan niet meer want de spanlak moet op de blanke doek aan gebracht worden

maar het ziet er niet verkeerd uit zoals het nu is

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

755philippe

Hallo,
Even een simulatie van het looplicht van de spiegeltent op de OC32. Na wat programmeren is het eerste deel een feit.
Filmpje



Wordt vervolgd
Mvg

755philippe

755philippe

Citaat van: 755philippe op 08 april 2015, 14:02:42 PM
Hallo,
Even een simulatie van het looplicht van de spiegeltent op de OC32. Na wat programmeren is het eerste deel een feit.
Even op de foto klikken voor het fimpje te zien.
Filmpje



Wordt vervolgd
Mvg

755philippe

755philippe

Tent staat weer stil. Donderdag geopereerd aan voet dus 14 dagen met krukken lopen. Daarna kan ik hopelijk met loopgips naar de zolder.
Oc32 is bijna volledig geprogrammeerd. Nu nog even uitzoeken om muziek erin te krijgen.
Tot weldra voor vervolg.

Mvg

755philippe

marc goovaerts

Da's een kleine 'dedju'. Beterschap !

Steam.N

Even op de tanden bijten, en daarna weer "volle gaas"  ;)
Snel beterschap gewenst.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

755philippe

Ja, 2x in de gips op 6 maanden tijd is genoeg geweest. Ik hoop na deze operatie geen pijn niet meer te hebben aan mijn voet want ik heb er stilaan genoeg van.
Op hoop van zege dat ik definitief van mijn chronische pijn vanaf ben en ik terug kan gaan bouwen op mijn baan en spiegeltent.
Alleszins bedankt. Ja Jean, nu heb ik jouw projekt nog niet kunnen bewonderen behalve dan in msm.
Mvg

755philippe

Gerolf

Ik hoop met jou op definitieve beterschap, Philippe  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw