Nieuws:

Nu in MSM 272 REPORTAGE: Railtour Dms met bijzondere inrichting

Hoofdmenu

De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

FREMO e.V. - afd België

Hier een dia uit mijn de oude doos. [:)]

Getrokken binnen in MUT op 14 jul 1977, wel met een goed toestel (Canon F1 1ste generatie) maar slechte diafilm (Kodack Chroom 100 ASA).  [:(]

Mvg [^]
Herman
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

Kedeng Kedeng

De 5166 heeft nu ook gele banden gekregen.

Anarchy

In welke versie zal mehano de 5166 dan uitbrengen? Origineel geel of donderder geel?

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door Anarchy

In welke versie zal mehano de 5166 dan uitbrengen? Origineel geel of donderder geel?

Ik denk dat de NMBS speciaal de gele origineel banden heeft gespoten voor het model.

En kijk is goed naar de lampen deze zijn ook anders?

Dieter

Er staat mij iets bij dat de 5166, toen hij binnen ging voor zijn gele jasje te ruilen voor een groen, terug buitenkwam met het nieuwe type koplampen, oranje lijnen en een tegroot/te klein cijferformaat op de zijkanten.
Toen hij terug is binnen gegaan om het oude type koplampen te monteren kreeg hij ook de gele lijnen en het corecte cijferformaat mee.
Ik dacht zelfs dat hierover eens een discussie was op het NMBSforum of op het HGBTF.

Mvg Dieter.
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

Ralf Wittkamp

citaat:
Geplaatst door rixke rail
@ Ralf : Herzlich willkommen, ik hoffe sie geniessen von unser Forum.
Hoffentlich verstehen sie alle Diskussionen !

Hello.
Thank you for the wishes. I hope, that I'm able to guess most of the information which is written here. And perhaps that is getting more and more with the future. And when I'm not able to guess it, I would ask in English.

greetings
Ralf Wittkamp

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Ralf Wittkamp
CiteerAnd when I'm not able to guess it, I would ask in English.
No problemo [;)]
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Jurgen

Seg, moesten alle modellen niet uitgeleverd zijn tegen Kinkempois? Ik dacht dit ergens gelezen te hebben bij het nieuws.

Of hebben ze ons weer wat wijsgemaakt?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

theedooz

Dit heb ik ook ergens gelezen, maar het lijkt me dat Mehano er beter aan doet ze stuk voor stuk uit te brengen, zoals ook tot nu toe het geval is. En dat zal ook wel gebeuren.

Grtz!
Tedo

rixke rail

Weet er iemand of Mehano rap reserve-onderdelen levert ? Bij Roco (De Prest) was dat namelijk een serieuze ramp ! Ik zie dat je van hun 51'ers de rangeerhandgrepen op de neus kan bijbestellen. Ik denk dat ik daarmee die op mijn 6403 van MTE-Blankenberge, die te grof zijn, kan vervangen.  
Modelspoorse groeten,
Eric.

http://photobucket.com/albums/h13/rixkezrail/

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Tom

Mehano heeft nu drie locs uitgeleverd: 5183, .5102, 5172 die vij snel op elkaar volgden.
Maar dit is nu een tijdje geleden, en waneer en welke lok volgt er nu eigenlijk?
Tom

ERVIN

Ja Tom,dat zou ik ook graag willen weten,het begint hier weer serieus te jeuken!![:p]

tufken

citaat:
Geplaatst door Tom

Mehano heeft nu drie locs uitgeleverd: 5183, .5102, 5172 die vij snel op elkaar volgden.
Maar dit is nu een tijdje geleden, en waneer en welke lok volgt er nu eigenlijk?

De 5001 blauw
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

ERVIN

Ok? Tufken,hou er maar ??ntje opzij voor mij![:p]
Alhoewel ik toch nog een beetje twijfel,ik ben eigenlijk een tijdperk IV-V rijder,ik weet eigenlijk niet of de 5001 in het tijdperk IV heeft gereden?[:I]
Wie kan mij hiermee even helpen?[8)]

Tom

Ik dacht tussen 1972-1979 denk ik maar ikben niet zeker, dus dat zal wel IV zijn. [;)]
citaat:
Geplaatst door ERVIN

Ja Tom,dat zou ik ook graag willen weten,het begint hier weer serieus te jeuken!![:p]

Waneer niet? [:o)]
Tom