De eerste loc serie 51 volgende week leverbaar

Gestart door BD1701, 02 april 2006, 15:07:37 PM

n/a

Voor wie de reeks 51 wat goedkoper wil hebben;
deze verkoper op Ebay biedt er regelmatig een aan, die op leuke prijzen blijven steken. [:D]

n/a

Voor wie nog geen 51 heeft gekocht:

deze verkoper biedt regelmatig 51'ers van Mehano aan aan plezante prijskes.

n/a

Voor wie nog geen 51 heeft gekocht:

Hier
http://search.ebay.nl/_W0QQsassZhlso-fwQQhtZ-1

biedt men regelmatig 51'ers van Mehano aan aan plezante prijskes.

n/a

Mijn verontschuldigingen voor de dubbele plaasingen; de eerste drie mogen opgekuisd worden. [8)]

Harold.

ysbeer

Een advies
Niet aan beginnen[}:)]
Koop hem gewoon bij b.v van biervliet of M.T.E(nederland)
biervliet 134.90
Wim

janjozef

Blijkbaar is ook "reeks 76" en "reeks 59" dezelfde persoon.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

theedooz

Niet aan beginnen? Ik dacht dat jij ook je machines tegen zo voordelig mogelijke prijzen wil aanschaffen, Wim? Ik heb bij dezelfde verkoper ook een 51 aangeschaft voor nog geen 100 euro ex. verzendkosten. Daar kan helaas geen van Biervliet of MTE aan tippen.
Alhoewel ik wel moet zeggen dat de loc die hij nu te koop heeft weer torenhoog staat....

Grtz!
Tedo

Roderik

Hoe zit dat eigenlijk met de garantie? En wat als hij kapot gaat? Kan je dan in een Belgische winkel deze binnen geven of omruilen?
Always be modelling!

ysbeer

theedooz

Wat je zegt is waar,maar sorry ik vertrouw dit eenvoudig niet,gezien de soms zeer eigenaardige uitschieters nar boven of naar beneden.
Maar wellicht zie ik het verkeerd[:I]

wim

theedooz

Tsja, dat is het risico van aanschaffen via internet. Ik heb al menig (nieuw en tweedehands) materieel gekocht en daarmee eigenlijk nog nooit (binnen de garantieperiode) technische problemen gehad. Als het een webwinkel betreft, heb je de mogelijkheid terug te gaan of de loc terug te sturen naar die winkel. Wel lastig als dat in het buitenland is natuurlijk. Bij particulieren is dat uiteraard niet mogelijk. Maar voor die 30-40 euro minder neem ik dat wel voor lief. [;)]

T03

Gezien op de beurs in  Vilvoorde en daarna in Woluwe aan 124 of 127euro als ik me niet vergis voor de gelijkstroomversie. Bij ie mensen dieer steed met Peco rails staan, lampjes enz...

Groetjes
Marc[;)]
"I have a train riding in my brain"

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

tufken

Deze lok heeft een dak met BERH koelingssysteem systeem, twee ronde ventilatoren. De 5183 en 5172 hebben een VOITH koelingssysteem.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "

Tom

Ikzie ook de verschlinde ringen rond de lampen. [^]
Is die Fransoos ook een Mehano [?]

(niet slecht bedoeld hoor)
Tom

tufken

citaat:
Geplaatst door Tom

Ikzie ook de verschlinde ringen rond de lampen. [^]
Is die Fransoos ook een Mehano [?]

(niet slecht bedoeld hoor)

Ja die Fransoos is ook een Mehano.

Er waren loc's met 2 verschillende ringen rond de lichten, en Mehano  heeft er zeker niet overgekeken.
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "