Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Voor/Na

Gestart door rixke rail, 16 maart 2014, 18:16:50 PM

doomslu

Eric heeft hier wel iets aan wat ik ook al gemerkt heb: sommige post krijgen geen of weinig commentaar en dat vind ik jammer.
Zelfs de 'verjaardag' krijgt amper een proficiat of 5...  :-[
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Benny

Citaat van: rixke rail op 18 augustus 2014, 22:50:30 PM
<===
't Zal nogal meevallen, met die sabbatical, zeker. Dat is nog iets anders dan er de brui aan geven, hé. Ik ben te erg treinenzot om dit ooit op te geven. Het forum zou ik gerust kunnen missen, de hobby zéker niet !
Ik zal alleen in het vervolg iets langer nadenken, voor ik nog eens iets publiceer; check, double check, triple check. De loupe nemen en nog eens nazien.
===>

hopelijk niet, het zou spijtig zijn.

Ik zie graag foto's van ieders werk, doe zo verder man! Het is jouw ding, als ieder dezelfde dingen zou verwezenlijken het zou saaie boel worden!

grtz

Bolje

Citaat van: doomslu op 19 augustus 2014, 10:13:57 AM
Eric heeft hier wel iets aan wat ik ook al gemerkt heb: sommige post krijgen geen of weinig commentaar en dat vind ik jammer
Luc, hou er rekening mee dat niet iedereen graag negatieve commentaar geeft en zeker niet krijgt.
Dit is één van de gevolgen van onze 'ik eerst' maatschappij. We hebben niet graag dat iemand zich moeit met wat wij privé vinden, dus doen we ook niet met anderen.
We hebben ook de kunst om te communiceren verloren ook al hebben we meer dan ooit toestellen waarmee we 'praten' met elkaar.
Als iemand om commentaar vraagt, zijn we ook eerder geneigd om dit te geven. Maar we mogen dan niet verschieten of ons op onze tenen getrapt voelen als iemand iets negatief schrijft. Laten we dit dan beschouwen als slecht overgebrachtte raad. Dit maakt het gemakkelijker voor onszelf en leren we nog iets van de raad van anderen.
Kort gezegd: Laten we allemaal een beetje meer verdraagzaam zijn. Een positieve noot maakt het nog zo leuk.   ;)
Vele groeten,
Ronald

janieburton

Dit draadje is uit zijn context aan het groeien.

Laat ik eindigen in de taal van Molière: ;)

"les goûts et les couleurs, ça ne se discute pas"

Vrije vertaling van dit spreekwoord: Ieder zijn meug! :o maar ook ieder zijn mening