Bestellen Tpe 6322 met 3 bijhorende goederenwagens uit MSM 134

Gestart door Snobby Crash, 28 februari 2014, 12:29:54 PM

loebaske

of enkel de verzend kosten aanrekenen voor degene die het willen per post, ik kon niet komen naar Leuven, maar mogelijkheden genoeg om het te laten meebrengen door iemand in de buurt, men collega woont in Gent en kon ook niet naar Leuven, heeft het laten meebrengen die in Aalst woon, heeft pas zijn setje ontvangen...

EVP

Citaat van: loebaske op 05 november 2014, 09:46:28 AM
of enkel de verzend kosten aanrekenen voor degene die het willen per post, ik kon niet komen naar Leuven, maar mogelijkheden genoeg om het te laten meebrengen door iemand in de buurt, men collega woont in Gent en kon ook niet naar Leuven, heeft het laten meebrengen die in Aalst woon, heeft pas zijn setje ontvangen...



de volledige mail
Beste,

Ivm de MSM actie 6322 :

Wij hebben uw vraag voor het opsturen van het pakket goed ontvangen.
De eerste zendingen zullen verzonden worden tussen 15 en 30 november.
(We laten de aanvragen wat samenkomen.)



PS : verzendkosten hoeft u niet te betalen



Dus geen verzendkosten!!!!

EVP

#377
Citaat van: doomslu op 05 november 2014, 09:07:40 AM
Ja, diegenen die het pakket per post willen krijgen zullen binnenkort bediend worden.

Een groot deel van de sets werd afgehaald in Leuven, maar we hadden er eigenlijk op gerekend dat er meer mensen om hun loc zouden komen naar Leuven, al begrijpen we wel dat er omstandigheden zijn die iemand verhinderen om naar de expo te gaan.
Daarom werden er ook alternatieven aangeboden, zoals laten afhalen door een vriend of kennis, of afhalen bij Van Biervliet of op een volgende beurs.
Aangezien de verzendkosten door ons worden gedragen betekent dit wel dat we bij een volgende aktie de prijs zullen moeten optrekken en de verzendkosten aanrekenen.


Lijkt mij logisch . VB vraagt voor bestellingen een kost van €10 zal waarschijnlijk verzekerde post verzending zijn. Tja waarom niet  Luc , je zou het ook per Kiala kunnen versturen dan is het maar €4 .
Je zou bv Luc een keuze kunnen laten bij de bestelbon, tussen afhalen bij een of andere tentoonstelling of verzending en dan kan je porto rekenen , lijkt me logisch

Johnnytrein

Dat lijkt mij ook een goede oplossing, echter kiala binnen België is momenteel 4,50 euro.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

doomslu

Voor alle duidelijkheid: de verzendkosten zijn voor ons, deze keer.
Volgende keer zien we wel.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loebaske

Men mag niet vergeten dat dit een zware hap is uit het budget van MSM is, als men maar 100st. moet opsturen dat dit al meteen wel eens kan oplopen 450€
En een keuze laten bij afhalen of versturen van een volgende actie zou heel logisch zijn om dit te vermelden op de bestelbon...

Stieven76

Veel winkels die ook een webshop hebben werken op dezelfde manier. Kom je je bestelling afhalen in de winkel is er geen verzend kost, anders wel.

De keuze geven bij de bestelling lijkt me een normale flow:
afhalen: gratis
verzenden: 10€ of whatever

SuSke

Citaat van: Stieven76 op 05 november 2014, 13:01:36 PM
Veel winkels die ook een webshop hebben werken op dezelfde manier. Kom je je bestelling afhalen in de winkel is er geen verzend kost, anders wel.

De keuze geven bij de bestelling lijkt me een normale flow:
afhalen: gratis
verzenden: 10€ of whatever

+1
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ward

Vind het ergens logisch dat je moet betalen als het verzonden wordt, en niet in de prijs mag verrekend worden voor de anderen...
Er zijn handelaars, beurzen genoeg waar die mogelijkheid is..

Mvg  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ward op 05 november 2014, 21:40:27 PM
Vind het ergens logisch dat je moet betalen als het verzonden wordt, en niet in de prijs mag verrekend worden voor de anderen...
Er zijn handelaars, beurzen genoeg waar die mogelijkheid is..

Mvg  8)
+1

Geert

Praktisch, enkel om de twee jaar een MSM koop actie in het jaar dat er ook een MSM expo is. De prijs voor versturing op voorhand betalen, kom je naar de expo, dan krijg je bij afhaling de verzendkosten terug.


Geert
Schaal HO - digitaal zelfbouw - Favoriete Lok: V200 DB
Huidig project: LocoNet 16 poorten ingangen/uitgangen

adrievans

Citaat van: Geert op 05 november 2014, 21:50:05 PM
Praktisch, enkel om de twee jaar een MSM koop actie in het jaar dat er ook een MSM expo is. De prijs voor versturing op voorhand betalen, kom je naar de expo, dan krijg je bij afhaling de verzendkosten terug.


Geert

Of een extra presentje ter compensatie (dit jaar had dat een extra wagonnetje kunnen zijn)
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

theedooz

 

loebaske

Ik kan er nog gebruiken maar 50€ is me veel te duur, geef max. 30€ in verhouding wat de aankoop prijs was van de komplete set via MSM

philippe_007