Nieuws:

Nu in MSM 246 REPORTAGE: Derde lustrum voor On traXS!

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

marc goovaerts

Tja, welke leeftijd is het wél... Maar op die leeftijd hebben familie en vrienden nog een massa fijne plannen samen. Dedju dus.

Johnnytrein

groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Bolje

Spijtig dit te horen, Peter.

Innige deelneming.
Vele groeten,
Ronald

Rangeerduivel

Het leven is een caroussel,maar toch jammer dat zoiets moet gebeuren,
We delen in je verdriet Peter

:(

raf

peter innige deel neming
en ja onze vrienden en famillie kring heeft de laatste tijd ook reeds mogen delen in dezelfde gevallen
en 59 is inderdaad erg jong als je zelf 58 zijt
mijn moeder is maar 52 mogen worden spijtig genoeg en haar mis ik nog steeds elke dag

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Steam.N

Peter, veel sterkte !!!
59 is geen leeftijd om te vertrekken ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

... en op zo'n manier dan nog ... verongelukken
Sterkte aan allen waar hij iets voor betekende !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Metpetergaathetbeter

Sterkte aan allen die betrokken zijn, inderdaad veel te jong om reeds uit ons(of beter nog jullie) midden gerukt te worden  !  :(

just4fun

Verd..., Peter,
Sterkte!
Paul

Peter

Allen van harte bedankt voor jullie medeleven.
Zijn van de voormiddag nog even bij zijn echtgenote geweest. Maar het is aartsmoeilijk. Wat zeg je tegen een vrouw die haar man juist verloren is.
Medeleven, troost, maar dat zijn op dit moment gewoon woorden. Onzeker is ook het feit wat de oorzaak was. Is Luc gewoon gestruikeld, heeft hij zich mistrapt, iets aan zijn hart (hartstilstand, enz) ze weet het nog niet. Het wachten is op het verslag. Maar zelfs dat is momenteel van minder belang. Gelukkig heeft ze de steun van haar ouders en zijn moeder, en veel vrienden, om het leed toch een beetje te verzachten. We wensen haar in elk geval veel sterkte toe.
Met vriendelijke groeten
Peter

minitreintje

Enige deelneming Peter.

Mijn Dedju toch: vandaag weer geen pulleys bij de post, wanneer gaat de fabrikant eens die nieuwe opsturen. Ik word serieus ongeduldig (duurt al 2 maanden) en kan dus niet 3D printen pfff.


groeten Dylan
Märklin C-rail modulebaan met Arduino

Peter

Zware dag vandaag, maar we moeten er nu eenmaal door.
Nadien in de late namiddag naar onze kleinzoon en dan schijnt de zon weer
Met vriendelijke groeten
Peter

doomslu

Hou de moed erin, Peter.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

den te traag rijdende loco vervolg

patrick thuis geweest met electronische toestanden en dergelijke en de loc rijd nog niet sneller
de decoder er uit gegooid en een rijrichting omschakelaar er tussen gezet en nog geen verbetering wat snelheid aan gaat
dan de grove middelen gebruikt en de motor rechtstreeks aangesloten zonder enige electronica er tussen alweer geen verbetering

de loc rijd gewoonweg traag en daar is voorlopig niks aan te veranderen
eens kijken ik heb nog ergens een veldspoel liggen of met die andere er enige verbetering in de snelheid te verkrijgen is
maar anders moet ik er gewoon mee leven dat het een traag rijdende loco is die altijd de boel gaat op houden
ik moet er dan wel rekening mee houden met het programmeren van de signalen dat ze iets meer tijd hebben voor ze het signaal terug op rood zetten om de loco de tijd te geven van de stopstrook te vertrekken

dus weer meer regeltjes programmeren maar ach het is een hobby

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Weer eens ne wagon tegen de grond, dit keer niet de kat, maar ikzelf. Gelukkig eentje die de grond al eens eerder ontmoet had. Die coilwagons van Roco toch ... gelukkig alweer gelijmd, maar wel een gat extra in de wagon wegens een verloren deeltje, dat wordt eens herstellen en dat zal ne wagon worden om te weatheren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan