Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Dedju toch ....

Gestart door dani, 11 februari 2014, 17:44:23 PM

Steam.N

Citaat van: dani op 29 maart 2016, 09:25:38 AM
Dedjuuuu

Heb ik dan eens een week vakantie en kan ik eens wat aan de baan werken, en nu zit mijn rug weer muurvast, nog maar eens een lumbago als gevolg van verkeerde beweging op mijn dubbele discushernia.
Daar gaan de plannen....

Ai, klinkt niet goed ... Daar kan ik van meespreken !
Hopelijk komt het snel goed.  Sterkte.
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Johnnytrein

Amaai dat is erg pijnlijk, :'( beterschap
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

marc goovaerts

Goede moed en beterschap !

efl045

Citaat van: raf op 25 maart 2016, 14:18:02 PM
en ik tik nie ik lees voor LOL
en daarom zijn er geen hoofdletters en punten ja lenhout & houspy werkt wel maar niet zoals het moet
doe ik die hoofd letters dan komt er brol te staan en ik krijg het niet opgelost dus dan maar zonder
was toch mooie techniek waar die mensen mee bezig waren maar door microsoft verziekt
Dat doet mij terugdenken aan de tijd nog lang voor Lernout & Houspy...in het begin van de jaren 80 kon ik toen 8 (nog analoge) treinen doen rijden en stoppen door er tegen te praten, mijn Sinclair speelde dat klaar met een micro op een ADC kaartje en een outputkaartje met 8 relais. En een paar avondjes programmeerwerk.
Those where the days  ;)

Metpetergaathetbeter

spoedig herstel en nog hopelijk nog iets aan je vakantie ! ;)

3rail

Veel sterkte met de genezing.

Die trein baan komt wel, je gezondheid is nu even belangrijker.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Bolje

Dani,

Spoedig herstel.

Hou je een beetje kalm  en het wordt rap weer beter  ;)
Vele groeten,
Ronald

hobbyist

Na 8 jaar geleden gescheiden, alles netjes opgeborgen, nog steeds geen zin om er terug mee te beginnen. Gisteren nog eens een aantal locs bekeken en gecontroleerd om ze eventueel te verkopen, blijkt nu m'n klein modellbahn 6046 het chassis door zinkpest te zijn aangetast. het brak gewoon in stukken. Het geluk is wel dat de kap nog heel is. Even opgezocht naar een vervang chassis, ook daar is geen info meer van te vinden. op de site van PB messing is het al evenmin te vinden.

Dirky

Citaat van: dani op 29 maart 2016, 09:25:38 AM
Dedjuuuu

Heb ik dan eens een week vakantie en kan ik eens wat aan de baan werken, en nu zit mijn rug weer muurvast, nog maar eens een lumbago als gevolg van verkeerde beweging op mijn dubbele discushernia.
Daar gaan de plannen....

Ben je ooit al bij een chiropractor geweest Dani?
Mijn eerste lumbago probleem dateert van ergens eind de jaren 70. (voor een dom weddenschap 36 lopende meter achtienders op de schouder genomen)
Na regelmatig gesukkel gedurende zowat 20 jaar, ben ik bij een (echte) chiropractor terecht gekomen en die bezoek ik 2x per jaar. (Nu Zaterdag weer).
Sedert ik zo om de 6 maand eens losgekraakt wordt, heb ik wel nog geregeld van die "zenuw-pijnscheuten" maar geraakt de rug niet meer vast...
Sommige dokters zijn er tegen, anderen niet. Maar ik ben er echt wel mee geholpen en da's wat telt...


dani

heb ik geprobeerd, mar het brengt maar tijdelijke "opluchting"...

De onderliggende reden is een dubbele discushernia, daar kan ook een chiro niet veel aan doen.
Trouwens, mijn "madam" is kiné, dus die zou daar ni blij mee zijn
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

efl045

Gisteravond was mijn kleinzoon op bezoek. Hij wilde ook eens een locomotief een onderhoudsbeurt geven. Ik wil dergelijke initiatieven niet afremmen en gaf hem dan ook heel enthousiast uitleg hoe hij de kap van zijn Märklin 3000 locje kon verwijderen en wat er allemaal mocht gesmeerd worden.
Maar 't is een (te) fel baasje en hij heeft zich gisteravond in alle stilte nogal laten gaan...
Zo vond ik deze morgen mijn Märklin 3015 die hij ineens ook een onderhoudsbeurt had willen geven...

Enfin, we weten weer wat gedaan vandaag...

loebaske

Knap staaltje uit elkaar halen, nu puzzelen om alles weer in elkaar te prutsen, je weet wat gedaan de komende uren...

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Durango

Oeps, en nu maar hopen dat je alles hebt en er niks geforceerd uit elkaar is gehaald.
Houdt je in ieder geval van de straat.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

efl045

Je moet het positief zien, nu hebben we eens een echte exploded view van een 3015  ;)