Nieuws:

Nu in MSM 253 DIVERSE: Recensies * Beurstip * Verkiezing van model van het jaar * Inhoudsopgave 2024

Hoofdmenu

JOUEF - HJ2221/HJ2222 - Locomotive diesel BB 67229

Gestart door ceuleer, 07 februari 2014, 14:39:48 PM

ceuleer

Voor de liefhebbers van Franse Diesels, de BB 67229 met sound en werkende ventilatoren.  :)

http://www.youtube.com/watch?list=UU2ZbL6MuZcdl7dLrC-8dhbA&v=7LHKJo4I5R0

grz,
Gunter

Kautenbach

YES, mooi ding als ie vies is!! ik heb er 3 (piko en jouef) maar allemaal met n ander draaistel, kleurtje likt wel groenig?

thor

Zeker een leuke locomotief, heb die sinds afgelopen maandag ook in huis.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

mark7758

REE kondigt hem ook aan. Welke is beter? ? (Ik wil er ook nog 1 hebben voor mijn EPM RRR stammetje.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kautenbach

Mark, misschien dat Luc een goede test kan maken hierover ;D ;D ;D ;D ;D

ik bied me wel aan om degene over te nemen die als beste uit de test komt 8)

Peter

De tijd dat Jouef als minderwaardig werd aanzien is voorgoed voorbij.
Er worden trouwens hoe langer hoe meer mdellen naar Frans voorbeeld door verschillende merken op de markt gebracht, van zeer goede tot uitstekende kwaliteit.
Blijkbaar zit modelspoor (net als plastiek modelbouw) in Frankrijk serieus in de lift.
Met vriendelijke groeten
Peter

mark7758

Ik heb beide modellen gezien in Nurnberg. En moet zeggen het ziet er erg goed uit.
Maar de vraag is hoe rijdt het op de modelbaan.
Beide hebben geluid en zo. Maar hoe is het intern?
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Kautenbach

he Mark,
Hoe it het qua kleur? ik heb t idee dat die Jouef wat groen overkomt

Peter, en Mark; idd Jouef maakt tegenwoordig prima spul, zeker voor deFranse markt, haalt het nog niet bij LS Models, alhoewel REE behoorlijk in de buurt komt

mark7758

thor

Dat rijdt zeer goed, na een weekje testen en inzake kleur heb ik er niets op aan te merken.
Wordt onder licentie van Hornby gefabriceerd, toch? Dat staat toch voor kwaliteit, niet soms?
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal

mark7758

Thor, Bedoel je de Joueff 67000 of de REE versie?

thor

Mark, ik bedoel inderdaad de Jouef versie type 67000.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal

mark7758

Heeft er iemand al ervaring met het REE model????? Anders moet ik zo gaan kiezen. :-\

Kautenbach

als JIJ moet kiezen heb IK wel een voorkeur haha, ik ben wel benieuwd naar REE models ;D ik heb al jouef modellen, en die zijn goed, erg goed

Brossel

Citaat van: mark7758 op 08 februari 2014, 09:32:03 AM
Heeft er iemand al ervaring met het REE model????? Anders moet ik zo gaan kiezen. :-\

Het REE model is toch nog niet verkrijgbaar?

Dacht dat die gepland staat voor dit voorjaar.

Groetjes Davy
Spoorse groeten, Davy

Heb een zwak voor Belgische dieseltractie uit tijdperk IV, de rivierdalen in de Ardennen, de fameuze Athus-Meuse, staalindustrie en verzamel internationale reizigerstreinen door de Ardennen....enne oh ja: kleine rangeerlokjes voor mijn kalktoko in planning!