Nieuws:

Nu in MSM 268 BANEN: Quai 12 | Treintopia

Hoofdmenu

Station " Asche aan zee"

Gestart door raf, 03 januari 2014, 13:00:38 PM

raf

gisteren voor het eerst naar boven gereden op de klimspiraal .nog een paar extra draden bij getrokken en nu kan ik beginnen aan de binnenste spiraal .deze ligt reeds maar moet nog getest worden op stroom aansluitingen

straks hopelijk filmpke
das nog niet voor vandaag .ik moet nog een paar stroom draden bij trekken want op sommige rails valt hij stil
gelukkig met tec7 vast gezet dan zijn ze makkelijk terug onbeschadigd los te maken met een lange spatel
de spiraal werkt naar beide richtingen alleen nu zit er een kortsluiting in de wissel module ingang schaduw station
dwzeggen een voor een de wissels er uit nemen maar eerst kijken of er niets op de rails ligt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

raf

En we zijn een tijdje verder.

dit is de ingang naar het schaduw station .het achterste spoor is een 2 rail spoor waar de tram op komt te rijden maar 2 rail locs met korte wagons lukt ook .als een vriend dan komt rijden kan hij kiezen of het module baantje of als de grote baan rijd baar is op de tram lijn .alles word nu nog met een mobile station gestuurd maar er komt een echte ecos centrale aan te staan .

ik heb copilot er eens op los gelaten en zo kan ik mooi passende achter gronden laten printen .
gr raf

If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.