Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Help,mijn foto's zijn weg!!??

Gestart door ERVIN, 05 maart 2006, 00:42:46 AM

ERVIN

Bedankt Tufken voor het medeleven,maar het kwaad is al geschied,ik ben alles kwijt,en niet alleen mijn foto's,maar ook mijn favorieten websites,mijn e-mail adressen,al mijn opgeslagen muziek,ik had een zeer mooie foto van de Class 66,die ik als bureau blad gebruikte,weg,al mijn virus-scanners,weg,mijn schoonbroer is dagelijks bezig met computers,dit is zijn job,zoiets had hij nog nooit meegemaakt!!
Diegene die dat virus op die beruchte site heeft gezet moesten ze opsluiten!![:(!]

svvander

eventjes gewoon een vraag ter info... welke site was dit?
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

trainfreak

Bij mij staan mijn treinfoto's en muziek op een aparte partitie.
Deze (Windows XP) heb ik ook al moeten verwijderen omdat ik een virus had.
Maar mijn treinfoto's en muziek heb ik nu ook nog.
Ik ben wel zeer belangrijke info kwijtgeraakt, al mijn favorieten, noem maar op!
Maar gelukkig heb ik mijn foto's nog, en alle gegevens dat in mijn mailbox(en) staat!
Spoorse groeten
Dimitri

ERVIN

Ooh Sven,dat waren er veel hoor,ik ben niet alleen een fervent treinliefhebber,fietsen doe ik ook heel graag en met muziek ben ik ook heel veel bezig,de sites van modeltreinen heb ik bijna allemaal al terug gevonden,maar vooral van muziek ben ik heel veel sites kwijt,ook van de sites van fietsen,daar mis ik er nog een heel pak van.
Het gaat mij wel enkele weken kosten denk eer ik alles terug een beetje heb gevonden.[:(]

ERVIN

Ja treinfreak,daar zeg je zoal iets,mailboxen,alles is leeg,dit is te gek voor woorden!!!

svvander

Met fietsen kan ik je misschien wel verder helpen... ben mountainbiker in hart en ziel. Heb ook lange tijd op de baan gereden... dus misschien kan u ik verder helpen.
Sven Vandersmissen HO - AC - Belgisch (en al wat op het Belgische net verschijnt) - Tijdperk IV - V -VI
Voorzitter MSC De Locloods VZW (https://www.de-locloods.be/) - info@de-locloods.be

Johnnytrein

Ervin , ik vrees voor jou dat ik een deel van je foto's op mijn HD heb. Ik kan ze zo naar je door mailen. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Tom

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Diegene die dat virus op die beruchte site heeft gezet moesten ze opsluiten!![:(!]

Zo zie jz maar dat een anti virus nog niet alles kan verhelpen, ik heb dat ook meegemaakt, heel de computer moest geformateerd worden of hoe noem je dat.
Tom

Kedeng Kedeng

Wie zijn computer wil bescherm kan deze (supergoede) virus scanner "Gratis" downloaden

Nog geen probleem mee gehad[8D]

http://www.free-av.com/

Havoc

Voor zoiets als favorieten/adressen gebruik ik een CF kaartje. Nu ja, omdat ik een lezer heb en enkele kleinere kaartjes (sinds ik er grote voor het fototoestel gekocht heb). Een usb stick is even goed. Dat is 2x praktisch want zo kan je die ook gemakkelijk meenemen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

henk

citaat:
Geplaatst door ERVIN

Bedankt Tufken voor het medeleven,maar het kwaad is al geschied,ik ben alles kwijt,en niet alleen mijn foto's,maar ook mijn favorieten websites,mijn e-mail adressen,al mijn opgeslagen muziek,ik had een zeer mooie foto van de Class 66,die ik als bureau blad gebruikte,weg,al mijn virus-scanners,weg,mijn schoonbroer is dagelijks bezig met computers,dit is zijn job,zoiets had hij nog nooit meegemaakt!!
Diegene die dat virus op die beruchte site heeft gezet moesten ze opsluiten!![:(!]

zoek eens naar zero assumtion recovery dat helpt om al je veloren of perongeluk verwijderde bestanden te herstellen van hardeschijf-fotokaarten....

ysbeer

Ervin

Ik vind veel van jou fotos nog gewoon terug.
Dat betekend dus dat ze nog ergens in photobucket moeten staan.
Of zie ik dat verkeerd?

wim ysbeer

ERVIN

Dat zou kunnen ja, want ik heb ondertussen al terug heel wat foto's genomen.
De foto's van voor mijn computercrash zijn wel helemaal weg.[:(]

Anarchy

Ik zie dat dit draadje van maart dit jaar dateert. Misschien van daar de verwarring.

janjozef

Eigelijk zou iedereen toch regelmatig een bach-up moeten nemen. Van zelfgetrokken foto's doe ik het onmiddelijk en nog voor ik ze op mijn fototoestel deleted zet ik ze op een cd-rw is deze vol dan worden ze overgeschreven op een gewone CD. Ik mag ten allen tijde een systeem crash hebben foto's verlies ik nooit en mijn favorieten zijn dezelfde op mijn PC thuis en op het werk Ik kan er een verliezen maar niet te veel. Nu op de cd-RW worden ze ook regelmatig gesaved.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem