Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

Help,mijn foto's zijn weg!!??

Gestart door ERVIN, 05 maart 2006, 00:42:46 AM

ERVIN

Collega's , ik heb een crash gehad op mijn computer,ik ben al een hele avond bezig geweest om alles terug in orde te krijgen,en wat blijkt nu, al mijn foto's zijn verdwenen,zowel op ons geliefde forum,als op mijn photobucket??!!Ik heb op dit moment geen enkele foto meer van mijn baan,ik heb dan ook alle tekst maar verwijderd waar er foto's bijstonden,ik kan dus helemaal opnieuw beginnen:(!

Nogmaals mijn excuses,ik weet echt niet wat er gebeurd is,maar ik zal zo snel mogelijk terug foto's plaatsen.:(

eric


n/a

Dat is minder dat de computer is gecrasht..

Maar er staan inderdaad nog een paar foto's op mijn(!!!) forum [;)]

deRossa

Kedeng Kedeng

citaat:
Geplaatst door deRossa

Dat is minder dat de computer is gecrasht..

Maar er staan inderdaad nog een paar foto's op mijn(!!!) forum [;)]

deRossa

En nu zijn ze weer weg.

Tom

Ik zie jammer genoeg geen foto's meer.
Heel spijtig, en ik denk dat je ze opnieuw zal moeten maken.
Tom

doomslu

Heel erg jammer, ERVIN. [:(]
Ik wens je goeie moed om alles weer in orde te brengen.
Toch wel vreemd dat ook de foto's op Photobucket weg zijn [?].

Gelukkig is je baan er nog, en je fototoestel ! [:)]

Weet je wat ik nu ga doen ? Een back-up nemen ... [;)]
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

loco

Ervin,
Als het gaat op waardevolle foto's die je niet meer kunt hermaken, dan bestaan er programma's die op je schijven op zoek gaat naar restanten van de foto's. Foto's die je zo definitief gedeleted hebt, kun je dan opnieuw ophalen. Voorwaarde is wel dat je de harde schijf nog wel tot leven kunt brengen. Want wat is een crash? Het programma dat ik gebruik heet pixo rescue. Indien nodig stuur ik het je door.
loco

ERVIN

Hoi collega's,ik heb geluk dat ik een schoonbroer heb die computerprogrameur is,we (all?? hij)heeft zijn volledige zondag opgeofferd om mijn computer terug aan de praat te krijgen,ik ben dus "Back in business"[:p],hij heeft de fout kunnen localiseren,ik was gisterenavond op de duitse site van Fleischmann bezig,ik heb toen een link gemaakt met het "train navigation",om te zien hoe het ??n en ander moest geprogrameerd worden,en het is hier dat ik dus   een "fatall error" heb binnengekregen,er zat een zeer sterk virus op,dat al mijn foto's op Photobucket zijn verdwenen is eigenlijk onbegrijpelijk,maar het is dus toch maar gebeurd,maar geen nood,deze avond nog ga ik opnieuw wat foto's maken en opnieuw doorsturen,als jullie nog geintresseerd zijn tenminste?[:I]

ERVIN

O ja, nogmaals dank aan al diegene die mij verder willen helpen hebben,ik hoop dat ik jullie ook eens van dienst kan zijn![;)]

Tom

citaat:
Geplaatst door ERVIN

geen nood,deze avond nog ga ik opnieuw wat foto's maken en opnieuw doorsturen,als jullie nog geintresseerd zijn tenminste?[:I]

Dat zijn we zeker, allee ik toch.
Het is altijd eens intresant om een modalbaan van bij iemand thuis te zien vind ik.
Tom

Tom

citaat:
Geplaatst door ERVIN

O ja, nogmaals dank aan al diegene die mij verder willen helpen hebben,ik hoop dat ik jullie ook eens van dienst kan zijn![;)]

Enkele foto's van uw baan zou fijn zijn. [:D]
Tom

trainfreak

Het is ook altijd handig om verschillende partities aan te maken. Maar als je hele harde schijf crasht heb je daar ook niet veel aan[:(].
Al eens geprobeerd via Google ofzo?
In ieder geval nog veel geluk met je zoektocht!
Spoorse groeten
Dimitri

Havoc

Backup, backup en nog eens backup.

Mensen zetten vanalles op hun pc zonder erbij na te denken dat een harde schijf een stuk mechaniek is die aan 7200 toeren per minuut draait terwijl er afstanden van 1000-sten van een millimeter mee gemoeid zijn. Gewoon onbetrouwbaar. Unieke foto's, addressen etc het is allemaal weg voor je het beseft. En dan is het te laat.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

ERVIN

Hoi,via google niets meer terug te vinden,mijn schoonbroer heeft al het mogelijke gedaan om mijn foto's terug te vinden,zonder resultaat.
@ Havoc,idd,dat ga ik vanaf vandaag doen,backup's maken,mij gaan ze geen twee keer hebben!

tufken

Jongens,

Voorkom het in de toekomst, koop een externe HD +- 100 -- 150,00 EURO
en je kan er 200 GB op kwijt.

Ik heb er 2 en neem alle 2 dagen automatisch een backup elk over toer, zo ben je 2 X beveiligd.

Deze prijs weegt niet op tegen het verlies aan werkuren en dingen die je nooit meer terug krijgt.

Maar spijtig genoeg doen de meesten het maar als ze eens een crash of verlies aan gegevens hebben meegemaakt.

Ik heb medelijden met ERVIN

Ik hoop dat je toch iets recupereerd
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "