Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

LSM NMBS reeks 13

Gestart door Eres, 28 september 2013, 18:48:34 PM

Eres

Kan iemand mij vertellen of de 1330 ooit is uitgebracht door LSM?  En is deze digitaal voorbereid, dus gewoon een andere decoder en digitaal rijden?

Hoor graag

Wim

OlivierV

#1
Citaat van: Eres op 28 september 2013, 18:48:34 PM
Kan iemand mij vertellen of de 1330 ooit is uitgebracht door LSM?  En is deze digitaal voorbereid, dus gewoon een andere decoder en digitaal rijden?

Hoor graag

Wim
Er staat een 1330 op 2dehands een interessante prijs, maar ik mag mijn belofte niet breken van mijzelf dus koop ik hem maar niet.
klikklak
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN

Ja hoor Wim , LS-Models heeft de 1330 ooit uitgebracht .




doomslu

Zet deze links eens bij jouw favorieten: http://traintamarre.tassignon.be/
Dan hoef je dergelijke vraag nooit meer te stellen.  ;)

P.S. Vragen mag hoor.  :)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Eres

Bedankt allemaal voor de info. Dank ook Luc voor die website en die staat dus in de favorieten. Ervin heel hartelijk dank voor je mooie foto's. Zag dat een serie 3000 hebt van CFL heb je die zelf gespoten of ook gekocht?

En ja ik denk dat ik de nieuwe eigenaar ben Olivier. Wacht nu nog op een bevestiging en dan heb ik de deal met die man.

Wim

Eres

Citaat van: ERVIN op 28 september 2013, 19:12:08 PM
Ja hoor Wim , LS-Models heeft de 1330 ooit uitgebracht .





Ervin is dat al lang geleden dat ze deze uitbrachten?

Wim

ERVIN

#6
Ja die zijn toch al een paar jaar oud , de 3000 heb ik bij " onze" grote vriend Luc besteld. ;)

Maar ondertussen zijn er nog een paar 3000en bijgekomen.




OlivierV

Citaat van: ERVIN op 28 september 2013, 20:13:09 PM
Ja die zijn toch al een paar jaar oud , de 3000 heb ik bij " onze" grote vriend Luc besteld. ;)
Heb je die 1357 niet onlangs verkocht op 2dehands Erwin, zag die daar toch op staan op jouw baan. ;)

Wim, die 3000-en van Luxemburg zullen wel een ramp zijn om aan te geraken als je er nog eentje wil, althans dat is toch wat ik vermoed.

Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

ERVIN


doomslu

Ik denk inderdaad dat die 3000-en van de CFL uitverkocht zijn en nog moeilijk zijn te vinden.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: doomslu op 28 september 2013, 20:27:40 PM
Ik denk inderdaad dat die 3000-en van de CFL uitverkocht zijn en nog moeilijk zijn te vinden.


Was de resterende stock niet opgespoten naar een fantasielivrei? 't Is te zeggen, de nieuwe kleuren van de CFL, hoewel de reeks 3000 deze (nog?) niet gekregen heeft.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Eres

Allemaal heel hartelijk dank nogmaals. Ervin het zijn hele mooie foto's die je hebt geplaatst. Een toeval jij hebt de 1357 verkocht en ook plots is hij op Gouvy weg.

Ik was met de persoon aan het onderhandelen. Heb zijn vraagprijs geaccepteerd nadat hij vele foto's had gestuurd. Had om een bevestiging gevraagd dat de deal rond was en wanneer ik kom komen om de loc op te halen. Maar ja toen werd het stil
en bleek dat er nu in eens vele andere bieders zijn. Maar iets laten weten niet dus ach dat is een karakter trekje van 99,99% van de Walloniers. Kost weer moeite waarom je druk maken als je beter een geïnteresseerde kan laten bar.......n

Onbetrouwbaar dus

Wim

LordTD

Het is een echte biedoorlog, lichtjes verdacht.
 

Michael

Ik heb vanochtend op 2dehands geboden, telkens weer werd ik binnen 2 minuten overboden, bij 190 euro ben ik gestopt, 2 minuten later een bod van €195, toen ik net keek waren alle biedingen van die bewuste bieder verdwenen. Volgens mij zijn dit ook louche praktijken.
Heb nu een nieuw bod staan van €165 lijkt mij vrij reëel voor deze lok op 2de hands, is nu eenmaal geen winkel.

Edit Weet iemand toevallig nog een winkel waar een 2 rail model van deze reeks te koop is? Graag even vermelden welke winkel.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Eres

Blij dat ik niet de enige bent die dit al liep te denken.  Ik ga dus een nieuwe aanschaffen vertrouwelijker en garantie.

Wim