Nieuws:

Nu in MSM 247 CLUB: Op bezoek bij de AMRA

Hoofdmenu

ESU 2013 Herfstcataloog locomotieven

Gestart door eve, 18 september 2013, 08:27:39 AM


railtravelmanager

 :) mooi mooi maar liefst 14 modellen te keus in Class 66/77  :)  Cargonet en CFL Cargo mooie kleurstelling :)
met kleine & grote treintjes rijden toch zo fijn
lid MTD treinenclub Edegem
MTD Vaerwegh Dock staat op Modelspoor Expo !

ERVIN

Wow , dat gaat sparen worden , en kiezen  ,want ik zou ze allemaal wel willen hebben , maar dat is een beetje te veel van het goede. :'(

ward

Juist gezien dat op Ebay in duitsland de eerste Class 77 van crossrail (eveneens enkele andere versies) beschikbaar zijn..
Ze zullen vermoedelijk dan ook wel hier snel in de rekken liggen!

Mvg  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Rangeerduivel

De 8040 NMBS ziet er intressant uit,
Ik ben niet zo sterk in het zoeken op die sites,kan iemand zeggen wat hij zal moeten kosten?

grtn,
;)

Michael

Rudy, prijs weet ik niet exact, maar mijn ervaring met de vorige twee aankopen is dat de locs toch snel rond de 370 euro per stuk kosten.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Rangeerduivel

Bedankt voor de info,Michael,

Het is de prijs voor ne héle grote,voor zo een kleintje!
Ik zal nog effe voortdoen met mijn Rocotje...

;)

ward

De class 77 kost er 359 excl verzending (wat ook al rap tegen de 20 euro is )
De 8040 staat in pre order bij een winkel in St niklaas voor 329 euro..
Daar straat de ECR tevens 362 euro, dus hopelijk zitten de crossrails ook rond die prijs..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Stieven76

Citaat van: Rangeerduivel op 06 november 2013, 15:53:54 PM
De 8040 NMBS ziet er intressant uit,
Ik ben niet zo sterk in het zoeken op die sites,kan iemand zeggen wat hij zal moeten kosten?

grtn,
;)


Hier zie Rudy, hou je maar vast  ;D  €332 voor zo'n klein locje, al ziet het er prachtig uit!
http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/ESU/29-4-004001-180418-0-0-0-26-5-0-0-gatt-nl-p-0/ein_produkt.html

SuSke

Die prijzen zijn voor mij een reden te meer om mijn bestaande Roco's te pimpen met lichten, een decodertje en automatische koppelingen  ;D
Het lawaai hoeft er voor mij toch al niet bij  ::)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Michael

Citaat van: SuSke op 06 november 2013, 19:10:56 PM
Die prijzen zijn voor mij een reden te meer om mijn bestaande Roco's te pimpen met lichten, een decodertje en automatische koppelingen  ;D
Het lawaai hoeft er voor mij toch al niet bij  ::)

Zo denk ik er ook over.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

oebr

#11
kan ik inkomen. Heb na veel wikken wegen voor OEBR toch maar de 'Belgische' 215 gekocht, en hoewel dat een heel mooi ding is beschikt die niet over een stuurbare koppeling en is er eentje inzetten ook niet evident. Zal dus ook een oude roco of brawa moeten pimpen om die in dubbeltractie met de ESU dan wel van een krois'ke te voorzien. Is niet heel erg maar wel onnozel voor die prijs. 't zal bij dit experimentje blijven denk ik...
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Rangeerduivel

  :o Tja,hij heeft dan ook alles mee,maar ze mogen hem toch hebben van mij voor die prijs...
Bedenk eens wat ander materiaal je voor 332€ niet allemaal kan kopen!

;)


modelbaanHO

Ik heb lang getwijfeld, omwille van de prijs, maar het feit dat ik op een zeker ogenblik de in model uitgebrachte locs van de HGK ben gaan verzamelen hebben mij toch doen beslissen om ook deze locs aan te kopen.
ESU heeft 2 class 66 locs van de HGK
- 31052 : DE671 in de herkenbare HGK livrei
- 31058 : DE67 in de kleuren van de leasingmaatschappij ASCENDOS, maar deze lok is ook geregistreerd bij de HGK.
Vandaag zijn beide locs geleverd. Ze zien er prachtig uit.
Ik moet ze nu nog een juist adres geven en dan kan ik ze uittesten.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be