Nieuws:

Nu in MSM 272 MODELBANEN: Havenbaan Kaj-M | La Gleize

Hoofdmenu

Tweetjes van Jocadis

Gestart door Peter, 04 september 2013, 09:28:20 AM

janieburton

Johnnytrein

Maar er word geen prijs vermeld of lees ik er over?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Inderdaad Johny,
prijs nog te bevestigen,ze zullen ook weer de kat uit de boom kijken zoals tegenwoordig de meesten doen!

;)

factageklerk

Er staat idd. geen prijsopgave vermeld, noch welke modellen (en versie's) men gaat uitbrengen. Ik heb reeds een e-mail verstuurd voor wat meer informatie om zo een model te kunnen reserveren, maar tot op heden geen antwoord ontvangen. Dat begint precies mode te gaan worden dat men geen mails beantwoord.

factageklerk

En nog steeds geen antwoord ontvangen :-[ Gaan ze ook de groene versie's uitbrengen dat iemand weet?

Jurgen

Tja, het is vandaag zondag in een verlengd weekend. Ergens vind ik het dan wel logisch dat je sinds vrijdag nog niets gehoord hebt.  ;)

Maar om te antwoorden op je vraag, ik dacht dat er gezegd was dat alle varianten opnieuw zouden geproduceerd worden. Maar vermits LS mee in de productie zit zou ik niet te ongeduldig zijn. Je weet ondertussen: LS = als het komt dan komt het wel, maar wanneer?

Gewoon geduld hebben dus en afwachten.  :)

Wat de mails betreft, volharden in de boosheid en gewoon blijven mailen tot je een antwoord hebt. Iets anders kan je toch niet doen.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

rgp

Hallo,

Dit jaar komt er nieuw nummer van een CityRail uit.  Te verkrijgen vanaf volgende zondag in Woluwe. Oplage 150 stuks

Het is de bedoeling om ieder jaar van één van de verses een nieuwe oplage te laten produceren.

Tot hier de info die ik bekomen heb. Zonder waarborg

Roland
Ergens tussen Vlaams Brabant, Ardèche en Zuid Frankrijk
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

doomslu

Mij is precies hetzelfde verteld als aan Roland.
Ik vind het een goede zaak dat ze terug worden uitgebracht en bovendien aan een aanvaardbaar ritme.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Jurgen

Citaat van: doomslu op 10 november 2013, 20:22:07 PM
...bovendien aan een aanvaardbaar ritme.  ;)

Dat is voor mij nog de belangrijkste voorwaarde, dat we ademruimte hebben om te sparen. Ik ben er dus blij mee.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 10 november 2013, 20:22:07 PM
Mij is precies hetzelfde verteld als aan Roland.
Ik vind het een goede zaak dat ze terug worden uitgebracht en bovendien aan een aanvaardbaar ritme.  ;)

ook van die zonder waarborg?
Groeten Peter ;)

rgp

Hallo,

Kostprijs: 30 euro duurder dan de eerste reeks, te wijten aan prijsstijgingen in China.

Roland
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

ward

Dus ze komen allesinds terug uit..
Nu zal de vraag nog zijn welke versie, welk nummervariant,..
Zal vermoedelijk nog wat afwachten zijn..
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

janieburton

Citaat van: rgp op 10 november 2013, 18:30:36 PM
Hallo,

Dit jaar komt er nieuw nummer van een CityRail uit.  Te verkrijgen vanaf volgende zondag in Woluwe. Oplage 150 stuks

Het is de bedoeling om ieder jaar van één van de verses een nieuwe oplage te laten produceren.

Tot hier de info die ik bekomen heb. Zonder waarborg

Roland

Laten we hopen dat ze een planning maken en dat ze deze planning tijdig plubliceren zodat we weten welke versies er zullen verschijnen de komende jaren zodat wij onze financiele planning kunnen maken voor de komende jaren

rgp

Janie,

Idd, zou niet slecht zijn, maar anderzijds als ze 150 stuks maken van iedere versie en die telkens in november uitleveren, dan dienen ze zich niet veel aan te trekken of "Jan Modaal" zijn "Financiële planning" heeft opgemaakt.  Die 150 (of aangepast aantal) stuks zullen namelijk zeer snel verkocht zijn.

Roland
NMBS en SNCF Sud Est
H0 en 0

janieburton

Citaat van: rgp op 13 november 2013, 15:44:34 PM
Janie,

Idd, zou niet slecht zijn, maar anderzijds als ze 150 stuks maken van iedere versie en die telkens in november uitleveren, dan dienen ze zich niet veel aan te trekken of "Jan Modaal" zijn "Financiële planning" heeft opgemaakt.  Die 150 (of aangepast aantal) stuks zullen namelijk zeer snel verkocht zijn.

Roland

Vraagje wat is de huidige prijs?

Als ze maar 150 stuks maken mogen we dan concluderen dat de Chinezen hun mimimum aantal stuks die ze anders opleggen "of ze beginnen er niet aan" ook naar beneden hebben gehaald.

Nu ik kan niet begrijpen dat ze lak hebben aan "Jan Modaal" maar niet iedereen heeft interesse voor bijvoorbeeld een City Rail, maar wel een groentje of een bordeautje.

Maar ja ze zullen wel niet  dit forum lezen en zoals je zegt kunnen ze het hun permitteren dat ze op de gewone modelspoorder kunnen spuwen. :o :( ::)