Nieuws:

Nu in MSM 246 PRAKTIJK: Terminus: de baan, deel 2 * Het beladen van ouderwetse goederenwagens, aflevering 3 * Het ombouwen van goedkope open goederenwagens * Zwitsers smalspoor in 4 maanden, deel 1 * Laseren voor dummies: een hooikar * Het modelleren van jonge bomen

Hoofdmenu

Vitrains

Gestart door Peter, 18 augustus 2013, 12:11:04 PM

Johnnytrein

Jamaar dat had ik je niet horen zeggen he.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

adrievans

[quote author

Het is misschien een open deur intrappen  ::) maar ik heb meer vertrouwen in verkopers op ebay.
[/quote]

Dat gevoel heb jij niet alleen hoor,ik kom zelden meer op marktplaat desondanks de verzendkosten lager zijn op marktplaats.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

bellejt

hier ook alleen maar ebay en betaald via paypal.Als er wat mis is heb je tenminste een degelijke bescherming.

stefan

Citaat van: bellejt op 21 augustus 2013, 17:17:13 PM
hier ook alleen maar ebay en betaald via paypal.Als er wat mis is heb je tenminste een degelijke bescherming.

PayPal geeft eigenlijk niets van bescherming. Het enige dat het doet is de kosten opdrijven.
Als je geld overschrijft naar een PayPal account kan de persoon tegen dat je bij ebay nog maar het begin van een klacht kan doen, het geld al lang op zijn prive rekening zetten en dan is het geld ook weg.

Peter

Heb net antwoord gekregen.
Is niet geinteresseerd in aanbod om te ruilen. wil enkel Belg. materiaal in de plaats.
Over mijn bod: geen woord. Zal te weinig geweest zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

Citaat van: Peter op 22 augustus 2013, 10:14:52 AM
Heb net antwoord gekregen.
Is niet geinteresseerd in aanbod om te ruilen. wil enkel Belg. materiaal in de plaats.
Over mijn bod: geen woord. Zal te weinig geweest zijn.

Misschien de andere links proberen of ebay of de internet winkel in Frankerijk
 

Peter

zal wel wachten tot op een of andere beurs.
Zo dringend is het nu ook weer niet.
Met vriendelijke groeten
Peter

Peter

Eigenlijk nog een bijkomend vraagje.
Op de modellen van de recentere 16 lok staat een antenne. Opfoto's van het grootbedrijf kan je zien dat die links (in rijrichting gezien) boven de stuurstand  2 staat.
Mijn vraagje: staat die op het horizontale, of op het naar de zijkant, afhellende gedeelte van het dak
Met vriendelijke groeten
Peter

Rangeerduivel


Peter,
Ik heb de blauwe 1604 met gele streep,en daar staat de antenne boven stuurstand 1,net achter de kabine,half/half waar het platte van het dak overgaat in de afronding naar de zijkant.


Of heb ik de vraag weer verkeerd begrepen..?

;)

Peter

Daarstraks voor een kennis zijn Vitrains model van de 1606 (Magellan)  voorzien van al die kleine prutsen (gaat heel gemakkelijk als je geduld hebt) en er een decoder van Uhlenbrock in gestoken.
Rijdt bijna geruisloos en heel soepel. Alleen de witte frontverlichting nog wat verzachten (is nu TE wit)
Spijtig dat er nog geen vervangprintjes voor bestaan zoals voor veel andere loks.
Hieronder een foto van de 1606 bij testritten op mijn baan.

Met vriendelijke groeten
Peter

OlivierV

Heel knap Peter, wat Stephen (Binco) nog zou doen is die randjes van de rangeertredes geel verven, dat is iets wat ik op een foto van zijn 16 zag.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel



Ik zie op de foto dat het antenneke op de juiste plaats staat Peter  ;)

chef garde

Wat is ie mooi Peter!!!

Toevallig nog foto's?  Ik denk dat er een indrukwekkende sleep achter hangt ...

Peter

CiteerToevallig nog foto's?  Ik denk dat er een indrukwekkende sleep achter hangt ...

Je zal ontgoocheld zijn. De lok heeft hier zijn rondjes gereden met twee rijtuigen (de bistro van Roco en een tweekleurige bagagewagen (beige/ozeanblau) eveneens van Roco.
Ik heb de lok nog tot morgenavond, dus ik zal er nog een paar foto's van nemen (met andere rijtuigen)
Met vriendelijke groeten
Peter

Binco

Citaat van: OlivierV op 12 september 2013, 23:10:53 PM
Heel knap Peter, wat Stephen (Binco) nog zou doen is die randjes van de rangeertredes geel verven, dat is iets wat ik op een foto van zijn 16 zag.

Zoiets dus,
Ook op het dak zijn er enkele dingen die een stipje verf gekregen hebben.

De foto is hier al eens gepasseerd.