Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

doomslu

Citaat van: dani op 31 oktober 2013, 12:13:59 PM
de kwalietiet van de beelden (en ook de inhou) gaat er op vooruit, we zijn terug in de oorpronkelijke bedoeling van het draadje denk ik....
Kwalie-wat?  :o
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Wij leren zelfs op school hoe je in fotowinkel borstjes kunt vergroten. 'k Ga die richting nog leuk vinden.
[/quote]


@Olivier,
Kan je hier niet een paar voorbeeldjes van posten?
Wij geloven niets alvorens het gezien te hebben!

@Dani,
"kwalitiet",niets van gemerkt...

;D ;D  ;)

ward

Citaat van: dani op 31 oktober 2013, 12:13:59 PM
de kwalietiet van de beelden (en ook de inhou) gaat er op vooruit, we zijn terug in de oorpronkelijke bedoeling van het draadje denk ik....

Das de bedoeling, al is het soms wat langer zoeken achter deze dan de andere foto's  ::)  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

dani

#663
ja, de kwaliTEIT

Dat hebben ze weer allemaal gezien hoor ....   Ik kan er meestal niet aan doen, ik heb dyslexie .  Ook al herlees ik meestla 2 of 3 keer, sommige ontsnappen me nog steeds.

Aan iemand met autisme vraag je toch ook niet mo de 3 minuten   "wat is er je bent zo stil ?"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: ward op 31 oktober 2013, 13:16:35 PM
Citaat van: dani op 31 oktober 2013, 12:13:59 PM
de kwalietiet van de beelden (en ook de inhou) gaat er op vooruit, we zijn terug in de oorpronkelijke bedoeling van het draadje denk ik....

Das de bedoeling, al is het soms wat langer zoeken achter deze dan de andere foto's  ::)  8)

Dacht ooit een serie plaatjes gezien te hebben van een Russisch spoorwegmuseum met een mooie modeletje; maar vind het niet terug. >:(
 

OlivierV

Citaat van: ward op 31 oktober 2013, 13:16:35 PM
Citaat van: dani op 31 oktober 2013, 12:13:59 PM
de kwalietiet van de beelden (en ook de inhou) gaat er op vooruit, we zijn terug in de oorpronkelijke bedoeling van het draadje denk ik....

Das de bedoeling, al is het soms wat langer zoeken achter deze dan de andere foto's  ::)  8)
Voor de andere prentjes heb ik een hele mooie bron waar onlangs nog eens een prachtexemplaar in verscheen, van deze soort zijn ze moeilijker te vinden, alhoewel je er met fotowinkel altijd een railtje bij kan soepen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

doomslu

Dani, ik vond het een heelijke typefout. Ik dacht eerst dat je het stiekem zo bedoeld had.

Mijn excuses hoor.  ;)

"Waar het hart van vol is..." wordt hier "Waar het hoofd van vol is, typen de vingers..."  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

no worries, Luc.   Voor deze ene keer was het es niet bewust.   bij mij is 't soms omgekeerd, de vingers lijken dan een eigen willetje te hebben en het hoofd moet achter na crossen om te corrigeren.
Maar gelukkig is het maar een hele lichte vorm en is het controleerbaar.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Eres

Een  ieder heeft wel een gebrek, ik heb er zelfs 2 maar voel me er niet minder om. In NL is er een gezegde Iedere gek heeft zijn gebrek ben ik dubbel geklust dus.

Bij mij staat de spelling controle aan anders staat het ook vol met fouten

Wim

rixke rail

Niet écht een model, maar ze doet dat wél graag, als ze er zin in heeft.
Wel gefotoshopt (rook), maar ze is ook werkelijk zelf in Maldegem aanwezig geweest ...







Mijn gedacht van een schone vroàuw ... (opzettelijke typefout) ...
Van één naar vier  8)
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Rangeerduivel

Niet echt een model,maar er lopen d'r al lelijker rond!

;)

rixke rail

Ook in Baasrode is ze ooit geweest ...



... voor Hedgren.
Modelspoorse groeten,
Eric.

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

OlivierV



Om te compenseren ook een met een stuk ijzer bij.

Beautiful Brunette Woman Model with Great Legs by PhotoAmateur1, on Flickr
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

rixke rail

#674




Edited.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN