Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

rixke rail

Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janieburton

#676
Citaat van: rixke rail op 31 oktober 2013, 21:58:49 PM
Niet écht een model, maar ze doet dat wél graag, als ze er zin in heeft.
Wel gefotoshopt (rook), maar ze is ook werkelijk zelf in Maldegem aanwezig geweest ...







Mijn gedacht van een schone vroàuw ... (opzettelijke typefout) ...
Van één naar vier  8)
Modelspoorse groeten,
Eric



Is dat geen radiopresentratrice? Ex-Donna, nu MNM?

Evy Gruyaert?

Voor welk kledingmerk?
 

rixke rail

ex-MNM, ex-één, nu VIER.

geen specifiek kledingmerk, fotosessie door een fotograaf, vriendelijk gevraagd en ze wilde dat wel doén ...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Eres

Ik moet gewoon eerlijk zeggen, de complimenten aan het model maar ook aan de fotograaf zij verdienen in mijn ogen het zelfde compliment. Zij een mooie jonge vrouw en die deze uitdaging aan durft en de fotograaf die deze ontzettende mooie plaatjes maakt.

Ga beiden zo door en nogmaals ONTZETTEND MOOI!!!!!

Wim

rixke rail

't Is hier wat stilgevallen precies ...  :-\
Te veel met de treinen bezig, misschien ?  ???
Mijn contact stuurde mij volgende door ...  8)
Echte brunette, geen P*******p






Modelspoorse groeten,
Eric...
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

ward

Schone madam!
Ik zal één dezer ook nog eens zien wat te posten,
maar tis voor de komende maanden terug wat met de kop tussen de boeken zitten..  8)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

janieburton

Citaat van: ward op 18 november 2013, 20:55:08 PM
Schone madam!
Ik zal één dezer ook nog eens zien wat te posten,
maar tis voor de komende maanden terug wat met de kop tussen de boeken zitten..  8)

Vind nog steeds de foto's niet terug op het internet die genomen zijn in Moscow in het Rizhsky railway station waar ook een spoorweg museum is gevestigd  >:(
 

Metpetergaathetbeter

Citaat van: ward op 18 november 2013, 20:55:08 PM
wat met de kop tussen de boeken zitten..  8)

Doet dat geen pijn ? ;D
Groeten Peter ;)

ward

Kan wel redelijk pijnlijk zijn op bepaalde momenten, maar dat heeft dan eerder andere factoren  ::)

















Mvg,
Ward



AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

DelticPower

Vandaag in de Telegraaf:
do 05 dec 2013, 08:24
Meisje gegrepen door trein tijdens fotoshoot DEURNE - Een Belgisch meisje van 18 is woensdag omgekomen toen ze tijdens een fotoshoot op het spoor werd gegrepen door een trein.

Het meisje was samen met een vriendin foto's aan het nemen op een spoor bij de luchthaven van Deurne. Ze stierf ter plaatse, meldt Het Laatste Nieuws.

De machinist van de trein heeft van het ongeval niets gemerkt. Pas veertig kilometer verderop werd de trein gestopt.

Het is niet duidelijk waarom de meisjes bij het spoor foto's aan het maken waren. Mogelijk wilden ze een elektriciteitshuisje vol met graffiti gebruiken als decor.

Triest
Groeten Jan

SuSke

zie ook http://www.gva.be/regio-antwerpen-stad/deurne/dode-bij-aanrijding-met-trein-in-deurne.aspx over dit triestig voorval

Het was de fotograaf die gegrepen werd, niet het model.
Volgende keer toch even nadenken over foto's nemen naast het spoor.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Soms vraag je je af omstreeks 19.00 foto's staan te maken in het pikkedonker ? Duisternis begint toch al om 17.00 te vallen !

Groeten Peter ;)


PS Helaas dat zoiets gebeurd, toch een ongeluk dat had voorkomen worden mits een beetje opletten !  :-\

doomslu

Spijtig ongeval. Je zal maar familie zijn van het slachtoffer.  :-[ :'(
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ward

De omstandigheden van het ongeval zijn wel een beetje duister, maar goed..
Het is en blijft een spijtig ongeval (van de 3 gisteren in totaal), die er weer 3 teveel waren..
Opletten met fotograferen op spoorwegdomein, heb ik eerder tevens ook al eens aangehaald..

Mvg
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Gerolf

Citaat van: doomslu op 05 december 2013, 20:00:24 PM
Spijtig ongeval. Je zal maar familie zijn van het slachtoffer.  :-[ :'(

Zeker weten  :-\

Geen familie, maar het raakt mijn familie wel: Mijn dochter kende het slachtoffer.
18 jaar, net unief begonnen, groepsleidster van de plaatselijke jeugdbeweging, ...  :'(

Ook de plaats waar het gebeurde is me bekend, en ik weet dat OMC op ons forum de plek goed kent
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw