Nieuws:

Nu in MSM 246 TREINSAMENSTELLING: De IC Saphir

Hoofdmenu

Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

dani

ik zie alleen wat zwarte streepkes....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Rangeerduivel

#571

Is't zo goe,baas?  ;D ;D ;)


Is dat nu eindelijk die studente rechten die we te zien krijgen ? ;D

;)

dani

waarom moet nu elke keer die foto mee gequote worden ?   dat vraag ik me nog steeds af.

Voor mijn part blijft dit topic vanaf nu "ongeopend"
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Jurgen

@ Dani:  ;D Kijk, hiermee kan ik dan wel lachen.

@ Olivier: Je hebt het wel over andere fora waar een draadje als dit ook te vinden is. Zelf ben ik aangemeld op HGBTF maar daar heb ik zo'n draadje nog niet gezien. Ook op Beneluxspoor is er geen spoor van fotomodellen. Daarnaast zit ik ook op een forum over radio en ook daar spreekt men alleen maar over radio.
Op 3-railforum ben ik al een tijdje niet meer geweest, maar ik kan me ook niet herinneren dat daar een draadje zoals dit te vinden is.
Ik vraag me dus af over welke fora jij het hebt, of zit jij op 1 of ander louche site een forum te bekijken?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

dani

hij heeft zonet zijn abonnement vernieuwd op  www.gluurdersforum.be   en nu hebben ze dat forum opgedoekt...  (check de link, 't is weg...)
Dus ja, er moet een substituut uitlaatklep zijn. :) :) :)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

Jurgen, op 9lives, het vroeger enetwerk.be (bestaat niet meer), tones forum had dat ook geloof ik en nog enkele fora. Dat zoiets op beneluxspoor niet kan snap ik wel (hun beleid is naar mijn mening niet ruimdenkend genoeg, hetzelfde geldt voor drierail). Wel weet ik dat men op verschillende autofora etc zo'n draden heeft daar ik al eens per abuis of niet in zo'n draad ben terechtgekomen.

Laat MSM eens dat verlichte vrouw liefhebbende forum zijn. ;)

dani, gluurdersforum.be, daar had ik nog nooit van gehoord.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Jurgen

Hmm, een gameforum en een autoforum, waarom verbaast het me niet.

Afin, ik geef op.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Chrisrail

#577
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

conducteur

op de achterzijde van mijn scherm: Asus, schijnbaar een verbastering van uw zus!
Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

Havoc

Ken toch ook niet direct forums met zo'n draadjes. Tenzij fotoforums natuurlijk maar daar zijn speciale afdelingen ervoor.

Die laatste foto was mooi vond ik. Zou ooit ook wel eens zo'n foto's willen maken. Moet nog veel oefenen vrees ik.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

doomslu

Sommige van die foto's zijn inderdaad foto's waarvan je denkt 'die wil ik ooit eens maken' en dan bedoel ik echt niet omdat de juffrouw schaars gekleed is.
Gek genoeg zijn het meestal die met sporen op die me meest boeien op fotografisch gebied.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Havoc

Durf er niet eens te beginnen aan foto's met een model. Een echt dan, geen stilleven met pruimen :D Nochtans geen gebrek aan fototoestellen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

janieburton

Citaat van: Michiel op 01 oktober 2013, 12:46:06 PM
Citaat van: janieburton op 01 oktober 2013, 12:17:43 PM
Wat mij opvalt is dat sommige ineens een bocht van 360° maken.

En dit gebeurt niet alleen in dit "draadje" maar ook in andere draadjes.
Het blijkt dat als iemand in een bepaalde draadjes op een bepaald moment "tegen"of "negatief"  is er dan bepaalde personen mee op de kar springen van diegene die "tegen" is (alhoewel ze in het begin neutraal of "er voor" waren)
Een bocht van 360° is helemaal niet erg,maar ik snap wat je bedoelt.  ;) Maar we leven nu eenmaal samen op dit forum en respect voor elkaar is daarom belangrijk. Wanneer er ergernis is, en iemand is niet gelukkig met de gang van zaken, dan is het logisch dat we onze mening of acties evalueren en indien nodig bijdraaien. Misschien geen 360° maar toch proberen om het samen gezellig te maken. Een mening is geen star gegeven, maar mag evolueren naar situatie en de beschikbare elementen ter overtuiging, niet?

Ik bedoelde een bocht van 180°
 

ysbeer

Citaat van: janieburton op 02 oktober 2013, 00:46:59 AM
Citaat van: Michiel op 01 oktober 2013, 12:46:06 PM
Citaat van: janieburton op 01 oktober 2013, 12:17:43 PM
Wat mij opvalt is dat sommige ineens een bocht van 360° maken.

En dit gebeurt niet alleen in dit "draadje" maar ook in andere draadjes.
Het blijkt dat als iemand in een bepaalde draadjes op een bepaald moment "tegen"of "negatief"  is er dan bepaalde personen mee op de kar springen van diegene die "tegen" is (alhoewel ze in het begin neutraal of "er voor" waren)
Een bocht van 360° is helemaal niet erg,maar ik snap wat je bedoelt.  ;) Maar we leven nu eenmaal samen op dit forum en respect voor elkaar is daarom belangrijk. Wanneer er ergernis is, en iemand is niet gelukkig met de gang van zaken, dan is het logisch dat we onze mening of acties evalueren en indien nodig bijdraaien. Misschien geen 360° maar toch proberen om het samen gezellig te maken. Een mening is geen star gegeven, maar mag evolueren naar situatie en de beschikbare elementen ter overtuiging, niet?

Ik bedoelde een bocht van 180°

Echt waar  ::) :-* ;)

wim

Gerolf

Ik heb net de titel van het draadje aangepast
- op die manier is het wat duidelijker wat je kan verwachten
- en komen nietsvermoedende forumleden niet "per ongeluk" hier terecht  ::)

De suggestie om te beperken op spoor-gerelateerde foto's vind ik zeker niet slecht.
De laatst getoonde vind ik bijvoorbeeld best mooi... maar ik ga ze dus niet "nog maar eens opnieuw" quoten  ;D
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw