Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Spoorwegmodel

Gestart door eve, 04 augustus 2013, 09:50:05 AM

dieselfreak

Ik raad hier sommigen aan om iets minder azijn te drinken en de beelden zowel als het commentaar in dit draadje wat meer te relativeren. Een beetje (pikante) humor is het beste middel tegen verzuring waar veel mensen tegenwoordig aan lijden.
MC

ward

Citaat van: ysbeer op 30 september 2013, 00:49:48 AM
Citaat van: ward op 29 september 2013, 21:56:30 PM
De ene foto bevat wat meer sporen, de andere wat meer..  ;)

Grtz  8)

Sporen WAAR VAN  ?????????????

wim


Ik had het wel degelijk over de treinsporen, maar die mogen er blijkbaar niet zijn ;)
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

Rangeerduivel

Citaat van: dieselfreak op 30 september 2013, 13:29:47 PM
Ik raad hier sommigen aan om iets minder azijn te drinken en de beelden zowel als het commentaar in dit draadje wat meer te relativeren. Een beetje (pikante) humor is het beste middel tegen verzuring waar veel mensen tegenwoordig aan lijden.


DAT IS GESPROKEN ZIE!!!

;)

Peter

ik dacht dat het hier een modelspoor forum was. Blijkbaar heb ik verkeerd gedacht, want op andere modelspoor forums, inklusief het TMM forum heb ik dat nog niet gezien.
Als ik trouwens geklasseerd wordt als een verzuurde azijndrinkende oude bok, dan kan ik beter afscheid nemen van dit forum.
Met vriendelijke groeten
Peter

Michiel

Ik behoor ook tot de azijndrinkers van dit forum  ;D (Peter, trek het je niet aan), maar als ik het nuchter beschouw, dan kunnen plaatjes van schaarsgekleedde dames ook niet veel kwaads aanrichten (behalve wanneer ik het MSM-forum consulteer met mijn vrouw onverwacht in de buurt  :-[). "Men" doet maar, geen probleem toch!? Maar mij interesseert dit soort prentjes-kijken niet echt, en scroll snel door naar wat mij wel interesseert. Noem mij maar azijndrinker, dan zijn we al met z'n tweeën!  ;D
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Steam.N

Citaat van: Michiel op 30 september 2013, 14:39:37 PM
... dan zijn we al met z'n tweeën!  ...

Neen, we zijn minstens met drie ;-)
Alhoewel al de verwijzingen naar "sporen" heeft het niets met modelspoor te maken.
Een enkele verwijzing is een grap en kan geen kwaad, een goed gevoed draadje als dit lijkt me op ons forum minder te passen.
En het heeft niets met preutsheid te maken.  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Koen

Ik ben misschien wel een azijndrinker maar weet wel mijn grenzen te trekken. Als je kinderen van deze leeftijd hebt, denk je in deze wereld wel eens na.
Denk maar eens aan dat meisje dat uiteindelijk zelfmoord gepleegd heeft na het verspreiden van een "erotiserende foto" op het internet. Ook dit was onschuldig begonnen.
Ik hoop voor jullie dat je nooit uw dochter op een dergelijke manier op het internet ziet verschijnen. Nog veel plezier met het kijken en denk maar eens wat ik net geschreven heb als je deze foto's bekijkt.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Gerolf

Er zijn hier wel meer draadjes die niets met modelspoor te maken hebben.
Dat is nu eenmaal de bestaansreden van deze off-topic-rubriek.

Een aantal van deze draadjes vind ik zelf ook niet zo leuk, en dan denk ik vooral aan de "samen gezellig kankeren over" - soort
Die negatieve topics lijken me meer "slechte reclame" voor ons forum
Dit draadje over spoor-weg-modellen en hetgeen over "wat maakte vandaag je dag" vind ik best leuk
... maar uiteraard zijn de topics over modelbouw zelf meestal een pak interessanter

Ik zie ook wel de foto's van meiden die jonger dan mijn dochter zijn. So what?
Ik ben nu eenmaal op een leeftijd dat zowat alle modellen ongeveer zo oud zijn.

Vandaag nog op de radio gehoord dat mannen die naar borsten staren langer leven  ;D
Dus mannen: gezondheid  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

CiteerIk zie ook wel de foto's van meiden die jonger dan mijn dochter zijn. So what?

Zei grootvader.... :D

CiteerVandaag nog op de radio gehoord dat mannen die naar borsten staren langer leven

Ik weet niet of dat ook opgaat voor foto's ervan. Denk dat het "the real stuff" moet zijn.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter

inderdaad dit draadje moet kunnen.....als je er problemen meehebt klik het dan niet aan......er zijn andere forums waar ik mij vragen over stel of mij niet interesseren(anderen dan wel) dan laat ik dat draadje voor wat het is en gun de anderen hun plezier daar wel te komen !

Groeten Peter ;)

ceuleer

We zitten ondertussen op pagina 36 van dit topic, als je topic spoorwegmodel niets vind, dan zou je dat al meer dan 30 pagina's moeten weten, en zou je pagina 36 niet meer moeten lezen, want ondertussen weet je over wat het gaat.
Stop dan gewoon met aanklikken van dit topic.
Er zijn nog genoeg andere topics waarvoor je misschien wel interesse hebt.

Rangeerduivel

Citaat van: ceuleer op 30 september 2013, 17:54:45 PM
We zitten ondertussen op pagina 36 van dit topic, als je topic spoorwegmodel niets vind, dan zou je dat al meer dan 30 pagina's moeten weten, en zou je pagina 36 niet meer moeten lezen, want ondertussen weet je over wat het gaat.
Stop dan gewoon met aanklikken van dit topic.
Er zijn nog genoeg andere topics waarvoor je misschien wel interesse hebt.


Ze zijn er wel tegen,maar stiekem kunnen ze het niet laten Gunter! ;)

dieselfreak

Allee, voor de liefhebbers van Middeleeuwse modellen:

http://www.brainfreeze.be/wp-content/uploads/2012/06/Snow-White-and-the-Huntsman-Stewart-harnas.jpg

Voor de moraalridders die dit nog te bloot vinden: er bestaat ook een afbeelding mèt helm zodat er totaal geen bloot vrouwelijk vlees te zien is. Zijn jullie nu tevreden?
MC

Huugooke

Wel, ik vind van niet. Als je een forum vergelijkt met een buurtcafe, wat men al eens doet, dan geeft dit onderwerp een vals beeld van wat er hier omgaat.
Je kan in de babbelhoek je on- en genoegens delen met de andere leden.
Droefheid, frustraties en mooie momenten delen met anderen is zeer menselijk.
Ook in een café is een "vettige" mop al eens plezant, maar het moet niet te ver gaan.
Ben ik "van den ouden stempel"? Waarschijnlijk, maar de uitleg "als het je stoort kijk er dan niet naar" gaat niet op. Dit is ook "mijn" stamcafé, en tot dat deze "tafel" geveegd  is kom ik hier niet meer binnen. En ik ben niet alleen!

Metpetergaathetbeter

#539
misschien moet je maar hier eens iets posten : http://forum.modelspoormagazine.be/index.php/topic,17973.0.html al eens aangedacht dat mensen zich hier ook aan ergeren ?  ??? ::) :P
Groeten Peter