Nieuws:

Nu in MSM 272 TREINSAMENSTELLING: Bananen Express

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

evan

Proficiat,  mag je fier op zijn :)
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC->DCC - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Ferm, Mark ! Veel plezier met de jobuitbreiding  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

TBCédric

Treinbestuurder bij BLS Cargo North

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Peter

Gisteren een zeer gezellige dag gehad met familie tijdens een brunch in zeer gekende zaak Brecht. Aansluiten wandelen en gezellig samenzijn bij schoonzuster.
Er eens even tussenuit kan zeer goed doen, zeker als we weer eens allen samen waren.
Vandaag is het dan weer tot de orde van de dag (alhoewel die ook fijn zijn)

Het enige minpuntje: Het Piko Beneluxstel dat we voor de kleinzoon gekocht hadden, is voor hem niet (wegens zijn ogen) niet te gebruiken, en zal dus een van de dagen hier wel op het forum verschijnen onder Te koop
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske

Kautenbach

Vet, geoorloofd door rood kachelen ?   ;D

Bedoeld voor testritten, Mark, of als switch?

mark7758

Nee.
Ik ben al 25 jaar bij het spoor. En de laatste jaren als ontwerper treinbeveiliging.
Ik doe al jaren testritten begeleiden en een 1,5 jaar geleden hebben we cursus gedaan en van onze groep op kantoor was ik de enigste die ook doorging voor het papiertje en dus de praktijk.
Sinds 15-2 ben ik dus Machinist volledigd bevoegd en ben nu nog bezig met mijn locomotief opleidingen. Wegbekendheid is al aardig op zak.
Dus ja het komt nu voor dat ik mijn eigen werk in de nacht test. (Eerste trein. :) )
Voor de rest mail maar PM.
En nu genieten op balkon in de zon.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

loebaske

Machinist Mark ?? ga je met stoomtreinen rijden ??

Je bedoel treinbestuurder  ;)

raf

vissen uit de aquarium in de varanda terug naar de tonnen gezet en meteen netten er overheen want grijze jan hing weer in de lucht
en die vreet op 5 minuten zo een ton leeg

dan de aardbei planten her pot in de tonnen (ik heb alles in tonnen zo te zien LOL)en redelijk wat mest gegeven
en het gras afgereden ook nog en het tuinhuisje opgerommeld want dat was hoog nodig
want de aquarium moet daar in worden onder gebracht

dan een rompje van een duikboot gemaakt voor een vriend en nu de 6 delen aan elkaar gaan zetten seffens

en dan het net afstruinen naar de SBB verlichting van dat liliput ding dat ik gekocht heb voor op de HTC club baan

dus dat was het zo wat voor vandaag
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

efl045

Mooi tijdschrift ontvangen: https://shop.vgbahn.info/eisenbahn-journal/shop/l%C3%A4nderbahn-romantik-_3735.html
Toen ook in Duitland de lokomotieven nog groen waren...

dani

zonet tot de constatatie gekomen dat er wee berichten zijn verdwenen, en dus bevestiging gekregen dat er hier sommige mensen echt geviseerd worden !!
fijn als je terug komt van enkele dagen vakantie en ziet dat je op de lijst staat.   You "mods" made my day,  thanks for making me feel so welcome    (NOT)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Citaat van: dani op 08 april 2017, 09:18:55 AM
zonet tot de constatatie gekomen dat er wee berichten zijn verdwenen, en dus bevestiging gekregen dat er hier sommige mensen echt geviseerd worden !!
fijn als je terug komt van enkele dagen vakantie en ziet dat je op de lijst staat.   You "mods" made my day,  thanks for making me feel so welcome    (NOT)
Kijk, zo een volkomen onterechte uitspraak maakt me boos. En mij boos maken, daar is heel wat voor nodig.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

Citaat van: doomslu op 08 april 2017, 09:30:23 AM
Citaat van: dani op 08 april 2017, 09:18:55 AM
Kijk, zo een volkomen onterechte uitspraak maakt me boos. En mij boos maken, daar is heel wat voor nodig.  :-\

en hoe moet ik me dan voelen ???

Er zitten hier "vriendjes" waar je niks over mag zeggen, of het wordt verwijderd.   
Daar word IK dan boos van.

Ik heb het hier gehad ....
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.