Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

doomslu

Wat maakte vandaag m'n dag? Eigenlijk was 't gisteren...
Alleen maar complimenten gekregen van deelnemers en bezoekers aan onze expo. Dat maakte m'n JAAR!  :D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

dani

ik had je graag ook een complimentje gegeven maar vond je niet meteen... tenzij je die "nette meneer" in zijn grijs pak was in de buurt van de MSM stand , die een klein klein beetje lijkt op je profielfoto, maar die foto is denk ik aan vernieuwing toe, is eentje van je plechtige communie als ik me niet vergis.. ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

PeterC

Deze morgen, door omstandigheden van Etterbeek naar Gent-Sint-Pieters moeten sporen en in Brussel-Zuid zag ik plots twee gekoppelde 55'ers in nieuwe livrei rijden.  Ik was zodanig onder de indruk dat die kerels die iets ouder zijn dan ik nog zo rustig rondbollen, dat ik hun nummers niet meer weet en zodanig onder de indruk dat ik zelfs niet op het idee ben gekomen om mijn gsm te uit mijn zak te halen om een foto te nemen.
Ik heb ze gezien en het maakte mijn dag goed  8)
Machtige machines!
Groetjes, Peter


Stieven76

Citaat van: PeterC op 17 oktober 2016, 21:15:41 PM
Deze morgen, door omstandigheden van Etterbeek naar Gent-Sint-Pieters moeten sporen en in Brussel-Zuid zag ik plots twee gekoppelde 55'ers in nieuwe livrei rijden.  Ik was zodanig onder de indruk dat die kerels die iets ouder zijn dan ik nog zo rustig rondbollen, dat ik hun nummers niet meer weet en zodanig onder de indruk dat ik zelfs niet op het idee ben gekomen om mijn gsm te uit mijn zak te halen om een foto te nemen.
Ik heb ze gezien en het maakte mijn dag goed  8)
Machtige machines!

Deze vermoed ik? Ik was net op tijd om mijn gsm boven te halen. Foto is wel van in maart ergens :)

PeterC

Mogelijk wel.  Ik weet niet hoeveel van dergelijke machines er rondrijden in die livrei en met zo'n centrale koppeling (TGV?).  Maar in elk geval machtig en mooi zicht. 
Tuftuftuf langzaam tussen de perrons door...

Ik stond wel een perron verder en kon ze nooit zo mooi hebben 'gekiekt'  ;)
Groetjes, Peter


OlivierV

Citaat van: PeterC op 17 oktober 2016, 21:15:41 PM
Deze morgen, door omstandigheden van Etterbeek naar Gent-Sint-Pieters moeten sporen en in Brussel-Zuid zag ik plots twee gekoppelde 55'ers in nieuwe livrei rijden.  Ik was zodanig onder de indruk dat die kerels die iets ouder zijn dan ik nog zo rustig rondbollen, dat ik hun nummers niet meer weet en zodanig onder de indruk dat ik zelfs niet op het idee ben gekomen om mijn gsm te uit mijn zak te halen om een foto te nemen.
Ik heb ze gezien en het maakte mijn dag goed  8)
Machtige machines!
Vorig jaar ook eens meegemaakt met nen blauwen en ne gelen 55 in Schellebelle met aan de haak een rits Res wagens met vuile ballast.

Die 2 kwamen van Gent en moesten een stukje omhoog rijden en waren beide serieus aan het optrekken. Die rookpluim+het geronk van die dieselmotoren door de ochtendmist staat in mijn geheugen gegrift.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

raf

zo juist twee ontvangers gekregen om twee defecte te vervangen
ik had twee corona 4 selfscan die defect waren doordat ze geen frequentie aan namen
filmpke gemaakt en gepost op de site van waar ik ze gekocht had
netjes werd mij gemailt dat de twee vervangen zouden worden en de oude defecte mocht ik dumpen
dit vind ik zeer mooi opgelost van die chinezen en ik zie dit nog niet zo maar eventjes hier in een winkel gebeuren

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

DelticPower

Gisteren samen met enkele clubgenoten met het diorama van MSG Valkenswaard "Ba Bodil" op de beurs in Sittard gestaan. Deze was georganiseerd door "Spoor Groep Zuid". Een heel fijne dag, welke goed bezocht werd. Stonden soms rijen dik. Vooral de reacties van de kinderen waren erg leuk. Nog contact gehad met diverse oud-collega's van de NS en ook met enkele Belgische modelbouwers.
Kortom een geweldige dag.

Groeten Jan

Svendw

Lang weekend na een 4-daagse op mijn nieuwe job!

Heren, als je dit snuitje ziet rijden mag je eens toeteren!



Groet Sven
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

loebaske


Svendw

Merci loebaske. Beest is 15j oud, maar ligt nkeuwe motor in, rijd als een nieuwe!
Ho NMBS tijdperk V en VI met uitschieters in DC 2rail - ESU ecos2 - Koploper.
The Book Of Souls World Tour freak 😎

bollen neus

Mijn dag is goed en kan niet meer stuk reeds, al 2 personen over de vloer gehad om aankopen te komen afhalen. Lekker druk. En eigen creaties bij das altijd beter dan nieuw in een doos.
Den Eric.

Michael

Fenomenale race van Max Verstappen met uiteindelijk P3!!!
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

OlivierV

Al sinds gisterenmiddag weekend tot en met maandag hahaha, wat is het toch zwaar om student te zijn.  8)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Citaat van: OlivierV op 24 november 2016, 22:41:48 PM
Al sinds gisterenmiddag weekend tot en met maandag hahaha, wat is het toch zwaar om student te zijn.  8)

Op een dag komt de ontnuchtering  8) 8) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.