Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske


raf

vandaag het defecte stuk maar gaan terug halen zodat ik tenminste toch nog IETS op de draai bank kan maken
ze hebben het nieuwe stuk nog niet klaar
beter dan met het oude iets kunnen maken dan alles zich laten opstapelen en daarna overuren moeten draaien om alles klaar te krijgen
maar op het einde van de maand zou het klaar zijn dus ze hebben nog tot vrijdag LOL
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

OlivierV

Heb van tegenwoordig door omstandigheden weer veel tijd om te skaten. Dat werpt zijn vruchten af. Deze namiddag dan maar wat plezier gaan maken in het park van Wichelen.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

goed nieuws : dochter vandaag naar huis, na 2 weken ziekenhuisopname.  OEF
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Dat is pas goed nieuws, Dani.
Leg ze maar goed in de watten  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

Citaat van: Steam.N op 04 oktober 2016, 09:44:59 AM
Dat is pas goed nieuws, Dani.
Leg ze maar goed in de watten  ;)
Dat zal haar ma moeten doen, Jean....
Bij mij komt ze pas zaterdag en zondag als alles goed gaat.   Nadeel van gescheiden te zijn.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Steam.N

Troost je, Dani. Het kan erger :
Mijn zus heeft drie van haar kinderen al JAREN niet meer gezien ...  >:(
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Gerolf

Tof dat jullie terug als tevoren kunnen leven, Dani  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Andress24

Yeah, mijn eigen statische grasstrooier gebouwd, Mc Gyver style (en een beetje hulp van het internet) https://flic.kr/p/LWxyFB
1:1 -  Belg in München
1:87 - Kempen in de jaren '90

H0 - 2 rail DCC - DR5000 - Koploper

raf

gewoon met een blondje in mijn arm wakker geworden zo rond 7 uur
na een likje is zij bij een andere vent op de zetel gaan liggen  en ik ben koffie gaan zetten


goeie morgen allemaal zou ik zeggen het gaat een mooie zonnige dag worden dus nu wat buiten werkjes gaan doen
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

rgp

Dani,

Goed niuews voor uw dochter en ook voor u.  Geniet van de weekends.

Ik ben ook gescheiden; mijn zoon zie ik iedere week, mijn dochter sinds mijn scheiding niet meer.  Ik heb mij bij het laatste neergelegd en ga mijn leven niet laten overheersen door haar "afwezigheid".

Roland

dani

ja, het is vaak moeilijk natuurlijk als er kinderen zijn.  Mijn dochter "moet" in principe niet meer bij mij komen, maar ze doet het toch, en blijkbaar graag...   Ik kan me inbeelden dat als ze beslissen om dat niet meer te doen, dat zo iets pijn doet.    Je snapt niet waarom ze die keuze maken, en meestal is het "opmakerij" van de andere kant...  Sterkte !!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

ThierryDS

 :) :) :) :)
Sinds vandaag is mijn echtgenote terug uit het ziekenhuis na een maand opname (zie rubriek dedju toch). Er is nog een lange weg af te leggen maar ze is al wat beter en bij ons. Ze werkt momenteel als ontspanning aan...... De modelbaan! En beste leden: onze kaartjes voor de expo van msm zijn al gekocht, ze komt mee!