Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

OlivierV

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 12 februari 2016, 18:42:18 PM
Citaat van: OlivierV op 12 februari 2016, 18:38:37 PM
'k Heb mijn 4 lieven meegenomen. 
dat één zo onnozel kan zijn maar 4 ?  ;D ;)

Trouwens geheim ? Ik had het allang geraden ! :-\
Geheim voor haar he, iedereen wist dervan. :D
Dat was serieus grappig in Brussel-Zuid, want ze wist totaal niet welke trein we gingen opstappen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Citaat van: OlivierV op 12 februari 2016, 19:34:19 PM
Dat was serieus grappig in Brussel-Zuid, want ze wist totaal niet welke trein we gingen opstappen.
enen die rijden kon ? :-\

Havoc

Gisteren eindelijk mijn ontslag getekend gekregen. Kan op 1 april bij mijn nieuwe job aan de slag.

Vandaag een stuk van de familie na 16 jaar nog eens terug gezien. Redelijk gek als je denk dat het nogal dichte familie is en ze maar 110 minuten met de wagen verder wonen. Dit keer hebben we gezegd dat het zolang niet meer gaat duren...
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Metpetergaathetbeter


dani

wat een toeval, bij mij gaat op 1 april ook het contract met de "nieuwe werkgever" in.  (de outsourcing firma neemt mijn contract over dus ik ga voor hen gaan werken en hopelijk nog eens wat leuke projecten doen)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

janieburton

Citaat van: Havoc op 12 februari 2016, 22:57:39 PM
Kan op 1 april bij mijn nieuwe job aan de slag.


Citaat van: dani op 13 februari 2016, 08:29:42 AM
wat een toeval, bij mij gaat op 1 april ook het contract met de "nieuwe werkgever" in.  (de outsourcing firma neemt mijn contract over dus ik ga voor hen gaan werken en hopelijk nog eens wat leuke projecten doen)

Succes!
 

Stieven76

Citaat van: dani op 13 februari 2016, 08:29:42 AM
wat een toeval, bij mij gaat op 1 april ook het contract met de "nieuwe werkgever" in.  (de outsourcing firma neemt mijn contract over dus ik ga voor hen gaan werken en hopelijk nog eens wat leuke projecten doen)

Proficiat allebei :)

Terug consulting dan? Of is dat niet hetzelfde? Dat vind ik nu ook wel leuk, altijd andere dingen bij andere bedrijven.

dani

het zal even afwachten zijn Stieven... voorlopige (contractueel vastgelegd via CAO32bis en TUPE wetgeving)  blijven bij de firma waar ik nu ben maar dan als "consultant", en den in latere fase waarschijnklijk weer bij andere klanten.   Back to consultancy, dus inderdaad.   
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

doomslu

Ondanks het rotweer was het gisteren toch een speciale dag: het huwelijk van mijn oudste dochter.
En deze morgen... niet eens hoofdpijn.  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

proficiat Luc met je dochter
en als je geen hoofd pijn hebt dan heb je niet sterk genoeg door gefeest

betekend dat er nu in de woning meer modelbouw plaats is vrijgekomen ????

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Het kan ook zijn, Raf, dat ik door ouder worden verstandiger ben geworden.  ;)

En neen, geen extra plaats want de drie oudsten waren al een hele tijd de deur uit.
Extra plaats is ook niet echt nodig. Extra tijd om die plaats te vullen zou welkom zijn.  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

raf

hahaha en dan komt dat verstand juist op de dag als je dochter huwt ?? echt nie mijn gedacht

ja Luc tijd heb je niet dat moet je maken dus daar kan ik je spijtig genoeg niet aan helpen want ik kom zelf te kort
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 14 februari 2016, 10:22:52 AM
Het kan ook zijn, Raf, dat ik door ouder worden verstandiger ben geworden.
je heb ook mensen die alles geloven hé ?  ;D ;)
Alvast proficiat en hopelijk veel zonneschijn in hun verdere (huwelijks)leven !  ;)

mark7758

Citaat van: doomslu op 14 februari 2016, 10:22:52 AM
Het kan ook zijn, Raf, dat ik door ouder worden verstandiger ben geworden.  ;)

En neen, geen extra plaats want de drie oudsten waren al een hele tijd de deur uit.
Extra plaats is ook niet echt nodig. Extra tijd om die plaats te vullen zou welkom zijn.  :-\
Mocht je nog tijd hebben?  Je bent welkom Zondag in houten op Rail. (www.rail.nl)
Koffie zal ik alvast klaar zetten.  8)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Bolje

Citaat van: doomslu op 14 februari 2016, 09:51:07 AM
Ondanks het rotweer was het gisteren toch een speciale dag: het huwelijk van mijn oudste dochter.
En deze morgen... niet eens hoofdpijn.  ;D

Proficiat Luc,

Ook aan uw vrouw, dochter en schoonzoon
Vele groeten,
Ronald