Nieuws:

Nu in MSM 246 TEST: Mistral 69 TEE rijtuigen van Arnold * ARS-Alltmann autotransporters van Roco

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

janieburton

Mooie film gezien deze avond.

Pauline en Paulette
 

Dirky

boek terug gevonden dat ik al 15 jaar kwijt was  :)

Stieven76

Vandaag de mini urne met de as van mijn pa ontvangen. Heeft hier een plaatsje op de kast, zo is hij altijd bij ons.  ;D

dani

eindelijk een keer deftige parameter combinatie van de temperatuur van bed en extruder, snelheid, feedrate en dergelijke gevonden voor de rolletjes PLA die ik gebruik in de 3D printer.   Samen met aangepaste steeings in de slicer module, heb ik nu dingen die der door kunnen :-)

De juiste instellingen maken een groot verschil in de kwaliteit !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

efl045

Vandaag voor het 5 jarig zoontje van onze tuinman een Märklin beginset mogen bestellen (wordt zijn Sinterklaasgeschenk).
Weer een zieltje gewonnen (misschien zelfs 2, een oud en een jong)  ;)

Rangeerduivel

Citaat van: efl045 op 24 november 2015, 14:29:42 PM
Vandaag voor het 5 jarig zoontje van onze tuinman een Märklin beginset

Per ongeluk verkeerd bestellen? spoor 1 ..... LGB...
misschien de aanzet voor een tuinbaan? ;D

;)

efl045

Neen, zo bont heb ik het niet durven maken, maar 't heeft wel wat met vaders job als tuinman te maken:
http://www.modellbahnshop-lippe.com/produkt/M%C3%A4rklin/3-4-003001-184798-0-0-0-0-10-1-0-gatt-nl-p-0/ein_produkt.html
En we hadden blijkbaar geluk, 't was de laatste die ze op stock hadden...

BC911

- 2 dagen vrijaf (lekker lang weekend dus)
- zonnetje schijnt
- MSM153 in de bus
- digitale decoder in de bus om wat te testen met de signalen en andere spullen op de Ecos ...

Zalige vooruitzichten dus  :) :) :)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

OlivierV

Eigenlijk de afgelopen nacht. :)

DWTN

Een beter concept voor 't uitgaansleven kunt ge naar mijn mening niet hebben eigenlijk en ge komt er geen 'kindjes' tegen met het syndroom van knokke le zoute.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Kautenbach

Net bestellinkje bij Hunerbein gedaan ;) waaronder mannen met echte ballen ;D

OlivierV

Opdracht voor wetenschappelijke toepassingen is zo goed als gereed, nu nog mijn probeerproject samenvoegen met het eindproject en wat debuggen. Maar eigenlijk had ik graag nog een degelijke manier gevonden om WAV bestanden samen te voegen zonder externe bibliotheken zoals NAudio etc ...

Nu werkt het wel maar overschrijf ik telkens mijn programma wat niet al te proper is uiteraard.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

Hele kofferbak naar het containerpark gedaan. Kan weer wat beter bewegen in huis.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

dani

Een doosje van Modellbahnshop Lippe...

1 setje  karavannekes met voortentjes van Faller
5 setjes  rubber bandjes van ROco (voor mijn maat, den Bompa Trein)
.... en mijn  ESU  decodertester....    YESSSSS !!!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Johnnytrein

Dani, hoezo ik weet van niksni volgens mij heb ik niks besteld hoor, voor mijn kleindochter ben ik dus ook bompatrein :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

DelticPower

## OlivierV, deed zelf wav-files samenvoegen en monteren met de freeware versie van Cooledit. Vast wel nog ergens te vinden op internet.

Groeten Jan