Nieuws:

Nu in MSM 246 BAAN: De Fränkische Höllentalbahn in spoor Nul * MINI-BAAN: Atelier Wagons * DIORAMA: De Geuzendreef

Hoofdmenu

Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

raf

maar op welke stand stonden jullie dan ???? de korte periode dat ik eventjes tijd had naar jullie gezocht maar niet gevonden

dit is een kleine impressie van wat onze club te laten zien had




en dit maakte dus mijn dag want dit zijn mooie beelden
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

Dirkh

Eindelijk na twee dagen opruimen, alles gesorteerd in transparante boxen en voorzien van labels. Nu ga ik misschien eindelijk alles eens terug vinden. Ook een paar leuke dingen tegengekomen waarvan ik al vergeten was dat ik die ooit had gekocht.
En terug plaats om aan de baan te werken en zelfs nog plaats om tijdelijk het diorama te zetten om er nog wat kleine prutsen aan bij te werken.

OlivierV

Deze ochtend op de veerboot een mooie opkomende zon.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

OlivierV

Eigenlijk een paar weken geleden, toen kwam er iemand met een flesje Duvel aan mijn deur.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Ik mag da feitelijk ook...😁

😯

Metpetergaathetbeter

Olivier daar loopt het niet goed mee af, vrouwen en drank,man..man...miserie...miserie ... ! ;D ;)

Havoc

Gij moogt den Duvel hebben, zal ik de rest wel nemen :D (de koekskes hé...)
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Dirky

Altijd leuk als je 's avonds in het donker een plaatsje zoekt met de motorhome, en dan 's morgens dit ziet: :)



En feitelijk ook wel leuk dat je dergelijke foto met tegenlicht kan nemen met een simpel digitaal toestelleke... ;)

Huugooke

Citaat van: Dirky op 31 oktober 2015, 19:20:22 PM

En feitelijk ook wel leuk dat je dergelijke foto met tegenlicht kan nemen met een simpel digitaal toestelleke... ;)
Ga eens twee meter naar rechts en probeer nog eens Dirk  ;) ;D

Havoc

Misschien raar om dat in deze thread te zetten, maar het graf van mijn moeder was mooi opgekuisd en de naam mooi aangebracht. Die man had er echt goed werk verricht. Deed deugd om te weten dat er nog mensen zijn die hun woord houden en goed werk leveren.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske

daar hou ik van Dirk....mooie natuur foto's, vooral ik kijk naar details en die gebruik ik dan weer om decors te maken op de baan, hier zie je dat je niet uw doos strooimateriaal moet leeg gieten en hopla het is klaar!!!!!

Havoc

Heb de panelen voor mijn rekken gezaagd en de maten kloppen! En ik heb nog al mijn vingers. Maar mijn zaagblad is precies versleten, nogal rafelige kanten.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Huugooke


Johnnytrein

Dat kan je laten slijpen en de tanden laten goed zetten
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Chrisrail

#2414
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }