Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Rangeerduivel

Nu ik die foto's zie denk ik er aan dat daar op die kaai ook een gebouw is/was waar een modeltreinbaan in gevestigd was.
Is die daar nog en wie of wat (club?) is daar de eigenaar van?
Ik herinner mij ook dat in dat zelfde gebouwtje ook een rommelmarkt was...

;)

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 10 oktober 2014, 11:54:52 AM
Nu ik die foto's zie denk ik er aan dat daar op die kaai ook een gebouw is/was waar een modeltreinbaan in gevestigd was.
Is die daar nog en wie of wat (club?) is daar de eigenaar van?
Ik herinner mij ook dat in dat zelfde gebouwtje ook een rommelmarkt was...

;)

Bedoel je Hangar 15 of Antwerpen Miniatuur stad.
 

Rangeerduivel

Dat weet ik niet,
het was(zoals ik al zei)op die kaai maar een paar honderd meter meer stroomopwaarts.

Geen benul van wat het was,daarom ook mijn vraag.
Ik heb dit jaren geleden een paar keer bezocht,maar de laatste keren dat ik er kwam was het gebouw afgesloten en gaf een verlaten indruk.

;)

dieselfreak

Het zou nog beter zijn moesten ze die ketelwagen ergens in een museum kunnen plaatsen (eventueel Trainworld, als daar nog plaats is tenminste), zodat hij niet meer ten prooi valt aan graffitigangsters en ander loslopend gespuis.
MC

janieburton

Citaat van: Rangeerduivel op 10 oktober 2014, 12:12:11 PM

het was(zoals ik al zei)op die kaai maar een paar honderd meter meer stroomopwaarts.

Geen benul van wat het was,daarom ook mijn vraag.
Ik heb dit jaren geleden een paar keer bezocht,maar de laatste keren dat ik er kwam was het gebouw afgesloten en gaf een verlaten indruk.

;)

Dan zou het denkelijk AMS zijn, het is er al jaren weg, kortelings is hierover nog gepost.
 

Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 10 oktober 2014, 12:12:11 PM
Dat weet ik niet,
het was(zoals ik al zei)op die kaai maar een paar honderd meter meer stroomopwaarts.

Geen benul van wat het was,daarom ook mijn vraag.
Ik heb dit jaren geleden een paar keer bezocht,maar de laatste keren dat ik er kwam was het gebouw afgesloten en gaf een verlaten indruk.

;)
Dat was inderdaad in miniatuurstad

Chrisrail

#1686
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

PietB

Citaat van: PeterC op 07 oktober 2014, 22:16:33 PM
6 december is nog te vroeg...  Zwart, blauw, geel, RGB... ?  :) :) :)
Bijna kaal en blank, hahaha!
Citaat van: PeterC op 07 oktober 2014, 22:16:33 PM
Piet: ik ben 1m88 en kaal en zal een forumbadge dragen  ;)
Ik ben ietsje kleiner 1m83
Wat is dat voor badge Peter?

grt Piet.

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Peter

Net terug van een voormiddagje shoppen in Aachen. Hoofdzakelijk voor de echtgenote en voor mij enkel wat kleinigheden van Weinert en een paar dozen dennebomen van Heki (heb hiervan nog geen winkel gevonden in Belgie)
Het minpuntje- 3 maal in een file op de terugweg.1e maal 5 min. vlak bij waar Jos (grove den) woont. Dan even aan de werken in Geel en het langste (30.min.) net voorbij de afrit Zandhoven tot Antwerpese ring (oorzaak >:( >:( >:( >:( een kijfile want het ongeval was in de richting Hasselt en de afrit Wommelgem was afgesloten wegens werken :(
Niettemin: een gelukkige echtgenote die haar lijstje heeft kunnen afwerken (anders is ze ook gelukkig natuurlijk) en ik ben tevreden met die paar kleinigheden die ik nodig had
Met vriendelijke groeten
Peter

janieburton

Is de TGV naar Aken geen alternatief?
 

conducteur

Rian 2-Rail DCC NMBS TPIII
Grote Modeltreinruilbeurs Blankenberge Pasen 2016
Zaal Forum

OlivierV

Openingsfuif van de Rechten in de Vooruit gisteren/vannacht die zeer goed in orde was. Geen te dure pintjes, fijne plaatjes en danskes placeren. :)
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

PeterC

Enkele ogenblikken geleden een kanjer van een vallende ster gezien (ik ben thuis dus niet geflitst!).
Blijkbaar zijn er meerdere vandaag: http://hemel.waarnemen.com/meteoorzwermen/epsilon-Geminiden_2014.html

...Buiten roken heeft toch nog zijn voordelen  :)

Groetjes, Peter


tsjoektsjoek

Bij Marnan een Roco CFL 1151 V100 gekocht, is er iemand die een foto in zijn digitale bezit heeft, ik zou de 1:1 versie wel eens willen zien
bij het plaatsen van de foto mijn speciale dank
de sport verloedert
modelspoor verbroedert