Wat maakte vandaag je dag?

Gestart door OlivierV, 02 augustus 2013, 19:26:30 PM

Chrisrail

#1650
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

dani

niet meer zo snel posten ?    Da's een gouden tip.   Helaas in dit geval is er wat mis gelopen en is mijn post in een ander topic terecht gekomen dan dat waarin ik dacht dat ik reageerde....   Vandaar .

Zo zou ik ook de tip kunnen geven om zoiets dan gewoon te laten passeren en te negeren ipv er een discussie punt van te maken
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Chrisrail

#1652
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Johnnytrein

#1653
Volgens er ooit in de krant stond had de heer Portael van Antwerpen miniatuurstad moeite met zijn financiele verplichtingen na te komen." http://www.gva.be/cnt/aid536405/welles-nietesdiscussie-over-miniatuurstad-houdt-aan "
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

raf

die plannen  zouden toch allemaal op de stedenbouwkundige dienst voorhanden moeten zijn
heb je daar al eens geprobeerd
toen mijn pa de flandria wilde na bouwen geraakte we ook niet aan plannen
toen naar de flandria zelf afgezakt en daar gaan aan kloppen
bleek daar de oude baas van ford de baas te spelen
dus hé meneer direcx hoe gaat het
en zo mochten we na een serieuze babbel met een secretaresse naar het archief afzakken en zoveel copieën maken als we wilden van eender welke flandria boot ooit gebouwd
wel laat me zeggen dat we een koffer vol met papier mee hadden LOL en dit gratis

juiste man op de juiste plaats
gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

marc goovaerts

Citaat van: Johnnytrein op 07 oktober 2014, 17:15:42 PM
Volgens er ooit in de krant stond had de heer Portael van Antwerpen miniatuurstad moeite met zijn financiele verplichtingen na te komen." http://www.gva.be/cnt/aid536405/welles-nietesdiscussie-over-miniatuurstad-houdt-aan "
Da's een beetje verbloemd... Die concessieafspraken met de stad hielden in dat hij in die hangars geen commerciele activiteiten mocht ontplooien. Maar in de helft die niet door de miniatuurstad ingenomen werd, werden af en toe fuiven, voddemarkten ed gehouden om de kosten van die miniatuurstad te kunnen dekken. De stad liet betijen met een gedoogbeleid.
Tot diezelfde stad zijn oog liet vallen op de collectie. En liefst gratis en voor niks. Dus kwamen ze met een 'achterstallige rekening' voor dat 'niet naleven van de concessievoorwaarden'. Dat was het mes op de keel voor Antwerpen Miniatuurstad. Voor mij een maffiapraktijk.

Peter

Citeerplannen  zouden toch allemaal op de stedenbouwkundige dienst voorhanden moeten zijn

Nee hoor
Ook het kadaster niet, Imalso (die alles beheerde op L.O.) niet.
Bij de NMBS niets evenmin in Hasselt op de dienst die zich beeig houd met oude infrastruktuur ....Niks
De enige die mij enigzins wat heeft geholpen (aan foto's) was Herman Welter (toen nog bij GVA)

Maar geen plan.
Met vriendelijke groeten
Peter

raf

ik zal mijn licht eens opsteken bij wat vrienden/innen LOL

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

PietB

Citaat van: PietB op 05 oktober 2014, 17:06:27 PM
Met die bussen mag je maar 80km/u we hebben er meer dan 2uur30 minuten over gedaan om in Endhoven te
geraken.
Moet je je voorstellen wat dat wordt om naar Leuven te rijden.
Dus dat gaan we maar niet doen.
Mezelf quoten dat is ook vreemd.............
Maar goed vandaag bij NS International twee tickets besteld Hoofddorp - Leuven vv.
Ik ga met openbaar vervoer naar Leuven.
Eens kijken of er verschil zit in het met de trein reizen in Nederland of in Vlaanderen.
Citaat van: PietB op 06 september 2014, 01:32:14 AM
Ik ga ook naar Leuven, weet alleen nog niet of ik op zaterdag of op zondag ga.
Mochten er uit Nederland nog 3 man willen meerijden op de zaterdag of de zondag laat mij dat dan even weten.
Ik rijd grofweg de route Amsterdam - den Haag - Rotterdam - Breda - Antwerpen - Leuven.
Woon je niet te ver van die route en wil je met mij meerijden geef dan even een PB.
En vertel je voorkeur, za of zo en waar je woont.
Dan komen we er samen wel uit.
Dit aanbod is dus niet meer van kracht.

grt Piet.

doomslu

Wat maakte vandaag mijn dag? Dat Piet komt naar Leuven!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

PeterC

Citaat van: doomslu op 07 oktober 2014, 22:08:00 PM
Wat maakte vandaag mijn dag? Dat Piet komt naar Leuven!  ;)

6 december is nog te vroeg...  Zwart, blauw, geel, RGB... ?  :) :) :)

Piet: ik ben 1m88 en kaal en zal een forumbadge dragen  ;)

Groetjes, Peter


Metpetergaathetbeter


PeterC

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 07 oktober 2014, 22:22:22 PM
Citaat van: PeterC op 07 oktober 2014, 22:16:33 PM
en kaal
dat was mij nog niet opgevallen !  :)
Groeten Peter ;)

Ik heb nu een +1.25 om te lezen en voor smd's te solderen een +3!; ik zal die zondag meebrengen zodat je mijn weelderige haardos in detail kan zien  :) :) :)   ;)

...Als je iets ziet bewegen op mijn haardos, verwittig mij dan  ;)

Groetjes, Peter


PietB

Citaat van: doomslu op 07 oktober 2014, 22:08:00 PM
Wat maakte vandaag mijn dag? Dat Piet komt naar Leuven!  ;)
Mwah we moeten het ook niet dramatischer maken dan het is, Luc!
Ik verheug me er op en hoop veel spoorvrienden te ontmoeten, op zaterdag.
Het is me financieel iets te begrotelijk om ook nog eens zondag te komen.

grt Piet.

janieburton

#1664
Citaat van: Peter op 07 oktober 2014, 16:19:26 PM
Citeerk vraag mij ook af wat er met de waarschijnlijk immense collectie tekeningen en plannen gebeurd is.

Ik heb toen een paar keer vergeefs geprobeerd om de plans van het Station Antwerpen-Linkeroever te pakken te krijgen van hen, al dan niet mits betaling,
maar ondanks dat ze het hadden (ik heb het gezien) was het antwoord NEE
Neem me niet kwalijk, maar degene waar ik mee te maken had, waren niet bepaald de vriendelijkste. (nee, ik ken geen naam)

Typisch, ik heb in het verleden ergens anders ook zo een mentaliteit meegemaakt, gewoonweg degoutant, ze hebben gewoonweg schrik dat iemand anders hun "voor" zou zijn en het eventueel beter zou doen.


Ik ben er maar eenmaal geweest en het was niet echt "wauw" want alles was toen nog niet echt af op dat moment. Doordat ik toen teleurgesteld was ben ik nooit meer terug gegaan. Het initiatief was goed maar ik vond toen dat ik er een beetje bedrogen werd omdat opdat moment nog niets was afgewerkt.

En waar is dan alles later naartoe gegaan?


Citaat van: PietB op 07 oktober 2014, 21:53:51 PM
Eens kijken of er verschil zit in het met de trein reizen in Nederland of in Vlaanderen.

Dat verschil zal je vlug merken, en ik denk niet dat het in de positieve zin zal zijn ;)