HLD91

Gestart door MARKLINRIJDER, 11 juli 2013, 22:34:38 PM

LockyLuke

David, waarom geen fotos van het model  :P :P :P  ze zijn toch klaar
dan zien we allen ::)
 

Tjalling

Dit is toch te mooi om niet direct onder elkaar te zetten:

Citaat van: Stedahult op 30 mei 2015, 17:37:45 PM
Citaat van: celtjan op 30 mei 2015, 16:34:55 PM
Zien ik jullie dan op de Maasoever, Steef?

Mij wel Jan, de mrs. gaat een trouwjurk uit kiezen....

en dan deze:
Citaat van: Chrisrail op 30 mei 2015, 17:41:16 PM
Een goede tip:
Maak geen beloften die je niet kan nakomen   :-\ :-\ :-\

vermeld enkel een leveringsdatum wanneer je daar 200% zeker van bent dat je die kan nakomen.  :)

Voor wie is dat (goede) advies bedoeld? Voor David of voor Steef en mrs.?  ;D ;D

Groet,
Tjalling
 

vyncky

Citaat van: Chrisrail op 30 mei 2015, 17:41:16 PM
Een goede tip:
Maak geen beloften die je niet kan nakomen   :-\ :-\ :-\

vermeld enkel een leveringsdatum wanneer je daar 200% zeker van bent dat je die kan nakomen.  :)

Je hebt 'n punt, maar Goovermodels is lang niet de enige die z'n vooropgestelde data niet haalde!
Maar over andere (kleinserie)fabrikanten hoor je hier geen gezaag...)

Persoonlijk heb ik liever iets dat wat langer duurt, en goed is, dan iets wat terug moet en niet in orde is...

Laat ons hopen dat er door dit gezaag niet te veel belgische initiatieven de kast in gaan (zoals eerder vermeld).  Van mij mag David zo'n initiatieven blijft nemen. Van wat ik in huis heb van Goovermodels ben ik tot heden zeer tevreden!

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Cozzy

Ik kan me een tijd herinneren waar er relatief weinig 'Belgisch' materiaal te verkrijgen was aan betaalbare prijzen. Toen werd daarover geklaagd.

Vandaag is het gamma geëvolueerd naar een ruim aanbod waarbij je verzuchtingen en wensen zelfs de (sommige) fabrikanten bereiken... Laat David nu iemand zijn die vanuit liefde voor de hobby zelf dingen is beginnen te ontwikkelen en rekening houdt met waar menigeen al lang op hoopt...

Ik begrijp dat 'men' ongeduldig is maar ik denk ook dat iedereen hier ondertussen al wel weet dat het langer duurt dan voorzien, dus stop aub met ellenlange klaagzangen te houden. Af en toe lijkt dit meer op de conversatie van een stel verwende pubers.

If you can't stand the heat you have to leave the kitchen - of anders gezegd je hebt altijd een keuze: je wacht tot het produkt er is of je bestelt wanneer het er is of je annuleert.
Mij zal het ondertussen worst wezen wat je van het wachten vindt!

Mensen die initiatief nemen verdienen meer respect dan enkel af te geven op levertijden. Zulke gasten moeten aangemoedigd en ondersteund worden want anders denk ik dat de zin vrij snel over is om de modelspoorgemeenschap verder te voorzien van nieuw materiaal en zitten we binnen de kortste keren terug in een situatie van beperkt aanbod.

Net zoals een fruitboom tijd nodig heeft om te groeien en mooi fruit te geven hebben ondernemers tijd nodig om produkten te ontwikkelen, te leren en te groeien.

Blijf de dingen in perspectief zien aub. er zijn ergere dingen in het leven.

just my 2ct...

Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

doomslu

Ik sluit me daar volledig bij aan, Tom.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Stedahult

Juist Tom, ik typte het iets anders maar we zijn het eens.
Mvh. Steef

Michael

Citaat van: LockyLuke op 30 mei 2015, 17:56:52 PM
David, waarom geen fotos van het model  :P :P :P  ze zijn toch klaar
dan zien we allen ::)

Bart even geduld, de eerste zending is onderweg, zodra die is afgeleverd zullen de foto's wel komen. Op een weekje steekt het nou ook weer niet hé. Tussen mijn bestelling en aflevering zit iets meer dan 1 jaar, schappelijke tijd om een nieuw model uit te brengen lijkt mij, ik heb bij andere fabrikanten nog wat in bestelling staat maar bij sommigen begint het toch wel erg lang te duren > 1,5 jaar...
Soms zijn we ongeduldig, maar uiteindelijk komt het allemaal goed.
Voor mij nog een paar dagen en dan kan ik de loc testen, hahahaha.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Brunel

Dat zo mooi zijn en dat hebben we hier gisteravond dan maar vast gevierd zullen we maar zeggen.  :)

We weten allemaal dat de productieplanning bij kleinseriefabrikanten lastig is. Geen punt. We weten ook dat de communicatie over vertragingen bij lang niet alle kleinseriefabrikanten prioriteit heeft. We vergeten het allemaal graag als het model er eenmaal is. Wat ik wel bijzonder vindt is dat de Gooversite vol staat met modellen die 'weldra' zullen komen: AM75, DH1, DH, Buffel, wat al niet. Die kan je ook bestellen én je moet ze dan volledig betalen. Dan moet je niet raar opkijken als mensen kriegel worden als blijkt dat 'weldra' niet over weken of maanden gaat, maar dat er eigenlijk nog geen zicht is op levering. Dan moet je niet raar opkijken als mensen kriegel worden bij stellige beloften die niet worden nagekomen.

Zomaar wat gratis adviezen.
Beloof niet wat je niet kan waarmaken.
Een voorschot is redelijk, maar laat mensen pas de volle mep betalen als de modellen in voorraad zijn.
En dat 'in voorraad' misschien toch maar weghalen bij die dh2.  :)
http://www.goovermodels.be/Presta/nl/110-treinstellen

Maar dit draadje gaat over de HLD91 en daarvan zien we komende week de foto's van trotse eigenaren verschijnen.  :D

Brunel

Citaat van: Brunel op 31 mei 2015, 08:54:36 AMEn dat 'in voorraad' misschien toch maar weghalen bij die dh2.  :)

En dat is ergens het afgelopen uur ook gebeurd zie ik.

MARKLINRIJDER

Hallo,

Heb zonet weer een uurtje verloren in mijn kostbare tijd, maar hoop dat ik toch een en ander heb duidelijk gemaakt.

Er is een melding aangemaakt op de webshop.  Wat er staat is niks nieuws maar was al geruime tijd te lezen in onze betalingsvoorwaarden.

Allen daarheen om het te lezen.  En mag ik hopen dat dit eindelijk duidelijke taal mag zijn.

En nu.........FOCUS

Grtjs,

David

doomslu

Hou de moed er in, David!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Chrisrail

Citaat van: Tjalling op 30 mei 2015, 18:24:37 PM
Citaat van: Chrisrail op 30 mei 2015, 17:41:16 PM
Een goede tip:
Maak geen beloften die je niet kan nakomen   :-\ :-\ :-\

vermeld enkel een leveringsdatum wanneer je daar 200% zeker van bent dat je die kan nakomen.  :)

Voor wie is dat (goede) advies bedoeld? Voor David of voor Steef en mrs.?  ;D ;D

Denk wel dat de persoon in kwestie dit wel weet..... :-\ ??? :o ::)
Althans dat hoop ik toch. :-X :-X :-X :-X :-X
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

LockyLuke


Voor mij nog een paar dagen en dan kan ik de loc testen, hahahaha.


hé weer 2 weken verder - iemand een locje gezien blijft zo stillekes
Michael jouw loc was toch al opgestuurd ?  :'( heb je het nog niet ?  :o oo de postbode
 

MARKLINRIJDER

Zonet weer 60st. gespoten in kleur en aan het bedrukken gegaan:



8 gele bedrukkingen, 2 zwarte en 2 witte.

Grtjs,

David

mark7758

Nu wacht ik nog erger.
Ziet er goed uit.
Ga zo door.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.