Nieuws:

Nu in MSM 249 BAAN: Saint-Hilaire * Rügen kustbaan

Hoofdmenu

Ebay

Gestart door Jurgen, 03 februari 2006, 12:51:24 PM

rixke rail

citaat:
Geplaatst door rixke rail
U krijgt alles dan a.s.a.p. doorgemaild.[;)]



Is inmiddels dus gebeurd, sorry voor de moeite !
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Ludwig

Eric,
Nog eens bedankt voor de moeite hoor[;)]
Groeten
Ludwig
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

dancer

mensen..
ebay is eigenlijk lachen.. hoe belachelijk dat de beschrijvingen zijn van sommige waar dat ze verkopen....amai.. Vle mensen weten precies niet eens waarover ze spreken..
Het wordt zo te zien elke dag maar debieliger bij Ebay...

SuSke

citaat:
Geplaatst door dancer

mensen..
ebay is eigenlijk lachen.. hoe belachelijk dat de beschrijvingen zijn van sommige waar dat ze verkopen....amai.. Vle mensen weten precies niet eens waarover ze spreken..
Het wordt zo te zien elke dag maar debieliger bij Ebay...



Dat is gewoon omdat er een heleboel zijn die daar gemakkelijk geld mee willen verdienen, en zoals vroeger reeds gezegd "'t is waard wat de zot er voor geeft", en dat is die mensen hun geluk - en ons ongeluk [:(]
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Jurgen

citaat:
Geplaatst door SuSke

...- en ons ongeluk [:(]



Tenzij je zelf de verkoper bent natuurlijk. [:D]

Onlangs is er nog een M2 stuurstand van M?rklin verkocht voor ? 148 en een beetje dacht ik. Dat is niet normaal voor een model dat als adviesprijs net geen ? 80 heeft. Dit staat gewoon op de M?rklin website te lezen. Het enige dat je moet doen is een keer gaan kijken.
Ik was hierboven nog aan het lachen met de verkoper traintrain007 omdat die dezelfde wagen met een startbod van ? 119 aanbood. Blijkbaar heeft er toch iemand op geboden en het is spijtig genoeg iemand die sinds 27 maart dit jaar lid is op Ebay. Dat zijn dus mensen die helemaal niet zoeken naar eventuele richtprijzen.
Voor mij is dit niets meer dan hun eigen domme schuld. Hoe spijtig dit ook is.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

jefke100

Ik denk persoonlijk dat er sommige verkopers op ebay zijn dat in de winkel voor een prijsje een aantal modellen tegelijk opkopen en deze dan tegen hogere prijzen verkopen.
En het is zoals ze zeggen "als ge een zot vind dat het ervoor geeft"
In ieder geval sommige prijzen swingen echt de pan uit.

wisselstromer

ik zie net op de site van marklin dat ze met hun eigen
"ebay" gaan beginnen
ik ben eens benieuwd hoe de prijzen daar gaan zijn
Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

Peter

Meer en meer winkels (ook de grote zoals in Dtsl. H?nerbein) verkopen tegenwoordig via E-bay. De reden is volgens mij twee-ledig. In de eerste plaats om meer te verkopen, in de tweede plaats omdat ze dikwijls een veel hogere prijs krijgen dan wat je normaal in hun winkel zou betalen. Dit is natuurlijk hun goed recht. Je moet maar zo zot niet zijn om die prijzen te betalen.
Met vriendelijke groeten
Peter

Jurgen

citaat:
Geplaatst door wisselstromer

ik zie net op de site van marklin dat ze met hun eigen
"ebay" gaan beginnen
ik ben eens benieuwd hoe de prijzen daar gaan zijn



Is dat dan toch echt? Ik dacht dat dit een aprilgrap was. [}:)]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

wisselstromer

Toy trains and ladies breasts are supposed to be for children, but it are the men who are playing with it!


****AC rocks DC****
Wim de wisselstromer

wimhelsen

het idee van e-bay is, cre?er een gat in de markt waar er geen is. Probeer zo duur mogelijk te verkopen en wacht tot er iemand op bied. Ik heb al gemerkt dat er op de duitse e-bay nog wel koopjes te rapen vallen, jammer dat de verzendingskosten zo hoog zijn.
HO märklin digitaal, NMBS, III

Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

factageklerk

[:0][:0] die wielen zijn van titanium gemaakt zekers en de beschrifting in gouden letters en koppelingen van massief zilver[:D]

citaat:
Geplaatst door Jurgen

Euhm, typefoutje? [:D]
http://cgi.benl.ebay.be/Maerklin-HO-46313-Selbstentladewagen-der-SNCB-NEU-OVP_W0QQitemZ320113505973QQihZ011QQcategoryZ45979QQrdZ1QQcmdZViewItem

 

tonycabus

Wat ne zot ervoor geeft h?, het dubbele van de winkelprijs. Min of meer meneer pastoor[xx(]
Tony, De Bompa van 't forum, A.E.L.M.E. (Arm en lelijk maar eerlijk)
...Model Railroading is MAGIC ;-)

Jurgen

Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.