Nieuws:

Nu in MSM 247 BAAN: Niek's laatste baan

Hoofdmenu

Nutteloze modellen ?

Gestart door rixke rail, 19 mei 2013, 18:16:59 PM

rixke rail

Hebben jullie ooit al eens iets zelf gemaakt, dat naderhand eigenlijk nutteloos bleek te zijn ?  :'(
Ik steek alvast van wal.
Ik heb ooit eens een foto gezien van een sneeuwruimer, op basis van een oude tender.
Ik wilde dat wel hebben, vond een oude (defecte) M¨ hlv en aldus geschiedde ... :




(foto's klikbaar om te vergroten)


Tevens had ik ook een geel bagagekarretje van Wiking gekocht, recent omgeschilderd in NMBS-groen, naar werkelijk bestaande modellen.



Mijn station is echter te klein om het bezit van zo een ding te staven.


De brandweerploeg. Een foto van een dergelijk voertuig van werkplaats Charleroi inspireerde mij.
Dan staat hij maar bij het gebouw van het personeel van Zevenem-Wacht.



Ik ben benieuwd naar jullie flaters ...  ;)
Modelspoorse groeten,
Eric
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

janieburton

 

ERVIN

Ik heb ooit eens een gebouw gekocht van Trix , maar ik kan er eigenlijk niet veel mee aanvangen  , het is een mijngebouw , maar mijn kolenterminal is al volledig klaar  ,dus staat het hier nu half afgewerkt stof te vreten.

Iemand intresse???


Paulogic

Misschien aan Evan doorspelen... past misschien in zijn HighLine mits wat aanpassingen?

Het staat alvast op poten en zou misschien wel kunnen geautoboteriseerd kunnen worden voor die Hoge spoorlijn... ::)
mvg,
Paul(ogic)

Havoc

Heb er wel enkele. Een station met overkappingen, rolbrug voor locs, dan nog wat spullen in andere schalen. Kan bijna een winkel beginnen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

adrievans

Citaat van: Havoc op 20 mei 2013, 14:26:59 PM
Heb er wel enkele. Een station met overkappingen, rolbrug voor locs, dan nog wat spullen in andere schalen. Kan bijna een winkel beginnen.

Hier nog zo iemand,alle aankopen door de jaren heen die toch niet zo nuttig waren intussen stukje bij beetje verkocht.
Zo kon ik andere wel bruikbare artikelen weer kopen.
Als je voeten ruiken en je neus loopt ben je ondersteboven gebouwd.

Kautenbach

..we zouden een rommelmarkt achtige rubriek moeten openen, ik heb zelf ook veel niet meer te gebruiken spul, maar als ik dan die fabriek van Erwin zie, machtig mooi ding! hoe groot ie ie?

kan mooie module worden op een Franse baan!! 8) 8) 8) (maar ja, daar ligt weer de oorsprong van ongebruikt materiaal, veel plannen, te weinig tijd en ruimte 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8))

ERVIN

Hoi Kautenbach , hij is erg groot , en dit is eigenlijk nog maar een deel van het gebouw , op onderstaande link zie je het helemaal.

http://www.eurorailhobbies.com/erh_detail.asp?mn=4&ca=18&sc=HO&stock=R-15000

Ik moet er wel even bij zeggen dat het geen gebouw van Trix is , maar wel ééntje van Roco. Foutje van mij.

Ik heb er wel de plaats voor , maar ik wil mij meer gaan bezighouden met containers.

Kautenbach

hey Erwin,

Heb je de Lift er ook bij, op zich zeker interesse, mooie Elzas baan waar zelfs af en toe Belgische 5200 en en CFL locs een lading kolen komen halen, ik zie het al helemaal voor me, diesel depot erbij ( nu nog ff een beetje ruitme thuis hahaha) Ik vindt het een prachtig indrukwekkend gebouw, en heb mn modules eromheen in gedachten alweer klaar, hahahah ik snap je aankoop wel hoor ;D

leuke aanzet voor een mooie forum thema baan???

ERVIN

Ja hoor de lift is er ook bij , maar moet nog volledig gebouwd worden.
Het gebouw is voorlopig reeds gereserveerd.

rixke rail

@ Admins, moet dit draadje nu niet verhuizen naar de rubriek "Te Koop" ?   ;)
Voor alle duidelijkheid, mijn rommel is niet te koop, ...
Modelspoorse groeten,
Eric.
Stel een vraag en je bent dom gedurende vijf minuten. Stel er geen en je blijft het heel je leven.
U vindt mij ook hier : fotoalbum mijn buis ARCHIEVEN

Gerolf

Citaat van: rixke rail op 20 mei 2013, 21:58:38 PM
@ Admins, moet dit draadje nu niet verhuizen naar de rubriek "Te Koop" ?   ;)
Dat weet ik niet, dit gaat eerder over miskopen. En ja, zo heb ik er ook nog wel enkele ...
Als je echt iets te koop (of te geef) hebt, zet je het wél in die rubriek  ;)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Havoc

Citeermaar ja, daar ligt weer de oorsprong van ongebruikt materiaal, veel plannen, te weinig tijd en ruimte

Zoiets ja. En dan al de uren op het forum. Moesten die gebruikt worden om iets te bouwen, dan kon ik ook een winkel beginnen. :D
Met vakantie voor onbepaalde duur.

OlivierV

Citaat van: Havoc op 21 mei 2013, 19:56:05 PM
Citeermaar ja, daar ligt weer de oorsprong van ongebruikt materiaal, veel plannen, te weinig tijd en ruimte

Zoiets ja. En dan al de uren op het forum. Moesten die gebruikt worden om iets te bouwen, dan kon ik ook een winkel beginnen. :D
Op het forum vind je wel nuttige informatie. Dat is net zoals met de uren die je algemeen gezien op het internet spendeert terwijl je beter zou lezen/studeren/skaten/modelbrouwen/feest zou vieren.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Havoc

CiteerDat is net zoals met de uren die je algemeen gezien op het internet spendeert terwijl je beter zou lezen/studeren/skaten/modelbrouwen/feest zou vieren.

Please dear Sir, kindly explain how to do that.

Een van de beter typfouten :D Allé, als het een typfout is natuurlijk. Anders is meer uitleg welkom! 8)
Met vakantie voor onbepaalde duur.